Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 5. okt 2015 08:59

tue69 skrev:Det er i al fald tydeligt at der er lagt fokus på at alt skal vægtes og balanceres på et knivsæg.

Jeg kan lide det, det må jeg blankt erkende. At man ikke længere kan pace sig igennem er så superfedt, og at man heller ikke kan ping-ponge den igennem de mest snævre situationer er også fedt.

EA skal dog nok liiiige rebalancere deres pasningssystem, for nogle gange bliver det lige en spids for utaknemmeligt, men når det så er sagt, så nyder jeg årets FIFA langt mere end andre år.


Er helt på linje med dig her... jeg syntes det er forfriskende, at det ikke bare er ligetil, at komme igennem et forsvar.

EA burde dog få kigget lidt på dommerstandarden, og få opdateret det i en patch - det er alt for mange tvivlsomme domme.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 5. okt 2015 09:49

BulletEyeDk skrev:
tue69 skrev:Det er i al fald tydeligt at der er lagt fokus på at alt skal vægtes og balanceres på et knivsæg.

Jeg kan lide det, det må jeg blankt erkende. At man ikke længere kan pace sig igennem er så superfedt, og at man heller ikke kan ping-ponge den igennem de mest snævre situationer er også fedt.

EA skal dog nok liiiige rebalancere deres pasningssystem, for nogle gange bliver det lige en spids for utaknemmeligt, men når det så er sagt, så nyder jeg årets FIFA langt mere end andre år.


Er helt på linje med dig her... jeg syntes det er forfriskende, at det ikke bare er ligetil, at komme igennem et forsvar.

EA burde dog få kigget lidt på dommerstandarden, og få opdateret det i en patch - det er alt for mange tvivlsomme domme.


Jeg syntes du er meget flink når du kalder dem TVIVLSOMME :lol: Jeg har oplevet masser hvor der ikke er skyggen af straffe. Det er især ham den afro amerikanske dommer der er slem.

Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 5. okt 2015 10:23

Jeg har hidtil til gode selv at lave et straffespark online, men til gengæld vandt jeg et div 10 opgør med 6-1. 5 mål på straffe, hvoraf kun ét af dem rent faktisk var til straffe.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 5. okt 2015 10:34

tue69 skrev:Jeg har hidtil til gode selv at lave et straffespark online, men til gengæld vandt jeg et div 10 opgør med 6-1. 5 mål på straffe, hvoraf kun ét af dem rent faktisk var til straffe.


Havde en kamp forleden hvor jeg vandt 3-0. Alle 3 på straffe.

Jeg begik et hav af straffespark i starten fordi jeg bare gjorde som i de tidligere spil og tacklede fra alle vinkler. Det kan man ikke mere. Man skal ned og stå og juggle, og så kun tackle når man er 90+% sikker på man kan vinde tacklingen. Og når man hiver i trøjen så gør det ultra kortvarigt til ens spiller er oppe på siden. Og så aldrig gøre det direkte bagfra :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 5. okt 2015 12:07

Atticus skrev:
BulletEyeDk skrev:
the 007 baker skrev:Er det umuligt at målmanden får et rødt kort?


Det kan tilsyneladede godt lade sig gøre...


Det ser meget ud til, at det sker i Single Player FUT.


Det er meget muligt det kun er i Singleplayer.
Optog dette clip da jeg oplevede en periode hvor modstandes målmand fællede mig konstant uden at få et rødt kort. Det var i online draft.

http://xboxclips.com/The+007+Baker/986b ... ddbf5a8bca
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 5. okt 2015 14:42

Shit en tackling mand.... ikke engang en løftet pegefinger fra dommeren ? underligt....

Men bagerste mand og så lave sådan en, det burde resultere i et tidligt bad
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 5. okt 2015 15:32

BulletEyeDk skrev:Shit en tackling mand.... ikke engang en løftet pegefinger fra dommeren ? underligt....

Men bagerste mand og så lave sådan en, det burde resultere i et tidligt bad


Han er jo på vej væk fra målet, du er bare farvet fordi at du er fan!


Eller noget... Fed tackling!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 5. okt 2015 15:38

Cena skrev:Prøv lige at lægge mærke til din powerbar på første skud. Finder du nok årsagen til hvorfor den lander ude på tilskuerpladserne. Nogen gange går den selvfølgelig i krogen. Men du kan ikke forvente at ramme målet hver gang med den fart.

De andre er jo bare gode redninger :)


Problemet er bare, at det er hver eneste kamp. Den måde jeg satte powerbaren på plejer i 9 ud af 10 tilfælde, at give mål. Jeg har spillet så meget FIFA, at jeg godt ved hvor meget den skal have. Samme hold og vinkel i singleplayer mod bedre målmand og jeg scorede 5 i træk med samme.

Det er en spøjs måde bolden brækker af, og går forbi.

Jeg undre mig bare over hvorfor ingen af mine målmand laver de samme redninger. Det er altid få skud mod mig, og en masse mål - medens det er 20-30 forsøg og næsten ikke nogen mål for mig... Dette var ikke så stort et problem som det er blevet i år.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 5. okt 2015 15:57

tue69 skrev:
BulletEyeDk skrev:Shit en tackling mand.... ikke engang en løftet pegefinger fra dommeren ? underligt....

Men bagerste mand og så lave sådan en, det burde resultere i et tidligt bad


Han er jo på vej væk fra målet, du er bare farvet fordi at du er fan!


Eller noget... Fed tackling!


ha ha... set i lyset af din kommentar måtte jeg lige se den igen :mrgreen:
Hvis jeg havde dømt den kamp var målmanden sendt klokkeklart ud, keeperen er ikke engang tæt på at ramme bolden, han saver ham jo næsten midt over...

Men ja ser man det isoleret er det en fed tackling =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 5. okt 2015 16:58

Det var et overfald på min spiller :^o
Kan man egentlig sætte en spiller på mål under en online kamp? Hvis ikke så passer det jo meget godt med at målmanden ikke kan få rødt i en online kamp
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 5. okt 2015 17:24

the 007 baker skrev:Det var et overfald på min spiller :^o
Kan man egentlig sætte en spiller på mål under en online kamp? Hvis ikke så passer det jo meget godt med at målmanden ikke kan få rødt i en online kamp


Hvordan får du optaget og lagt klippet op på den måde som du har gjort? :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 5. okt 2015 17:29

CaptainKicker skrev:
Cena skrev:Prøv lige at lægge mærke til din powerbar på første skud. Finder du nok årsagen til hvorfor den lander ude på tilskuerpladserne. Nogen gange går den selvfølgelig i krogen. Men du kan ikke forvente at ramme målet hver gang med den fart.

De andre er jo bare gode redninger :)


medens det er 20-30 forsøg og næsten ikke nogen mål for mig...



Føler med dig

Billede 1 og 3 er halvlegs-stillinger.

Billede

Billede

Billede
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 5. okt 2015 17:41

YCSMS skrev:
the 007 baker skrev:Det var et overfald på min spiller :^o
Kan man egentlig sætte en spiller på mål under en online kamp? Hvis ikke så passer det jo meget godt med at målmanden ikke kan få rødt i en online kamp


Hvordan får du optaget og lagt klippet op på den måde som du har gjort? :)


Du skal bare dobbelt tappe på xbox knappen og vælge X for at optage :D
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 5. okt 2015 17:47

the 007 baker skrev:
YCSMS skrev:
the 007 baker skrev:Det var et overfald på min spiller :^o
Kan man egentlig sætte en spiller på mål under en online kamp? Hvis ikke så passer det jo meget godt med at målmanden ikke kan få rødt i en online kamp


Hvordan får du optaget og lagt klippet op på den måde som du har gjort? :)


Du skal bare dobbelt tappe på xbox knappen og vælge X for at optage :D


Tak :) Hvordan og hvorledes med at få det på nettet? Er det automatisk samme sted som dit, klippet bliver lagt op?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 5. okt 2015 18:05

Alle de clips du har optaget finder du på www.xboxclips.com. Så kopier du linket og sætter det ind her
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster

cron