Redaktør: XNA Crew
Marcusnoergaar skrev:For det første så kunne jeg godt tænke mig at vide om projektet kun er for brugere på xboxlife.dk? For jeg tror godt jeg kan få fat i nogle flere frivillige.
Marcusnoergaar skrev:Derudover så synes jeg det ville være en skam, hvis spillet bare blev lavet, og der ikke rigtig skete mere med det. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jer til, hvad i synes om at man indrager nogle kommercielle aspekter i projektet f.eks. i form af sponsorater. Altså min tanke er at skabe lidt opmærksomhed omkring spillet, også selvom det måske ikke bliver verdens bedste og største spil (vha. sociale medier etc). For i min optik er der utrolig mange opgaver i spilverdenen, som ikke nødvendigvis handler om at lave selve spillet. Jeg ved godt det er meget tidligt i processen, men kunne godt tænke mig at høre jeres holdning til dette.
...
EDIT: Tanken er selvfølgelig ikke at tjene penge på projektet som skal bruges til løn. Men at man kunne bruge det på konkurrencer, give aways, og andre ting som kan forbedre projektet
Thomas.Madsen skrev:Min idé lyder således:
Fremtiden. Årstal vides ikke. Kun gamle forfaldne bygninger, sodavandsmaskiner etc. giver et præg om det 21. århundrede. En global epidemi har slået størstedelen af jordens befolkning ihjel. Virusset var ukendt, ligesom dets virken. Denne hændelse er sket for ganske få år siden, men menneskets forfald har sat sit præg, da fortvivelsen mundede ud i krig og ødelæggelse.
Som sagt er der nogle overlevende tilbage, men disse er med stor forskel, nemlig alderen. Virusset har nemlig kun dræbt den "mellemste" befolkning, så der nu kun er de unge og de gamle.
Grundet forskellen på alderen er der selvfølgelig ondt blod mellem de to faktioner, og som vi kommer ind i spillet, hører vi om, at de gamle er begyndt at kidnappe de unge, af ukendte årsager.
Thomas.Madsen skrev:Spiller-figuren er en af de unge. Ens opgave i spillet er, at man skal opklare mysteriet om bortførelserne, samt befri de unge. Spillet er en action/puzzle side-scroller. Ens arsenal består primært af improviserede våben, som et barn ville bruge. (Slangebøsser, bue og pil, køller etc). Men undervejs får man også lov at benytte mere avanceret arsenal.
Jeg kan godt lide det, hvis der er masser af sort humor.Thomas.Madsen skrev:Jeg ved ikke, hvad I synes om denne idé, men under alle omstændigheder, er jeg begyndt at skrive en drejebog. Spillet lyder måske meget tungt, men mit indre billede af tonen i spillet er meget sort humor-baseret.
Thomas.Madsen skrev:Min idé lyder således:
Fremtiden. Årstal vides ikke. Kun gamle forfaldne bygninger, sodavandsmaskiner etc. giver et præg om det 21. århundrede. En global epidemi har slået størstedelen af jordens befolkning ihjel. Virusset var ukendt, ligesom dets virken. Denne hændelse er sket for ganske få år siden, men menneskets forfald har sat sit præg, da fortvivelsen mundede ud i krig og ødelæggelse.
Som sagt er der nogle overlevende tilbage, men disse er med stor forskel, nemlig alderen. Virusset har nemlig kun dræbt den "mellemste" befolkning, så der nu kun er de unge og de gamle.
Grundet forskellen på alderen er der selvfølgelig ondt blod mellem de to faktioner, og som vi kommer ind i spillet, hører vi om, at de gamle er begyndt at kidnappe de unge, af ukendte årsager.
Spiller-figuren er en af de unge. Ens opgave i spillet er, at man skal opklare mysteriet om bortførelserne, samt befri de unge. Spillet er en action/puzzle side-scroller. Ens arsenal består primært af improviserede våben, som et barn ville bruge. (Slangebøsser, bue og pil, køller etc). Men undervejs får man også lov at benytte mere avanceret arsenal.
Jeg ved ikke, hvad I synes om denne idé, men under alle omstændigheder, er jeg begyndt at skrive en drejebog. Spillet lyder måske meget tungt, men mit indre billede af tonen i spillet er meget sort humor-baseret.
Thomas.Madsen skrev:Min idé lyder således:
Fremtiden. Årstal vides ikke. Kun gamle forfaldne bygninger, sodavandsmaskiner etc. giver et præg om det 21. århundrede. En global epidemi har slået størstedelen af jordens befolkning ihjel. Virusset var ukendt, ligesom dets virken. Denne hændelse er sket for ganske få år siden, men menneskets forfald har sat sit præg, da fortvivelsen mundede ud i krig og ødelæggelse.
Som sagt er der nogle overlevende tilbage, men disse er med stor forskel, nemlig alderen. Virusset har nemlig kun dræbt den "mellemste" befolkning, så der nu kun er de unge og de gamle.
Grundet forskellen på alderen er der selvfølgelig ondt blod mellem de to faktioner, og som vi kommer ind i spillet, hører vi om, at de gamle er begyndt at kidnappe de unge, af ukendte årsager.
Spiller-figuren er en af de unge. Ens opgave i spillet er, at man skal opklare mysteriet om bortførelserne, samt befri de unge. Spillet er en action/puzzle side-scroller. Ens arsenal består primært af improviserede våben, som et barn ville bruge. (Slangebøsser, bue og pil, køller etc). Men undervejs får man også lov at benytte mere avanceret arsenal.
Jeg ved ikke, hvad I synes om denne idé, men under alle omstændigheder, er jeg begyndt at skrive en drejebog. Spillet lyder måske meget tungt, men mit indre billede af tonen i spillet er meget sort humor-baseret.
Thomas.Madsen skrev:Min idé lyder således:
Fremtiden. Årstal vides ikke. Kun gamle forfaldne bygninger, sodavandsmaskiner etc. giver et præg om det 21. århundrede. En global epidemi har slået størstedelen af jordens befolkning ihjel. Virusset var ukendt, ligesom dets virken. Denne hændelse er sket for ganske få år siden, men menneskets forfald har sat sit præg, da fortvivelsen mundede ud i krig og ødelæggelse.
Som sagt er der nogle overlevende tilbage, men disse er med stor forskel, nemlig alderen. Virusset har nemlig kun dræbt den "mellemste" befolkning, så der nu kun er de unge og de gamle.
Grundet forskellen på alderen er der selvfølgelig ondt blod mellem de to faktioner, og som vi kommer ind i spillet, hører vi om, at de gamle er begyndt at kidnappe de unge, af ukendte årsager.
Spiller-figuren er en af de unge. Ens opgave i spillet er, at man skal opklare mysteriet om bortførelserne, samt befri de unge. Spillet er en action/puzzle side-scroller. Ens arsenal består primært af improviserede våben, som et barn ville bruge. (Slangebøsser, bue og pil, køller etc). Men undervejs får man også lov at benytte mere avanceret arsenal.
Jeg ved ikke, hvad I synes om denne idé, men under alle omstændigheder, er jeg begyndt at skrive en drejebog. Spillet lyder måske meget tungt, men mit indre billede af tonen i spillet er meget sort humor-baseret.
Tilbage til Spiludvikling - Rustica Ludum
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst