Xboxlife forum

FIFA Street [2012] - Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf Atticus » 13. mar 2012 11:53

skovbo skrev:
Atticus skrev:Jeg hygger mig meget med offline delen, men så vidt jeg kan forstå på EA's forum bliver det ikke muligt at vælge rigtige hold at spille online med. Det ødelægger det lidt for mig synes jeg, da jeg ikke kommer til at spille offline når jeg først har gennemført det.



Så hvilke hold er muligt, at spille med online?


Dit 'hjemmelavede' hold fra World Tour med din egen pro på.
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf Meistar » 13. mar 2012 12:18

Atticus skrev:
skovbo skrev:
Atticus skrev:Jeg hygger mig meget med offline delen, men så vidt jeg kan forstå på EA's forum bliver det ikke muligt at vælge rigtige hold at spille online med. Det ødelægger det lidt for mig synes jeg, da jeg ikke kommer til at spille offline når jeg først har gennemført det.



Så hvilke hold er muligt, at spille med online?


Dit 'hjemmelavede' hold fra World Tour med din egen pro på.


Kan jeg lige få et link? Det lyder helt hen i hampen at man ikke kan bruge andre hold online.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf Atticus » 13. mar 2012 12:31

http://forum.ea.com/uk/posts/list/1518349.page

De er ikke alt for glade for det derinde.
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf skovbo » 13. mar 2012 12:42

Ja, der mister EA da lige lidt købere af deres ellers fine street spil..
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf Meistar » 13. mar 2012 12:55

Det kunne også være en dealbreaker for mig.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf skovbo » 13. mar 2012 12:56

Meistar skrev:Det kunne også være en dealbreaker for mig.



Det er en klart dealbreaker for mig.
Jeg håber de får det med i en update, men tvivler.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf heinstach » 13. mar 2012 12:57

skovbo skrev:Ja, der mister EA da lige lidt købere af deres ellers fine street spil..


Tror ikke, det kommer til at betyde alverden. Gameplayet er superfedt, så det skal nok blive en stor succes.

Og de har jo altid mulighed for at opdatere med rigtige hold, hvis de mener, det er nødvendigt.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf skovbo » 13. mar 2012 13:09

heinstach skrev:
skovbo skrev:Ja, der mister EA da lige lidt købere af deres ellers fine street spil..


Tror ikke, det kommer til at betyde alverden. Gameplayet er superfedt, så det skal nok blive en stor succes.

Og de har jo altid mulighed for at opdatere med rigtige hold, hvis de mener, det er nødvendigt.



Tror der er mange der ikke køber spillet, pga. dette valg af EA
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 13. mar 2012 13:14

skovbo skrev:
heinstach skrev:
skovbo skrev:Ja, der mister EA da lige lidt købere af deres ellers fine street spil..


Tror ikke, det kommer til at betyde alverden. Gameplayet er superfedt, så det skal nok blive en stor succes.

Og de har jo altid mulighed for at opdatere med rigtige hold, hvis de mener, det er nødvendigt.



Tror der er mange der ikke køber spillet, pga. dette valg af EA


Hvis man ikke vil købe spillet pga. online delen ikke har fulde hold, så synes jeg godt nok også det er at stramme det.
Spillet er super fedt, hvis man spiller alene eller har nogen på besøg eller en kamp med sin bror.
Det er selvfølgelig min mening.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf skovbo » 13. mar 2012 13:20

Ja, spillet er fedt når man spiller med andre offline. Men nu er online også en stor del af FIFA om du vil det eller ej. Og derfor er det komplet idiotisk at de vælger at tage dette valg.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf Meistar » 13. mar 2012 13:25

Jeg spiller for det meste FIFA sammen med mine venner offline. Men jeg bruger næsten ligeså meget tid online, så derfor er det et kæmpe minus for mig at man ikke kan bruge rgigtige hold.
Det værste er at der har været så lidt info om det at jeg ikke havde ikke set det, havde det ikke været for linket i tråden her.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf skovbo » 13. mar 2012 13:28

Meistar skrev:Jeg spiller for det meste FIFA sammen med mine venner offline. Men jeg bruger næsten ligeså meget tid online, så derfor er det et kæmpe minus for mig at man ikke kan bruge rgigtige hold.
Det værste er at der har været så lidt info om det at jeg ikke havde ikke set det, havde det ikke været for linket i tråden her.


Fuldstændig enig.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 13. mar 2012 20:00

Er i lvl 20 med mit hold bestående af venner, og med den opbygning, og alle de opnåelser jeg har kæmpet for i Single Player, ville jeg ikke engang røre online med andre hold end mit eget. Det er altså ikke så slemt igen. Det er så bare min mening, selvfølgelig.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf Meistar » 14. mar 2012 09:52

Jeg synes det er et stort problem. Samtidig har gametrailers ikke nævnt det som et kritikpunkt i deres seneste review.
Men jeg giver så heller ikke en fis for deres anmeldelser.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: FIFA Street [2012] - Tråden

Indlægaf staalmanden » 14. mar 2012 16:14

Meistar skrev:Jeg synes det er et stort problem. Samtidig har gametrailers ikke nævnt det som et kritikpunkt i deres seneste review.
Men jeg giver så heller ikke en fis for deres anmeldelser.


Måske fordi de fleste ikke regner det for et problem....
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster