Xboxlife forum

figth nigth round 3

For sport fanatikere.

figth nigth round 3

Indlægaf mrbing » 17. jul 2006 20:12

hvordan styre man lige punch og slag osv. det da vildt svær :shock: t
mrbing
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf McDevil » 17. jul 2006 20:29

Det gør du med den højre kontrollerstik..

Det er ikke så svært, når man først finde ud af det.

Du skulle måske prøve at sætte den på easy, hvis du ikke har gjordt det. Det gør det noget nemmere at lære det.

Men du kan også bruge knapper til at slå med. Men det kommer så også an på om du har sat på den rigtige kontroller config, der er jo en del at vælge imellem. Kan ikke huske hvad for en jeg bruger da, det er lang tid siden jeg har spillet det. Men med den config var det rimlig nemt. Tog også et par kampe inden jeg havde lært det.
Senest rettet af McDevil 17. jul 2006 20:31, rettet i alt 1 gang.
Billede

Winners never quit, quitters never win!
McDevil
Niveau 4
 
Indlæg: 488


Indlægaf Vinterbird » 17. jul 2006 20:30

Du bruger højre analog, super nem, og intuitiv styring EA har fundet på til spillet.

Ellers er det vist også en mulighed for at skifte styringen, så du bruger knapperne til at levere dine slag. Men Total Punch Control er langt at foretrække.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Dr.Herman » 17. jul 2006 20:31

Skift til config 3, så har du jabs på X og Y, hooks på A og B og uppercuts på en combo af 2 ovennævnte :)
Hvis du er frisk på en FN3 Match så tilføj Atholm

Mvh
Dr.Herman
Dr.Herman
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf mrbing » 17. jul 2006 20:33

hehe tror jeg ik er jeg er da jeg lige har fået det idag
mrbing
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf McDevil » 17. jul 2006 20:33

Vinterbird skrev:Du bruger højre analog, super nem, og intuitiv styring EA har fundet på til spillet.

Ellers er det vist også en mulighed for at skifte styringen, så du bruger knapperne til at levere dine slag. Men Total Punch Control er langt at foretrække.


Ja, nemlig. Total Punch Control er det bedste, der slår man hårdest.
Billede

Winners never quit, quitters never win!
McDevil
Niveau 4
 
Indlæg: 488


Indlægaf mrbing » 17. jul 2006 20:37

hvad er det med de der counter blow hvor de griber ham og parrer og smækker ham en
mrbing
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf McDevil » 17. jul 2006 21:09

Har jeg ikke prøvet på den mode. Fordi fandt aldrig ud af, at forsvare mig rigtigt. Men dansede rundt med kroppen og så der har ikke rammer helt rigtig lavede jeg et stort slag, for fik en counter punch for det. Men det men at få dem til at svimle har jeg hellere ikke prøvet.
Billede

Winners never quit, quitters never win!
McDevil
Niveau 4
 
Indlæg: 488


Indlægaf mrbing » 17. jul 2006 22:06

hvad er det der med man skal kunne genere de andre boksere ?.. endnu ikke set noget til det
mrbing
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf Dr.Herman » 18. jul 2006 07:07

mrbing skrev:hehe tror jeg ik er jeg er da jeg lige har fået det idag

hehe det er også min første dag med den fulde version, men jeg har spillet demoen meget
Dr.Herman
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf FUGL DK » 18. jul 2006 08:30

du kan vælge mange forskellige ting hvor du håner og driller din modstander med brug af D-paden...

og stun punch er rimeligt nemme at slå du skal bare sørge for at bruge punch kontrol og så fører slaget igennem til kl. 12........ '( hvis du bruger punch kontrol giver det mening ) ellers er der videoer af hvordan du gør det i spillet.

de virker !
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497


Indlægaf mrbing » 18. jul 2006 12:05

hvordan genere man ?
mrbing
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf FUGL DK » 18. jul 2006 12:16

Du kan købe forskellige chikane og provokationer i spillet mener det er under "edit boxer" og de bliver så tildelt D-pad´s højre tast. hvor du til venstre har ulovlige slag blandt andet slag i "bollerne" og albue i hovedet......
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497


Indlægaf mrbing » 18. jul 2006 12:31

ja men det under kampende.. du mener taun t?
mrbing
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf FUGL DK » 18. jul 2006 13:25

jeps.........det virker til at lokke modstanderen frem og derved har du tid til at bruge de stunpunch.....og så er det blot at følge op med et power slag så ligger han der...det har indtil viderer virket for mig og har vundet alle mine kampe på KO i første omgang.

jeg mangler efter sigende kun 2 kampe, men den "everlast" kamp skulle efter sigende være svær så det bliver spændende om det virker i den også.
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 38 gæster