Xboxlife forum

Snyd i Tiger Woods eller hvad???

For sport fanatikere.

Snyd i Tiger Woods eller hvad???

Indlægaf McDevil » 2. jul 2006 15:06

Fordi jeg skriver det indlæg er fordi jeg undre mig over, hvordan folk kan går en runde på 42 slag, Det er ca. eagle på hver hul. Og det synes jeg der lyder mystisk. :?:

Eller når jeg spiller med nogen og når de skal slå deres først slag, selvom der står i bunden at køllen kan slå f.eks. 315 yeards, så slår de omkring 355 yeards og når de rammer bolden kommer der sådan en vibration under tee.

Håber der er andre der undre sig eller der er nogen der ved, hvordan det kan lade sige gøre.

DK McDevil

Billede

Winners never quit, quitters never win!
McDevil
Niveau 4
 
Indlæg: 488


Indlægaf Lightyear dk » 2. jul 2006 15:17

Eagle per hul lyder helt vildt, men det kan jo lade sig gøre.

Pga af power shot.

Som udføres ved at trykke Lb hurtigst muligt mens du trykker ned på pinden som du starter svinget med.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Power Shot

Indlægaf McDevil » 2. jul 2006 15:23

Ok. Ja, så ved jeg hvor det virker. Det kan være det hjælper lidt.

Ja, det er sku lidt vildt. Men når man går ind og læser turnerings leaderboard kan man se folk lige med en score på 42 på en 18 hullers golfbane. Enten har de ikke noget liv eller så er de godt nok for gode til at styrer deres slag...

Billede

Winners never quit, quitters never win!
McDevil
Niveau 4
 
Indlæg: 488


Re: Power Shot

Indlægaf PETER HELGE » 2. jul 2006 17:08

McDevil skrev:Ok. Ja, så ved jeg hvor det virker. Det kan være det hjælper lidt.

Ja, det er sku lidt vildt. Men når man går ind og læser turnerings leaderboard kan man se folk lige med en score på 42 på en 18 hullers golfbane. Enten har de ikke noget liv eller så er de godt nok for gode til at styrer deres slag...

Billede

Winners never quit, quitters never win!


Det er jo ikke engang sjovt, når sportspil bliver så urealistiske, at resultaterne bliver af en anden verden. :(
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf McDevil » 2. jul 2006 17:42

Ja, men det er ikke urealtisk...Det er bare nogen der har fundet et smuthul på en eller måde tror jeg.
Billede

Winners never quit, quitters never win!
McDevil
Niveau 4
 
Indlæg: 488



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster