Xboxlife forum

[SØGER] Fifa 12 Pro Clubs (Næsten top 100 striker)

For sport fanatikere.

[SØGER] Fifa 12 Pro Clubs (Næsten top 100 striker)

Indlægaf Dsemi » 4. jan 2012 22:24

Hej xboxlife.dk!
Jeg er en 16 årig gut der til daglig går på gymnasium. Dette opsluger naturligvis en masse tid, men jeg får alligevel tid til en masse gaming ;). Desuden laver jeg ikke noget i min fritid. Jeg er en fodboldelsker og har været det i lang tid, dog droppede jeg fodbolden da jeg var 13 fordi jeg blev enormt meget skadet, hvilket tog det sjove ud af det. Nok om mig :)

Jeg søger en fifa 12 pro club som kan tåle at tabe og stadig have et smil på læben og fortsætte.
Fifa kan være frustrerende en gang imellem, og til tider kan jeg også få nok - men jeg bliver ikke irriterret på individer.
Jeg er primært angriber, men jeg er lidt af en hybrid når det kommer til at spille positioner i FIFA12 og mine ratings ser således ud:

Striker - 8.6 (200+ kampe)
CAM/CM/Wing - 8.7 (22 kampe)
CB - 9.0 (34 kampe)

Jeg søger folk der ikke er egoistiske på bolden, med nogle hurtige afleveringer - men med nogle tricks oppe i ærmet hvis det skulle blive nødvendigt ;).
Hvis du ikke har en club, men også søger en; så skriv da endelig. Så kan vi jo prøve at starte en!

Venlig Hilsen
Frederik
Dsemi
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: [SØGER] Fifa 12 Pro Clubs (Næsten top 100 striker)

Indlægaf P4TR1CK » 5. jan 2012 10:36

Så kom du endelig - Velkommen herind mate ;-)

Jeg skal nok få min VP op, så vi kan fortsætte vores gode stil fra 11'eren, hvis du da er interesseret? :-P

Dog synes lige lovligt, at min vision om at opbygge en CB er meget krævende, da det er svært her i starten, men nok ikke jeg lærer det hen ad vejen :-).
P4TR1CK
 


Re: [SØGER] Fifa 12 Pro Clubs (Næsten top 100 striker)

Indlægaf Juxer » 6. jan 2012 00:15

Det var da nogle flotte ratings. Vil det sige at du som angriber er en af de 100 bedste i verden?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: [SØGER] Fifa 12 Pro Clubs (Næsten top 100 striker)

Indlægaf Dsemi » 6. jan 2012 07:34

Tak skal du have :)
Det vil sige som angriber, når jeg stiger til 8.7 vil jeg blive rank 70 i verdenen (vel og mærke på xbox)
Jeh har ambitioner om at blive det her i Januar måned, da min rating har ligget på 8.6 et stykke tid imens jeg stadig får 9's i rating :)

Er du interesseret i at spille med :)? P44TR1CK og jeg er ved at få hans pro op igen :) (vi spillede sammen i 11'eren også)
Dsemi
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: [SØGER] Fifa 12 Pro Clubs (Næsten top 100 striker)

Indlægaf Juxer » 6. jan 2012 12:22

Er det simpelthen bare fordi du er vildt god, eller søger du målrettet at gøre ting der får din rating til at stige?

Jeg tror slet ikke jeg er god nok til at være med på jeres hold - men du må da gerne tilføje mig så vi kan spille nogle kampe :). Desuden har jeg lidt en anden opfattelse af motivation af sine medspillere end P4TRICK, så det vil nok ikke gå så godt i spænd.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: [SØGER] Fifa 12 Pro Clubs (Næsten top 100 striker)

Indlægaf Dsemi » 6. jan 2012 14:22

Både og kan man sige... Altså jeg prøver jo altid at gøre mit bedste for at vinde og når jeg vinder kommer ratingen automatisk ;)

Jeg er interesseret i at spille dansk clubs, så du er mere end velkommen :) Jeg forstår dog ikke hvad du mener mht. det om Patrick.. Er det som jeg har forstået du ikke kommer overens med ham eller er det noget andet internt jeg har misforstået ;)?
Dsemi
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: [SØGER] Fifa 12 Pro Clubs (Næsten top 100 striker)

Indlægaf Juxer » 8. jan 2012 14:02

Som sagt, du kan bare smide en friend request afsted :). Det der skal læses imellem linjerne er at jeg ikke kan tolerere folk der giver sine medspillere skylden for en tabt kamp og ikke bidrager med noget som helst opmuntrende under et spil.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: [SØGER] Fifa 12 Pro Clubs (Næsten top 100 striker)

Indlægaf Dsemi » 9. jan 2012 21:59

Så har vi samme holdninger du og jeg ;)
Jeg forstår dog stadig ikke dit angreb på P44TR1CK. Når vi spiller sammen er han opmuntrende og har ikke givet mig skylden for noget endnu, tværtimod.. Men jeg ved selvfølgelig ikke om der ligger noget bag ;)


SØGER STADIG DANSKE KRIGERE!!!

EDIT: Juxer du har vel ikke nogle kammerater der har lyst til at spille med :)? Skill level er komplet ligegyldig for mig
Dsemi
Niveau 0
 
Indlæg: 7



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster