Xboxlife forum

Hakker i PES5...? Nogle der kender problemet?? (Xbox 360)

For sport fanatikere.

Hakker i PES5...? Nogle der kender problemet?? (Xbox 360)

Indlægaf Mikham » 16. jun 2006 18:44

Hey gutter.

Ja som der står begynder spillet at hakke/"lagge" næsten hver eneste kamp i 2. halveg når man hoster og i 1. halveg når man joiner. Det er altså kun når jeg spiller online så det virker sku mystisk. Nu spiller jeg nogle andre spil online på pc, men der lagger det aldrig så det er ikke min forbindelse. Nogle forslag? Nogle der kender det?
Jeg elsker det spil, men jeg er træt af at tabe så mange kampe pga. det shit. :twisted:
Mikham
Niveau 1
 
Indlæg: 73


Indlægaf Iqon » 16. jun 2006 19:45

Langt de fleste kampe jeg spiller kører helt uden lag. Men når det hakker sker det ofte, at det gør det i den ene af halvlegene. Jeg ved ikke hvorfor, og det virker ganske meningsløst. Nu kan det selvfølgelig også være at det er så lang tid siden jeg sidst har oplevet lag fordi jeg stort set kun spiller mod danskere efterhånden. Hvis du synes om spillet bør du måske overveje at tilmelde dig næste PES-turnering, når vi en gang starter en sådan op igen (nu skal vi dog lige have fundet en vinder af den, der kører nu, først :): http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... 61&start=0
Billede
Iqon
Niveau 4
 
Indlæg: 381


Indlægaf Mikham » 16. jun 2006 20:26

Jeg er helt sikkert frisk på alt hvad der har med PES at gøre så jeg melder mig helt sikkert til med det samme. :D

Men jeg må indrømme at det er lidt træls at skulle vinde kampen i den ene halveg for så at stå nede bag ved og sparke væk i den anden grundet lag, hvis du forstår.

Men jeg er da klar til jeres næste turnering.
Mikham
Niveau 1
 
Indlæg: 73


Indlægaf Iqon » 28. aug 2006 23:12

Sorry, havde fuldstændig glemt dette topic og glemt, at du egentlig havde vist interesse for turneringen - havde kun kigget efter deltagere i topicet, jeg linkede til i forrige indlæg :(
Billede
Iqon
Niveau 4
 
Indlæg: 381


Indlægaf Kayniel » 29. aug 2006 06:26

det lagger i den ene halvleg fordi der bliver skiftet host. Altså, det er den som joiner, der i anden halvleg tager slæbet.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Iqon » 29. aug 2006 10:55

Se, det er faktisk den mest fornuftige forklaring på problemet, jeg endnu har set! Men virkelig mystisk koncept - hvis den ene har en god forbindelse og den anden en dårlig, er det da en fordel hvis den første kan få lov til at hoste hele kampen.
Billede
Iqon
Niveau 4
 
Indlæg: 381


Indlægaf Mikham » 29. aug 2006 14:02

Iqon skrev:Sorry, havde fuldstændig glemt dette topic og glemt, at du egentlig havde vist interesse for turneringen - havde kun kigget efter deltagere i topicet, jeg linkede til i forrige indlæg :(


Helt i orden, der er ikke meget ved det når det hakker på den måde alligevel. :)

Det med at man skifter host i halvegen lyder også mest logisk for mig, men jeg har en 2Mbit linie som ikke burde give nogle som helst problemer, hvilket det heller ikke gør i alle andre spil på pc f.eks. Og de fleste har da efterhånden som minimum 2Mbit, så et eller andet sted burde det vel ikke være det der var problemet. :?:

Jeg har tænkt på om det kan være noget med at spillet ikke er lavet til 360, og det måske kan være medvirkende til problemer.

I feks. FN3 er der ingen problemer online, har kun oplevet meget lidt lag som der normalt er ind i mellem.

Jeg er ret ærgelig for det var hele grunden til jeg købte en 360, kun for at spille PES. :?
Billede
Mikham
Niveau 1
 
Indlæg: 73



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster