Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 14. okt 2015 16:18

BulletEyeDk skrev:Det må du gerne uddybe, det er vist ikke noget jeg selv har hørt/læst om... hvad er det for en udvidelse ?


Fem ekstra spillere hver uge :)

http://www.futhead.com/16/totw/totw5/
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 14. okt 2015 16:41

Tak for det... det havde jeg ikke læst eller set andre steder... ja det kunne jo godt tyde på at EA nok ikke er helt tilfredse med salget af fifa points i år vs. tidligere ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 14. okt 2015 17:32

Man burde ellers tro at salget af FIFA points har været større i år pga Draft. Jeg har i hvert fald endnu ikke brugt mine coins på Draft, da jeg spare op til at bygge mit hold.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2015 17:41

Hvad gør i med de spillere i klubben, som kun har en OVR på omkring 50 eller 55 i alt?
De er 0 mønter værd, men giver i dem bare væk?

Eller hvad gør man med dem?

Jeg har i øvrigt en ANG med 62 ialt, som er 46 mønter værd, men samtidigt en CB, som også har 62 ialt, men som kun er 0 mønter værd!?
Hvordan hænger det sammen?

-og er der "player growth" med i FUT?

Ja undskyld, men jeg er helt grøn mht. FUT og vil gerne sætte mig ind i det. :mrgreen:
Senest rettet af Benja190782 14. okt 2015 18:02, rettet i alt 1 gang.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 14. okt 2015 17:45

@Benja

Du fik en begynder-pakke, da du gik ind i FUT. Den er fuld af bronze-spillere og ting, så du kan komme igang. Disse ting er untradeable, og kan derfor hverken sælges eller kviksælges. Du kan beholde dem eller slette dem.

Du har muligvis også fået en anden gratis pakke, hvor der var ting i som godt kan sælges/quick sælges.

Edit: Du skal for guds skyld huske at gå ind i kataloget, og købe coin-bonusser. Så får du fx 1000 ekstra coins pr kamp. 1000 coins er 2-3 gode spillere når man lige er startet.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 14. okt 2015 17:59

citysleeps skrev:Man burde ellers tro at salget af FIFA points har været større i år pga Draft. Jeg har i hvert fald endnu ikke brugt mine coins på Draft, da jeg spare op til at bygge mit hold.


Spiller næste udelukkende mod en fast makker i FUT friendly, dog selvfølgelig også lidt divisions spil, men vi har givet hinanden håndslag på ikke at købe fifa point, så det er udelukkende på coins vi kører...

Det er benhårdt, men samtidig også sjovt... har allerede smidt alt for mange coins i draft, ene og alene fordi jeg første gang fik en ganske fin pakke der, ha ha... resten har været noget skidt.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2015 18:07

YCSMS skrev:@Benja

Du fik en begynder-pakke, da du gik ind i FUT. Den er fuld af bronze-spillere og ting, så du kan komme igang. Disse ting er untradeable, og kan derfor hverken sælges eller kviksælges. Du kan beholde dem eller slette dem.

Du har muligvis også fået en anden gratis pakke, hvor der var ting i som godt kan sælges/quick sælges.

Edit: Du skal for guds skyld huske at gå ind i kataloget, og købe coin-bonusser. Så får du fx 1000 ekstra coins pr kamp. 1000 coins er 2-3 gode spillere når man lige er startet.


Godt du nævner det, fordi jeg gik nemlig ind i kataloget og købte først en coin-bonus på +2500 ekstra i 10 kampe, men valgte så at købe en +1000 coins i 15 kampe - nu ser det desværre ud, som om at det kun er den på +1000 coins, som er aktiveret?
Har jeg så spildt point på, at købe den +2500 coins fordi den overskriver købet???
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 14. okt 2015 18:17

Den bliver bare stillet 'bagerst i køen" og kører videre, når de 1000x15 udløber.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2015 18:20

YCSMS skrev:Den bliver bare stillet 'bagerst i køen" og kører videre, når de 1000x15 udløber.


Cool nok! Er der "player growth" med i FUT..?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 14. okt 2015 18:24

Benja190782 skrev:
YCSMS skrev:Den bliver bare stillet 'bagerst i køen" og kører videre, når de 1000x15 udløber.


Cool nok! Er der "player growth" med i FUT..?

Niksen :) Der kommer et ugens hold hver uge om onsdagen, hvor spillerne derpå vil være opgraderet i forhold til alm kort. Typisk +1.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 14. okt 2015 18:26

Og så kommer der en opdatering til nogle spillere der har gjort det godt IRL.... mener den kommer omkring nytår ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 14. okt 2015 18:28

BulletEyeDk skrev:Og så kommer der en opdatering til nogle spillere der har gjort det godt IRL.... mener den kommer omkring nytår ?


Ja, mener det sker sammen med vintertransfers.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf pongolle » 14. okt 2015 19:23

Jeg endte med et La Liga hold, og har siddet og lavet det over Web Appen, så har endnu ik testet det endnu, men er blevet ret godt tilfreds.

https://www.easports.com/dk/fifa/ultima ... m:FFA16XBO

Dog er er der ik så mange spanske angribere med kvalitet, så prøver med Aduriz, kraftfuld! Med Rodrigo og Torres på bænken.

Nogle der har erfaring med nogle Spanske angribere, eller spillere generelt?

Og så kan jeg anbefale denne side:

http://www.futhead.com
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf dummiz » 14. okt 2015 19:33

Jeg vil så gerne spille fut og spiller det også men hvordan kan man tjene lidt coins? Mi hold er en blanding af sølv guld og bronze. Jeg spiller stortset kun offline seasons da jeg får monster prygl hver gang online. Jeg går godt nok ind og køber coin boost men jeg kommer aldrig rigtig over 4.000 coins. Skal man spare sammen til en guld pakke og håbe der er noget der kan sælge lidt så man kan tjene lidt eller hvordan?
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2015 19:50

dummiz skrev:Jeg vil så gerne spille fut og spiller det også men hvordan kan man tjene lidt coins? Mi hold er en blanding af sølv guld og bronze. Jeg spiller stortset kun offline seasons da jeg får monster prygl hver gang online. Jeg går godt nok ind og køber coin boost men jeg kommer aldrig rigtig over 4.000 coins. Skal man spare sammen til en guld pakke og håbe der er noget der kan sælge lidt så man kan tjene lidt eller hvordan?


Ja nu er jeg selv lige startet med FUT, og selvom jeg KUN spiller online kampe og ikke køber mig til coins, så har jeg ikke de store problemer med, at vinde kampe. -men nu har jeg så også lige lånt "De Gea, Eden Hazard, Hulk, Thiago Silva, Vidal, Lewandowski, og Christiano Ronaldo!

Men ellers synes jeg at de mønt bonusser hjælper en del på økonomien.
Jeg ved dog ikke, om det giver flere coins at spille online frem for offline?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster