Xboxlife forum

FIFA 12: Mine spillere flygter

For sport fanatikere.

FIFA 12: Mine spillere flygter

Indlægaf Smolle » 29. okt 2011 17:20

Er i gang med en karriere som træner for Man U i FIFA 12 og i den forbindelse har jeg lidt et problem med at holde på mine spillere. Jeg har spillet halvanden sæson og i det første Januar-transfervindue ville Vidic pludselig væk, fordi han følte sig utilpas og åbenbart ikke kunne falde til i Manchester (lidt mærkeligt efter at have været der en del sæsoner alligevel). Det endte så med at jeg måtte sætte ham på transferlisten - efter bestyrelsens ønske - og sælge ham til AC Milan. I den følgende sommer var det så Wayne Rooney der søgte nye udfordringer og pludselig ville væk i en fart. Her gik bestyrelsen ind og accepterede et bud fra Real Madrid på mine vegne, så jeg blev nødt til at sælge ham.
Nu er jeg så lige kommet ind i Januar 2013 og nu er det så Javier Hernandez der bruger samme undskyldning som Vidic. I dette tilfælde får jeg ikke engang nogen tilbud på ham, får bare en besked fra bestyrelsen om at de har handlet med AC Milan og han er blevet solgt... For sølle 14 millioner pund!

Det er selvfølgelig fedt nok med lidt mere realisme og at spillerne på den måde har deres egen vilje, men synes det går lidt for hårdt ud over mit hold. Er der nogen der har nogen gode forslag til hvordan man kan holde spilleren mere tilfredse og undgå disse situationer? Hjælper det at tilbyde dem nye kontrakter f.eks.? Jeg har selvfølgelig også lavet indkøb, så mit hold er ikke vildt svækket af disse salg, men det ville da være rart hvis jeg kunne beholde dem på en eller anden måde.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: FIFA 12: Mine spillere flygter

Indlægaf Buktu » 31. okt 2011 00:14

Hm, har oplevet det indimellem, men ikke i den grad :) Men jeg har det så også med at spille med "Board" delen på de lavere sværhedsgrader. Ved ikke om det gør en forskel.

Tror ikke rigtig der er noget man kan gøre for at få dem til at føle sig "tilpas" ud over at give dem spilletid.. :b
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster