Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 30. okt 2014 21:25

Pingo skrev:Har i lagt mærke til at når modstanderen kører et fake field goal/punt, så kan man se det? Der står i boksen af personale modstanderen har inde "special team" altså hverken punt eller field goal. Lidt dårligt lavet af EA… så er der ikke meget fidus i det. Jeg fik en INT mod skou da han kørte et fake punt hvor jeg havde stillet et stort zone forsvar op da jeg vidste at det var en fake…


Har kun lagt mærke til det mod cpu'en en gang eller to. Det er skidt af EA..

Syntes også det er ærgeligt at de har fjernet muligheden for onside kick vis B knappen, når man stiller op i almindelig kickoff formation..
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 30. okt 2014 21:48

Adampantic skrev:
Pingo skrev:Har i lagt mærke til at når modstanderen kører et fake field goal/punt, så kan man se det? Der står i boksen af personale modstanderen har inde "special team" altså hverken punt eller field goal. Lidt dårligt lavet af EA… så er der ikke meget fidus i det. Jeg fik en INT mod skou da han kørte et fake punt hvor jeg havde stillet et stort zone forsvar op da jeg vidste at det var en fake…


Har kun lagt mærke til det mod cpu'en en gang eller to. Det er skidt af EA..

Syntes også det er ærgeligt at de har fjernet muligheden for onside kick vis B knappen, når man stiller op i almindelig kickoff formation..


Har også prøvet det et par gange mod CPU'en så vidste hvad der ville ske da skou gjorde det, ikke super overraskende…
Har egentlig ikke haft brug for den mulighed, men synes da det er skidt muligheden ikke er der.

Synes bare det er så skidt angående fake options da hele pointen med dem er jo at overraske modstanderen, og der er ikke meget overraskelse over det…
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf TigerJax007 » 31. okt 2014 10:13

MaraBoomBoom, vi har kamp. Jeg har også skrevet til dig på boxen, men der svarer du ikke, så nu prøver jeg her :-) Hvornår passer det dig? Jeg er rimelig fleksibel med undtagelse af i morgen eftermiddag.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 2. nov 2014 10:42

TigerJax007 skrev:MaraBoomBoom, vi har kamp. Jeg har også skrevet til dig på boxen, men der svarer du ikke, så nu prøver jeg her :-) Hvornår passer det dig? Jeg er rimelig fleksibel med undtagelse af i morgen eftermiddag.


Jeg kunne heller ikke få fat i ham, da jeg skulle spille mod ham :/ Det resulterede i mit første nederlag, så jeg ikke går ubesejret gennem sæsonen :(
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 2. nov 2014 14:41

Så fik jeg overstået kampen i dag :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 2. nov 2014 14:45

Når sæsonen slutter kører vi en runde og ser hvem der fortsat er aktive. Det er ret nemt at få et overblik over aktiviteten de seneste uger, så ligaen bliver nok skåret lidt ned. Der har ligeledes været snak om måske at hæve niveauet, som vi også kan kigge på.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 2. nov 2014 15:53

Synes bare ikke det er fedt hvis MaraBoomBoom ikke er med mere og jeg så skal simulere min sidste kamp, som netop også er mod ham igen
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 2. nov 2014 15:58

Jeg prøver at skrive til ham over xboxen, at han ryger ud af ligaen hvis vi ikke høre fra ham. At man misser en kamp eller to i løbet af sæsonen kan ske. Men hvis der intet bliver hørt fra vedkommende, må det jo tyde på at ligaen ikke har interesse længere.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf TigerJax007 » 2. nov 2014 19:31

Ja, jeg har stadig ikke hørt fra ham. Nu ender jeg sikkert med et nederlag til ham. Det er fandme sløvt :(
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf petertroejbo » 2. nov 2014 20:27

Kan jeg nå at spille min efter Cardinals-Cowboys? :D
petertroejbo
Niveau 0
 
Indlæg: 41
By: Vejle


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 2. nov 2014 21:08

petertroejbo skrev:Kan jeg nå at spille min efter Cardinals-Cowboys? :D


Yes sir :).. Simulere efter Patriots - Broncos :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf brokovich » 3. nov 2014 00:52

fandme ked af at jeg ikke får spillet nogle af mine kampe. Og synes det er skidt lavet at man ikke bare får et loss for et no show. Beklager som sagt at jeg har misset et par efterhånden, vil gerne ligaen, men har haft en del at se til og sidder ikke foran Xboxen så tit når jeg endelig har tiden. Min kamp mod Pantic var ret fed/underholdende synes jeg, selvom jeg tabte! Det er bare federe at spille mod andet end CPUen! Var der ikke også snak om en weekendturnering engang eller noget i den stil?
brokovich
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 3. nov 2014 01:53

brokovich skrev:fandme ked af at jeg ikke får spillet nogle af mine kampe. Og synes det er skidt lavet at man ikke bare får et loss for et no show. Beklager som sagt at jeg har misset et par efterhånden, vil gerne ligaen, men har haft en del at se til og sidder ikke foran Xboxen så tit når jeg endelig har tiden. Min kamp mod Pantic var ret fed/underholdende synes jeg, selvom jeg tabte! Det er bare federe at spille mod andet end CPUen! Var der ikke også snak om en weekendturnering engang eller noget i den stil?


Der vil komme svipsere hvor man ikke når sin kamp. Det optimale vil jo være, at man gør lidt mere for at få tid til det, når man skal møde en anden deltager. Du har været rimelig aktiv, så håber du er med i næste sæson også :).

Derudover kan jeg "med glæde" meddele at alle spillede deres kampe (minus MaraBoomBoom mod TigerJax, da førstnævnte er MIA). Lækkert at se ;)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 3. nov 2014 08:05

brokovich skrev:Var der ikke også snak om en weekendturnering engang eller noget i den stil?


Jo, det tænker jeg stadig kunne være sjovt at få arrangeret - men skal lige have lidt tid tilovers :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 3. nov 2014 19:37

Har en kammerat som er klar, kan han komme ind nu eller skal det være efter sæsonen?
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron