Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 27. sep 2016 10:38

Super Deluxe til One til 675,- hvis nogen skulle være interesseret :)
http://www.cdkeys.com/xbox-live/games/f ... gital-code
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 27. sep 2016 11:32

Jeg vil råde dig af jer der har købt spillet på det danske marked, eller via en dansk købt kode, til at prøve at starte spillet op uden EA Access. Tilsyneladende virker det allerede nu.
Jeg er ikke logget på EA Access, men er alligevel online i FIFA 17.

Jeg giver en tilbagemelding om et par timer.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 27. sep 2016 11:35

skovbo skrev:Jeg vil råde dig af jer der har købt spillet på det danske marked, eller via en dansk købt kode, til at prøve at starte spillet op uden EA Access. Tilsyneladende virker det allerede nu.
Jeg er ikke logget på EA Access, men er alligevel online i FIFA 17.

Jeg giver en tilbagemelding om et par timer.


Da du startede spillet op, kom den så frem med hvor mange timer der var tilbage?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 27. sep 2016 11:36

YCSMS skrev:
skovbo skrev:Jeg vil råde dig af jer der har købt spillet på det danske marked, eller via en dansk købt kode, til at prøve at starte spillet op uden EA Access. Tilsyneladende virker det allerede nu.
Jeg er ikke logget på EA Access, men er alligevel online i FIFA 17.

Jeg giver en tilbagemelding om et par timer.


Da du startede spillet op, kom den så frem med hvor mange timer der var tilbage?


Nej.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 27. sep 2016 11:38

skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 27. sep 2016 11:54

Sidst jeg prøvede skrev den noget lignende: "Det er for tidligt. Prøv igen senere". Men denne gang stod der intet, og den gik igennem fuldstændig som i FIFA 16.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 27. sep 2016 11:56

skovbo skrev:Sidst jeg prøvede skrev den noget lignende: "Det er for tidligt. Prøv igen senere". Men denne gang stod der intet, og den gik igennem fuldstændig som i FIFA 16.


Det virker. Købte fra CDkeys. Thanks for sharing ;)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 27. sep 2016 11:57

YCSMS skrev:
skovbo skrev:Sidst jeg prøvede skrev den noget lignende: "Det er for tidligt. Prøv igen senere". Men denne gang stod der intet, og den gik igennem fuldstændig som i FIFA 16.


Det virker. Købte fra CDkeys. Thanks for sharing ;)

Perfekt.
Selv tak. God fornøjelse!
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf HN » 27. sep 2016 15:36

skovbo skrev:Sidst jeg prøvede skrev den noget lignende: "Det er for tidligt. Prøv igen senere". Men denne gang stod der intet, og den gik igennem fuldstændig som i FIFA 16.


Fedt. virker også fint her.
Billede
HN
Niveau 3
 
Indlæg: 230
By: Esbjerg


Re: FIFA 17

Indlægaf Dammi360 » 27. sep 2016 16:01

Har i købt det over den danske store? I så fald hvordan fik i det til at virke. Mit siger bare det er for tidligt...
Dammi360
Niveau 0
 
Indlæg: 14
By: Herning


Re: FIFA 17

Indlægaf KlumpeStumpen » 27. sep 2016 17:11

Mit startede umiddelbart fint op til morgen, men skulle lige hente spillet engang mere åbenbart.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 27. sep 2016 17:37

Jeg læste at det umiddelbart kun var FIFA koder der fulgte med til Xbox One S bundle der virker nu. Om det er rigtigt vil jeg ikke love, men mit er, og det virker fint. Jeg har spillet et par timer her til eftermiddag.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 28. sep 2016 10:19

Det er gået overraskende hurtigt med at komme godt fra land klubmæssigt. Uden de helt store pulls fra pakker og tradeing, er det lykkes mig at skrabe sammen til følgende:

Billede
Billede
Billede
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Dammi360 » 28. sep 2016 10:53

YCSMS skrev:Det er gået overraskende hurtigt med at komme godt fra land klubmæssigt. Uden de helt store pulls fra pakker og tradeing, er det lykkes mig at skrabe sammen til følgende:

Billede
Billede
Billede


Ser godt nok fint ud!
Jeg kan ikke vente med at komme igang til midnat. Jeg har denne lille Gem til at ligge og vente:

Billede
Dammi360
Niveau 0
 
Indlæg: 14
By: Herning

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 28. sep 2016 16:34

Hvad synes I om den nye måde hjørnespark fungerer på? Jeg er lidt splittet. På den ene side synes jeg det er fedt, at man igen kan score på 'rigtige' hjørnespark, fremfor det farligste hver gang, er at sparke kort og løbe ind i feltet. På den anden synes jeg måske de giver liiiiidt for mange mål/store chancer.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster