Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 30. sep 2017 19:14

Taber så 0-1 til et 73 chem hold, 68 rating med en RB på mål. Jo jo, en right back, snuppede alle 10 skud jeg havde indenfor rammen :lol:

På plus siden fik jeg igen en mand skadet (det sker rigtig tit i år synes jeg), og selvom det var world class var min difficulty bonus kun 0.60. Hvad er jeres på WC?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 30. sep 2017 19:36

pongolle skrev:
Ps. Cavani på midtbanen? :)


Var ikke vild med Pastore, og jeg gider ikke Fekir. Sneijder for langsom. Cavani passer godt ind, da han har H/H WR, samt godt strenght. Generelt set, gør han det bedre end de andre. Hans short passing er også rimelig høj og til en hvis grad brugbar, og så har jeg en høj spiller på hjørnespark. Han er også pack-pulled så jeg gav det et forsøg.

Men stjernen på midtbanen er Meïté. Damn, hvor er han god. Han er en 700 coins Yaya Toure fra den franske liga.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 1. okt 2017 07:34

I må lige hjælpe mig drengene.

Jeg prøvede for sjov at spille 2 kampe på legendary i går. Jeg tabte begge (fortjent), men det føltes næsten som at spille mod et menneske for AI'en lavede en del fejlafleveringer.

Tilbage mod Pro i to kampe, og ikke en eneste fejlaflevering fra AI'en
Nogen der oplever det sdamme eller kan forklare hvorfor?

Tror i øvrigt jeg får kam til mit hår med morgenes SBs: 180, 180, 182, 183
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 1. okt 2017 11:29

SB kampene er som vinden blæser! Jeg spiller kun på Pro da jeg alligevel ikke kan nå Elite 3 og der er langt ned til Elite 1. Ligger solidt i 2'eren. Ind i mellem kæmper jeg med 78 hold og andre gange smadrer jeg 85 hold. Kan ikke blive klog på det!
Af hvad jeg kan læse spiller du med modstanderens chem, hvilket kan være årsagen til det ofte er sværere mod de "dårlige" hold.

Endelig pack luck til mig i øvrigt i en SBC i morges:
Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 1. okt 2017 12:45

Cena skrev:Af hvad jeg kan læse spiller du med modstanderens chem, hvilket kan være årsagen til det ofte er sværere mod de "dårlige" hold.

Ventligeetøjeblik unge mand!

Fortæller du mig, at hvis jeg møder et hold med 65 chem, så har mit eget hold (altså det jeg kontrollerer) også 65 chem?

Det vil forklare hvorfor mine spillere i nogle kampe slet ikke kan ramme hinanden, og hvis det er tilfældet, så er der jo ingen grund til at bygge et chem hold. Så er det bare at sætte de bedste spillere fra hele verden sammen og selv med 40 chem, vil de på magisk vis have 100 chem mod SB hold
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 1. okt 2017 14:01

IkkNico skrev:
Cena skrev:Af hvad jeg kan læse spiller du med modstanderens chem, hvilket kan være årsagen til det ofte er sværere mod de "dårlige" hold.

Ventligeetøjeblik unge mand!

Fortæller du mig, at hvis jeg møder et hold med 65 chem, så har mit eget hold (altså det jeg kontrollerer) også 65 chem?

Det vil forklare hvorfor mine spillere i nogle kampe slet ikke kan ramme hinanden, og hvis det er tilfældet, så er der jo ingen grund til at bygge et chem hold. Så er det bare at sætte de bedste spillere fra hele verden sammen og selv med 40 chem, vil de på magisk vis have 100 chem mod SB hold


Det er sådan jeg læser det der står hvor man vælger sværhedsgrad. Men hvor vidt man kan gøre det du skriver ved jeg ikke. Det er i hvert fald oftest mod de hold med dårlig chem mine spillere ingenting kan!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 1. okt 2017 14:58

:shock: Du har fa'me ret, du gamle
Det er da helt vanvittigt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 1. okt 2017 15:58

Du har helt ret Cena.
Lavede mig et skod chem hold (56), og præsterede bla dette lille guldkorn: https://streamable.com/m1y28 mod et 100 chem hold
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 1. okt 2017 16:05

IkkNico skrev:Du har helt ret Cena.
Lavede mig et skod chem hold (56), og præsterede bla dette lille guldkorn: https://streamable.com/m1y28 mod et 100 chem hold


Kunne du mærke forskel? Det kunne være jeg selv lige skulle prøve i aftenens kampe. Jeg har ikke noget at vinde eller tabe alligevel :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 1. okt 2017 16:20

Jeg kan mærke kæmpe forskel.
Mit low chem hold har godt nok kun 79 i rating, men de spiller fantastisk sammen mod alle 100 chem hold. Prøvede så mit 100 chem PL hold mod et chem 32, og de kunne slet ikke spile sammen. Det var som om spillet var imod mig.

Jeg var meget begejstret for SB, men det her tager lidt af det sjove af igen.
Nu kører jeg videre med mit PL hold, men stærk kort fra nu af ryger ind på mit low chem (fitness) hold
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf tue69 » 1. okt 2017 21:21

Pack-guderne var med mig her til aften:

Billede
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 3. okt 2017 10:24

Egemar07 skrev:Jeg må sige, hvor end jeg godt gider få de rewards.. SÅ synes jeg squad battles er kedeligt.. Synes virkelig det er kedeligt at spille mod computeren.. Det er det samme ting spillerne gør hver kamp, ikke udfordrende for mig i forhold til spillestilen, det alt for kedeligt i længden.. Så tror bare jeg holder mig til WL, hvor modstand og spillestil variere mere :)


Fuldstændig enig.

AI'en er kedelig, og den eneste grund til jeg spiller Squad Battles er for at klare objectives osv.

Ellers spiller jeg kun mod den med mine 3 venner i karriere hvor kaos+AI giver spændende udfald.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 3. okt 2017 14:28

Hvad niveau spiller i på, siden i syntes det er kedeligt?

Jeg er begyndt at spille på Legendarisk og det er en helt anden oplevelse end at spille på Pro og verdensklasse - hvilket virkelig er AI fodbold. Når man spiller på Legendarisk virker det meget mere frit. Syntes også Legendarisk virker nemmere end verdenklasse.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 3. okt 2017 16:59

Jeg er fint underholdt med SB. Online enten super driblere eller park-the-bus folk. Med SB får jeg i det mindste noget der minder om en fodboldkamp

Cena skrev:Når man spiller på Legendarisk virker det meget mere frit. Syntes også Legendarisk virker nemmere end verdenklasse.

Enig. I Legendary oplever jeg ofte fejlafleveringer som mennsker også laver dem. På WC og Pro får jeg nogle gange fornemmelsen af, at nu beslu8tter spillet bare at AI'en skal score, og så gør den det.
Vandt min første kamp på legendary i går :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 4. okt 2017 12:28

Ind i mellem fatter jeg ikke squad battles :lol: Alle kampe på legendarisk.
76 rated - 3-0 sejr
79 rated - 0-6 nederlag
81 rated - 3-1 sejr
83 rated - 5-0 sejr

I den kamp jeg tabte rørte jeg nærmest ikke bolden. Hver gang modstanderen var nede ved mit mål sparkede deres 77 ratede angriber den ind.

Men ja det er sjovere på legendarisk. Ofte nemmere end Pro syntes jeg. Hold kæft jeg har kæmpet med Pro nogle gange mand :shock: Så nu holder jeg mig til legendarisk og tager de sejr jeg kan få. Er Elite 2 nu :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron