Xboxlife forum

FIFA 14

For sport fanatikere.

Re: FIFA 14

Indlægaf CaptainKicker » 21. jun 2013 17:15

Skrev nogenlunde i retning af; "Heysa, jeg har lige købt FIFA 14 CE til 360'ern, og det er fandme fedt. Glæder mig! Men jeg tænkte på... kan jeg bruge det samme FUT hold, hvis jeg køber Xbox One med FIFA 14 til, eller skal jeg starte forfra? På forhånd tak" - bare på engelsk.

Lidt aggressiv stil de kører.

Meeeeen jeg fik fat i en Game Advisor og vi diskuterede lidt om hvorfor jeg var banned, og det forstod han ikke, og bla bla... Men:

Galilelo
By the way about your question is yes you can still use your same team if you will use your old account from the Xbox 360 to Xbox one
you
Is that 100% confirmed?
Galilelo
Yes,.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 14

Indlægaf Baltzardo » 21. jun 2013 17:30

Ahhh Fedt man godt kan det! :)
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg


Re: FIFA 14

Indlægaf Cena » 21. jun 2013 17:42

Fedt nok. Jeg køber det til Xbox 360 til release og så må vi se om jeg køber spillet til en af next gen også.
Men tak for Info Mike :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 14

Indlægaf Derp » 21. jun 2013 17:42

Det er underligt at jeg ikke har kunne finde nogen officiel udmelding omkring det. Hvis de har afklaret det og gjort sådan at ens FUT14 hold fra Xbox 360 er det samme som ens FUT14 hold på Xbox One, så er der muligvis lige en rigtig god grund til at købe Fifa 14 til Xbox 360.

Det virker bare underligt at EA så ikke melder det ud, for såvil de da få en del flere preorders på fifa 14 til xbox 360, endda sikkert en del CE udgaver. Men hvis de har afklaret det kommer det sikkert ud senere. Bare mega irriterende at de heller ikke kommer ud med hvad de eksklusive ting til xbox one er...
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: FIFA 14

Indlægaf CaptainKicker » 21. jun 2013 17:46

Ja, det samme med det der eksklusive til FUT i FIFA fremover på Xbox. Hvad var det? Kan være det først kommer frem i August som det plejer?

Jeg håber at det jeg fik af vide var rigtigt....
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 14

Indlægaf Cena » 21. jun 2013 17:53

CaptainKicker skrev:Ja, det samme med det der eksklusive til FUT i FIFA fremover på Xbox. Hvad var det? Kan være det først kommer frem i August som det plejer?

Jeg håber at det jeg fik af vide var rigtigt....


Alt afhængig af hvad det eksklusive er kan det godt være grunden til jeg vælger Xbox. Jeg har nærmest ikke spillet andet de sidste måneder og forestiller mig at jeg nok kun køber 5-10 titler om året på næste generation. Og blandt dem er Fifa og cod som ms har eksklusiv på.

Men hvis det bliver noget latterligt kan jeg nok undvære. Men er spændt på hvad det er :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 14

Indlægaf Derp » 21. jun 2013 17:57

Hvad skrev ham support gutten ellers? For den måde han svarer på kunne det jo sagtens være at han troede at man bruger samme hold ligesom man gør nu. Man har jo brugt det samme hold lige siden FUT kom frem, men selve kortene følger jo ikke med... Lidt kyptisk den måde han svarer på... :)
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: FIFA 14

Indlægaf CaptainKicker » 21. jun 2013 18:14

Han skrev ikke rigtig andet, da jeg svarede "Okay, great." - Så gik han i auto-svar, og lukkede for spørgsmålet.

Meget kryptisk, ja. Skulle måske have spurgt mere detaljeret. Kan være nogen andre har stilt samme spørgsmål til en anden EA Game Advisor? For det er sgu lidt vigtigt om kortene også hopper med over :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 14

Indlægaf Fnapz » 23. jun 2013 12:18

synes godt de kunne få lidt flere temmninger* ind? Noget med ben op i luften, og ud at hente den i svære situationer!
+ at når bolden er på vej ud over linjen, så kan man lige give 5 procent speed ekstra, for virkelig at nå den bold. Det gør de jo også i virkeligheden!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 14

Indlægaf Fnapz » 24. jun 2013 09:47

Hvad gør i med fifa 14 og xbox one? Køber i One senere, eller venter i den måned?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 14

Indlægaf Buktu » 25. jun 2013 16:39

Jeg venter med at købe til jeg får en af de nye konsoller :) Kan godt klare mig med Fifa13 det stykke tid.. :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: FIFA 14

Indlægaf Marcusnoergaar » 25. jun 2013 16:44

Jeg køber FIFA 14 til Xbox 360, synes FUT er sjovest i starten hvor alle starter på 0 :D
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 14

Indlægaf Fnapz » 25. jun 2013 16:46

Ja okay :D
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 14

Indlægaf Benja190782 » 25. jun 2013 20:22

Fnapz skrev:Hvad gør i med fifa 14 og xbox one? Køber i One senere, eller venter i den måned?


Jeg gør følgende:

Køber GTA V til min X360 og ikke flere spil til den!

Derefter køber jeg en Xbox One (Day One Edition)
og dertil køber jeg på release FIFA 14 og Forza 5.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 14

Indlægaf CaptainKicker » 27. jun 2013 16:02

Og her kom det endelige cover! Der vil blive smidt flere spillere på i baggrunden for hver region.

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster