Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 24. sep 2016 12:06

Angående køb af std udgave. Hvis man forudbestiller fra diverse sider, Bilka, El-giganten osv, så får forudbestillings bonus-tilbehør. Hvis man køber det i butikken på dagen, tror I så man går glip af det, eller følger der bare en kode med i spillet?

Jeg er i tvivl, da jeg tidligere har oplevet ovenstående. Forudbestilte man GTA til One, fik man 500.000$ ingame-penge med. Det var dog bare en kode som var i kassen, som man også fik når man købte det i butikken på dagen.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 24. sep 2016 12:20

YCSMS skrev:Angående køb af std udgave. Hvis man forudbestiller fra diverse sider, Bilka, El-giganten osv, så får forudbestillings bonus-tilbehør. Hvis man køber det i butikken på dagen, tror I så man går glip af det, eller følger der bare en kode med i spillet?

Jeg er i tvivl, da jeg tidligere har oplevet ovenstående. Forudbestilte man GTA til One, fik man 500.000$ ingame-penge med. Det var dog bare en kode som var i kassen, som man også fik når man købte det i butikken på dagen.


Hvis bonus tilbehøret står som "forudbestillings tilbehør" så vil jeg næsten garantere at du ikke får det med, hvis du vælger at købe det i butikken, jo mindre en forudbestilling er sket. (fx hos Gamestop).
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 24. sep 2016 12:22

Ellers så hold øje med brugtmarkedet, fx DBA. Der er mange der køber en Xbox One som får FIFA 17 med, men ikke er interesseret i at bruge det. Så får du spillet som en download kode. Prisen er ofte billigere end i butikkerne. Jeg købte mit i går på DBA til 300 kr, inklusiv EA Access i en måned.
Hvis du er hurtig kan jeg se, at der er en der sælger på DBA netop nu til 350 kr.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 24. sep 2016 12:25

skovbo skrev:
YCSMS skrev:Angående køb af std udgave. Hvis man forudbestiller fra diverse sider, Bilka, El-giganten osv, så får forudbestillings bonus-tilbehør. Hvis man køber det i butikken på dagen, tror I så man går glip af det, eller følger der bare en kode med i spillet?

Jeg er i tvivl, da jeg tidligere har oplevet ovenstående. Forudbestilte man GTA til One, fik man 500.000$ ingame-penge med. Det var dog bare en kode som var i kassen, som man også fik når man købte det i butikken på dagen.


Hvis bonus tilbehøret står som "forudbestillings tilbehør" så vil jeg næsten garantere at du ikke får det med, hvis du vælger at købe det i butikken, jo mindre en forudbestilling er sket. (fx hos Gamestop).


Læs det sidste jeg skriver :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 24. sep 2016 12:26

skovbo skrev:Ellers så hold øje med brugtmarkedet, fx DBA. Der er mange der køber en Xbox One som får FIFA 17 med, men ikke er interesseret i at bruge det. Så får du spillet som en download kode. Prisen er ofte billigere end i butikkerne. Jeg købte mit i går på DBA til 300 kr, inklusiv EA Access i en måned.
Hvis du er hurtig kan jeg se, at der er en der sælger på DBA netop nu til 350 kr.


Så vil jeg hellere give de 375,- det koster for en kode på en webshop, og dermed undgå risiko for at blive snydt :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 24. sep 2016 12:28

Læs det sidste jeg skriver :)


Oh well.. Min fejl.
Det kan tænkes i så fald. Men ofte ser man jo tilbud forbundet med forudbestilling, som kun er gældende der.
Hvilke bonus tilbehør er der tale om?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 24. sep 2016 12:30

skovbo skrev:
Læs det sidste jeg skriver :)


Oh well.. Min fejl.
Det kan tænkes i så fald. Men ofte ser man jo tilbud forbundet med forudbestilling, som kun er gældende der.
Hvilke bonus tilbehør er der tale om?


Det er primært draft-billetter, der er de vigtige.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 24. sep 2016 12:31

YCSMS skrev:
skovbo skrev:
Læs det sidste jeg skriver :)


Oh well.. Min fejl.
Det kan tænkes i så fald. Men ofte ser man jo tilbud forbundet med forudbestilling, som kun er gældende der.
Hvilke bonus tilbehør er der tale om?


Det er primært draft-billetter, der er de vigtige.


Okay. Draft billetter er et udmærket tilbud, i sær i starten af spillet, så det kan jeg godt forstå du er i tvivl omkring.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 24. sep 2016 14:10

Hvis i køber den digitale version, kan det godt betale sig at købe på US store, da US udgaven udkommer tirsdag og EU/DK udgaven torsdag, en detalje der er værd at tage med ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf TigerJax007 » 24. sep 2016 14:46

BulletEyeDk skrev:Vi kører begge endnu en sæson udelukkende med de coins vi kan skrabe sammen via kampe og vores ugentlig deluxe pakker, så det er lidt stramt i starten med truppen...

Tigerjax007 var en anelse presset i vores første sæson og valgte derfor at spendere en del af hans EA credits og hente en del lejesvende ind... han stillede med et på papiret voldsom godt hold vs. mit halvfesne 4 stjernede hold, kan ikke huske ratings, men hans var klart bedre end mit.

Det blev en ensidig affære, hvor jeg kæmpede med næb og klør for at holde skansen, han havde en del farlige skud på mål men alle pånær et blev på mirakuløsvis enten reddet, ramte træværket eller røg ved siden af...

Jeg mener kampen endte 1-1 og min scoring faldt på et ud af 2 skud på mål... ganske ufortjent...

Det er den formel vi har set tidligere... den her kamp var det mest synlige bevis på at alt er som det var i 16'eren på den front... vi har også oplevet andre mere tætte kampe rent ratingmæssigt, hvor det ene hold bare har langt mere momentum end det andet, taberen står ofte med et hold der kæmper med pasninger, boldberøringer osv, hvor alt føles langsomt og besværligt...

Vi spiller næsten udelukkende mod hinanden, og for fifa 16's vedkommende så endte vi fuldstændig status que mht. online friendly seasons, selvom jeg var 2 titler foran her til sidst...
Vi er stort set på samme nivaeu, hvorfor det er ret tydeligt når der er noget bagvedliggende som tilgodeser den ene eller den anden...

Billede


Jeg bider udelukkende mærke i, at du havde behov for lige at lægge et billede op, hvor det fremgår, at du fører med 2 mesterskaber - uden samtidig at fortælle, at jeg efter billedet er taget har vundet et mesterskab mere, ligesom det ene af dine mesterskaber efter fælles samtykke blev annulleret, da sæsonen startede med at du vandt 3-0 i en kamp, der aldrig fandt sted - Ergo står den fuldstændig lige, hvilket er meget vigtigt for mig at understrege :-D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 24. sep 2016 14:48

BulletEyeDk skrev:Hvis i køber den digitale version, kan det godt betale sig at købe på US store, da US udgaven udkommer tirsdag og EU/DK udgaven torsdag, en detalje der er værd at tage med ;)


Er det simpelt at gøre? :)

Spurgt på en anden måde. Virker metode 1 fra tråden stadig? :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 24. sep 2016 19:51

@Bullet: du kan have ganske ret i det der med, at det ene hold vinder f.eks. 1-0 og kun har 2 skud på mål - hvor modstanderen typisk har 12-15 skud på mål uden at score.

Jeg synes dog ikke, at det sker så ofte at det virker scripted, når man ser på hvor mange kampe vi spiller.
Desuden skete lige netop det fænomen for Liverpool i virkeligheden, for få kampe siden. Det var ren FIFA kan jeg love dig! :lol:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf TigerJax007 » 24. sep 2016 21:20

Benja190782 skrev:@Bullet: du kan have ganske ret i det der med, at det ene hold vinder f.eks. 1-0 og kun har 2 skud på mål - hvor modstanderen typisk har 12-15 skud på mål uden at score.

Jeg synes dog ikke, at det sker så ofte at det virker scripted, når man ser på hvor mange kampe vi spiller.
Desuden skete lige netop det fænomen for Liverpool i virkeligheden, for få kampe siden. Det var ren FIFA kan jeg love dig! :lol:


Og her henviser du til selvfølgelig til den ganske rædselsfulde dag imod Burnley... :oops: :oops: :oops:
Bedre så det ud i dag =D> :mrgreen:

Med hensyn til hyppigheden af scriptede kampe, så må jeg erkendte, at det sker virkelig ofte for mig og Bullet. Vi spiller virkelig mange kampe imod hinanden, og har været hinandens mest faste modstander de sidste 10-15 år. Og jeg vil sige, at det sker i ca. 80% af kampene, at den ene eller den anden bliver forfordelt på den ene eller den anden måde. Meget sjældent får vi lov at spille reelle kampe uden indblanding af nogen art.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA 17

Indlægaf Wizup » 24. sep 2016 22:51

Hvilken fantastisk kamp i dag......YNWA!

Anyway jeg er tildels enig i at FIFA 17 har nogle fejl som desværre bare har været i de forrige spil og som jeg ved har været til stor debat på de officielle fora.

Målmændene er virkelig langsomme når de løber ud og laver nogle virkelig mærkelig ting.
Syntes også det kan virke som om at EA nogle gange bare mod kæmper en i og at bolden bare ikke vil ind. Jeg havde en kamp i går hvor jeg følte at jeg bare spillede mod det andet holds stolper :P Jeg vil dog give dem at jeg syntes FIFA 16 var være på alle punkter.

Ellers syntes jeg faktisk at spillet indtil videre har overrasket mig. Jeg syntes Journey er ret fedt.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 25. sep 2016 00:26

Legede lige lidt med SBC, den der hedder gold-upgrade, som man bare kan gentage. Fik bla:
Billede
Billede
=D> =D>

De kan ikke sælges, but still.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron