Xboxlife forum

Fifa 12 Ultimate Team - Hacked, hvad gør jeg nu?

For sport fanatikere.

Fifa 12 Ultimate Team - Hacked, hvad gør jeg nu?

Indlægaf Derp » 25. jan 2012 20:41

Til min store ærgrelse er min ultimate team account blevet hacked og jeg har mistet alt. Det er selvfølgelig trist, men det værste er næsten at jeg ingen anelse har om hvordan han har hacked mig. Jeg har kun spillet på min egen konsol og kun brugt web app på min laptop og bærbar. Jeg har bookmarked web appen og jeg er ikke blevet "scammet".

Hvad gør jeg så nu? Nogle som ved om det er muligt at få ens coins og spillere tilbage og endnu vigtigere, hvad skal jeg ændre så det forhåbentligt ikke sker igen?

Jeg har ændret min kode til origins, men er der nogle som ved om jeg skal ændre andet? f.eks. inde i spillet? Der er også den ekstra kode/svar på spørgsmål i webappen, hvordan fanden ændrer jeg den?

Jeg håber at der er nogle som kan hjælpe, for jeg er lidt på bar bund. det er første gang at jeg nogensinde er blevet hacked, så jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg sikrer mig. Og jeg synes godt nok at EA har en uoverskueligt hjemmeside, tog mig næsten at time at finde ud af hvordan jeg skiftede password og jeg er stadig lidt i tvivl om det andet... :D
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Fifa 12 Ultimate Team - Hacked, hvad gør jeg nu?

Indlægaf BulletEyeDk » 26. jan 2012 07:43

Selvom du skriver at det er dit ultimate team der er hacket, så tror jeg, det måske rent faktisk kunne være dit gamertag der er hacket.

Prøv at læse denne tråd igennem -> viewtopic.php?f=1&t=80277
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster