Xboxlife forum

hjælp til sidste kamp i fight night 3

For sport fanatikere.

hjælp til sidste kamp i fight night 3

Indlægaf rickidk » 22. jun 2006 13:43

hej jeg vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig. er kommet til den sidste kamp everlast, men vinder de første par omgamge, men han ryger ikke i gulvet. Også i 11 eller 12 er jeg helt smadret og jeg ryger i gulvet.

hjæp
rickidk
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Fight Night

Indlægaf McDevil » 25. jun 2006 21:09

Du skal bare for det meste bare bruge de hård slag ved hjælp af den højre kontrollerstik. Det virkede for mig.

Men nu ved jeg hellere ikke hvad for en sværhedsgrad, du har sat den på.
For det meste havde jeg den på den næstlette og den lette sværhedgrad. Jeg tabt ikke en kamp ud af 60 kampe alle var på K.O. og har aldrig været ude i 12 runder.

Men havde også et problem med at få min mand til at blokkere. Så kunne ikke rigtig for mig selv til at sætte den højere op i sværhedsgrad.

Billede
McDevil
Niveau 4
 
Indlæg: 488


Indlægaf rickidk » 26. jun 2006 11:27

takker prøver lige i aften, vender lige tilbage.
rickidk
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf Drembi DK » 26. jun 2006 11:36

Du jo være lige så heldig som mig og slå ham i gulvet på første slag som var et "Devastating Haymaker Hook" i det han gik frem mod mig og han røg i gulvet og blev nede... det var cool, men også lidt heldigt... :wink:
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


hej igen

Indlægaf rickidk » 2. jul 2006 07:15

nu har jeg prøvet, det virker bare ikke, jeg har sat den på easy, men jeg synes jeg får mange slag ind. Men jeg bliver bare træt og de sidste par omgange håber jeg bare at jeg ikke ryger i gulvet. Jeg vil bare så gerne har de sidste 100 gamerpoint. HJÆÆLP!!!
rickidk
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf Etnad » 2. jul 2006 13:02

Hvilken config bruger du? Selv bruger jeg config 3. Tæsker som regel løs med hooks i hovedhøjde og maveregionen, dodger jævnligt ved at læne kroppen væk fra modstanderen og laver ind imellem de hårde slag. Forsøg at lave mange counters - de har en stor effekt
Billede
Etnad
 
Indlæg: 1390


Indlægaf prowdD » 2. jul 2006 13:34

Hvis du er "villig" til at "snyde" kan du gøre følgende;

Gå ind i game options;

Sæt sværdhedsgraden på "Easy"
Og gør så de "ulovlige slag" ikke gør at du bliver smidt ud af kampen.

- Så er det så nemt som ingenting.
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


yes så er den i hus

Indlægaf rickidk » 11. jul 2006 06:01

YES så er den i hus, takker for hjælpen. :lol: :lol: :lol: :lol:
rickidk
Niveau 1
 
Indlæg: 50



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster