Xboxlife forum

FIFA Street [2012] - Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. apr 2012 15:45

Wow! Alle mine created spiller var lvl 47 - jeg manglede kun 2 turneringer... Og nu fryser mit spil hver gang jeg starter op. Og eneste løsning er... slette sit Save Game... - der gik mange timer lige til spilde...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf Cena » 15. apr 2012 15:49

CaptainKicker skrev:Wow! Alle mine created spiller var lvl 47 - jeg manglede kun 2 turneringer... Og nu fryser mit spil hver gang jeg starter op. Og eneste løsning er... slette sit Save Game... - der gik mange timer lige til spilde...


Har du prøvet at cleare cachen først?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. apr 2012 16:02

Cena skrev:
CaptainKicker skrev:Wow! Alle mine created spiller var lvl 47 - jeg manglede kun 2 turneringer... Og nu fryser mit spil hver gang jeg starter op. Og eneste løsning er... slette sit Save Game... - der gik mange timer lige til spilde...


Har du prøvet at cleare cachen først?


Jeps... Har også læst en masse tråde, og der er ikke nogen fix til det her, udover at fjerne FIFA Street helt.. :/
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf staalmanden » 16. apr 2012 08:46

CaptainKicker skrev:
Cena skrev:
CaptainKicker skrev:Wow! Alle mine created spiller var lvl 47 - jeg manglede kun 2 turneringer... Og nu fryser mit spil hver gang jeg starter op. Og eneste løsning er... slette sit Save Game... - der gik mange timer lige til spilde...


Har du prøvet at cleare cachen først?


Jeps... Har også læst en masse tråde, og der er ikke nogen fix til det her, udover at fjerne FIFA Street helt.. :/

Så godt at EA's forum var fyldt med folk der havde netop dette problem og andre problemer.....! satme bittert...
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster