Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 14. apr 2015 10:18

Super Bowl bliver spillet idag :D. Har du mulighed for at slå op på forsiden, at der er åbent for tilmelding frem til på søndag, hr. Skou? :D

Derudover, skal jeg også lige høre, hvor mange der er friske på vi kører Free Agency og Draft lige efter hinanden, som vi gjorde efter 1 sæson (syntes selv det gik meget fint), og hvilken dag/aften passer de forskellige bedst? Personligt ser jeg selv, at det bliver forholdsvis sent om aftenen, da jeg de næste dage er optaget det meste af dagen, og ude og se bold med gutterne om aftenen.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 14. apr 2015 11:09

Jeps, jeg smider op at der er åbent for tilmelding - det er nok lidt sent at annoncere streamingen hvis der skal være nogen der kigger med :-( Det kunne ellers åbne nogle muligheder, men det kan vi måske gøre næste gang så.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 14. apr 2015 15:47

Fint nok med mig. Altså jeg går forholdsvis tidligt i seng, da jeg skal op 5.30 i forbindelse med at komme på arbejde. Så alt efter 22.45 er uden mig. Jeg har dog fri om torsdagen, så onsdag er en dag hvor jeg er lidt længere oppe :-) i weekenden er det heller ikke noget problem at at det er lidt senere.
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 14. apr 2015 20:20

Er folk friske imorgen aften ved 23 tiden? Eller skal vi vente til weekenden?

Tillykke til Pingo :).. Jeg må spille lidt mere i næste sæson :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 15. apr 2015 05:24

For mit vedkommende skal det være i weekenden; fredag eller søndag
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 15. apr 2015 15:39

For mig er det lige meget om det er fredag, lørdag eller søndag, dog hvis det er søndag skal det ikke være for sent
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 15. apr 2015 16:08

Jeg tænker vi ligger os fast på fredag kl 21.. Er alle friske på det? Så bliver der som sidst avanceret i free agency hver 10. Minut.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 15. apr 2015 17:11

Kan vi godt sige :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 15. apr 2015 17:11

Smider du noget på forsiden skou?
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 15. apr 2015 17:41

Så folk skal nå at tilmelde sig inden fredag kl 21?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 15. apr 2015 19:39

Fint med mig :)
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 16. apr 2015 13:04

Morten Skou skrev:Så folk skal nå at tilmelde sig inden fredag kl 21?


Ikke som sådan. Sæsonen starter jo først rigtigt op når Pre-Season er færdig. Så jeg tænker at tilmeldingen kan køre et stykke tid. Sidste år, kom der ingen nye til - så chancerne for det sker i år, er nok ikke så forfærdeligt store. Pre-season starter efter draften, og alt efter hvor mange der vil spille deres kampe, og hvad aftalen bliver, vil der ikke bliver avanceret fra 1 pre-season kamp, før søndag efter 20. Så hvis evt. nye spillere gerne vil have pre-season kampene med, skal de selvfølgelig være tilmeldt og have spillet deres første kamp inden da. Men jeg tænker, at vi godt kan have tilmeldingen åben, hen over pre-sason også.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

+1

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 16. apr 2015 14:47

Jeg vil gerne spille pre season, bare for at undgå skader. Trader rodgers væk her i OFF season, er der en af jer der er interesseret? Har lagt mig fast på en pris endnu, men han er selvfølgelig ikke gratis ;-) på den anden side, er han gså 99 :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 16. apr 2015 20:20

Adampantic skrev:
Morten Skou skrev:Så folk skal nå at tilmelde sig inden fredag kl 21?


Ikke som sådan. Sæsonen starter jo først rigtigt op når Pre-Season er færdig. Så jeg tænker at tilmeldingen kan køre et stykke tid. Sidste år, kom der ingen nye til - så chancerne for det sker i år, er nok ikke så forfærdeligt store. Pre-season starter efter draften, og alt efter hvor mange der vil spille deres kampe, og hvad aftalen bliver, vil der ikke bliver avanceret fra 1 pre-season kamp, før søndag efter 20. Så hvis evt. nye spillere gerne vil have pre-season kampene med, skal de selvfølgelig være tilmeldt og have spillet deres første kamp inden da. Men jeg tænker, at vi godt kan have tilmeldingen åben, hen over pre-sason også.


Super - jeg fyrer den op i aften og henviser til denne tråd :)

Edit: Det nåede jeg så ikke, prøver at smide den op i eftermiddag :x :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 17. apr 2015 09:59

Kanon :)... Og husk free agency og draft allesammen i aften. Der bliver avanceret kl 21 til free agency, og derefter hver 10 minut. Når free agency er færdig, vil draften blive skudt igang 10 min efter (så folk kan nå at bruge deres sidste scoring point).
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster