Xboxlife forum

Bordtennis - hvordan unlocker man spillere?

For sport fanatikere.

Bordtennis - hvordan unlocker man spillere?

Indlægaf StoneColdO » 13. jul 2006 09:42

Jeg har læst mig frem til at man kun kan unlocke Cassidy, Mark plus en mere ved at vinde Rookie turneringen på under 13 minutter.

Men hvordan kan det lade sig gøre, det er seks kampe á to set, det vil sige tolv sæt på 13 minutter, og iogmed man spiller til 11 i hvert sæt er det jo umuligt.

Nogen der har nogle tips hertil?
StoneColdO
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Bordtennis - hvordan unlocker man spillere?

Indlægaf heinstach » 13. jul 2006 09:51

StoneColdO skrev:Jeg har læst mig frem til at man kun kan unlocke Cassidy, Mark plus en mere ved at vinde Rookie turneringen på under 13 minutter.

Men hvordan kan det lade sig gøre, det er seks kampe á to set, det vil sige tolv sæt på 13 minutter, og iogmed man spiller til 11 i hvert sæt er det jo umuligt.

Nogen der har nogle tips hertil?


Du kan i stedet blot vinde en masse kampe. Så unlockes de efterhånden.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf wizeguy006 » 13. jul 2006 10:22

Jeg mener at du begynder at unlocke ny spillere efter kamp nr. 30 og herefter kommer der en ny spiller pr. 5 kamp.

Det er rigtig at du skal være pænt hurtigt for at gøre det inde for tidskravende, men husk tiden tæller kun mens bolden er i spil. Så hvis du kan lave mange serve-esser og ellers lave gode returneringer er den hjemme.
wizeguy006
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf StoneColdO » 13. jul 2006 10:43

Jeg kan ikke lave serveesser, men med Jesper kan man ofte afgøre boldene hurtigt.

Men jeg må prøve at spille nogle kampe så. Tæller alm. exhibition kampe også?
Billede
StoneColdO
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Indlægaf heinstach » 13. jul 2006 10:57

StoneColdO skrev:Jeg kan ikke lave serveesser, men med Jesper kan man ofte afgøre boldene hurtigt.

Men jeg må prøve at spille nogle kampe så. Tæller alm. exhibition kampe også?


Ja!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf FUGL DK » 13. jul 2006 12:09

En hurtig måde at unlocke alle spillerne er at sætte sættene ned til kun 7 point og kun 1 sæt pr. kamp ( i options ) og så bare spille exhibition kampe igen og igen mod den du syntes det er lettest, på den måde unlockede jeg alle spillerne på et par timer.
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497


Indlægaf StoneColdO » 13. jul 2006 12:31

Okay må man godt det for at klare challenges? jeg synes jeg læste man skulle bruge standardsettings..
Billede
StoneColdO
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Indlægaf heinstach » 13. jul 2006 12:33

StoneColdO skrev:Okay må man godt det for at klare challenges? jeg synes jeg læste man skulle bruge standardsettings..


For at klare Circuit Achievements, skal man spille på standard settings. For at unlocke spillere, kan man bare spille 1 sæt til 7.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster