Xboxlife forum

Top spin 2 Career hjælp :D

For sport fanatikere.

Indlægaf AlexSK » 11. aug 2006 19:53

XLR - Der er altså en forskel på tingene..

De 3200 point er på ranglisten, hvilket som nævnt er noget helt andet end de 1000 career points..

På ranglisten er det sådan set bedøvende ligegyldigt hvor mange point du har, bare du på et tidspunkt bliver nr. 1 :)
AlexSK
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Indlægaf Marble Deviance » 11. aug 2006 20:22

Hvor kan jeg så se de der career points??
Signatur slettet på grund af for mange tekstlinier (12) og blanding af billeder og tekst.
Marble Deviance
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


Indlægaf heinstach » 11. aug 2006 23:40

XLR Deviance skrev:Hvor kan jeg så se de der career points??


De står der på den oversigt, der kommer frem, hver gang du har gennemført 1 sæson. Dvs. 5 gange i løbet af en hel career, der jo strækker sig over 5 sæsoner.

Så man skal lægge nøje mærke til det, for man kan ikke gå ind midt i en sæson og se Career Points-status.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Marble Deviance » 12. aug 2006 08:36

Hvor meget har jeg hvis jeg gennemføre de 2 Minor og 2 Major af careeer points i sæson 1. Skulle der være nogle der ved hvor meget man for for hver Tournament, Grand Slam, Master, Major, Minor?
Signatur slettet på grund af for mange tekstlinier (12) og blanding af billeder og tekst.
Marble Deviance
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


Indlægaf heinstach » 12. aug 2006 09:59

XLR Deviance skrev:Hvor meget har jeg hvis jeg gennemføre de 2 Minor og 2 Major af careeer points i sæson 1. Skulle der være nogle der ved hvor meget man for for hver Tournament, Grand Slam, Master, Major, Minor?


Jeg har ikke fundet ud af noget omkring dette, men hvis du kun gennemfører 2 minors og 2 majors får du stort set ingenting.


Du skulle helst vinde alle Grand Slams og Masters og så bare lave training, når der er Major og Minor.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster