Xboxlife forum

Studie24 søger medlemmer

For sport fanatikere.

Studie24 søger medlemmer

Indlægaf Bukkebruse » 27. okt 2011 17:52

Vi er en dansk talende klub, som har eksisteret i 2 år, der søger et par spillere. Vi er pt. 15 i klubben, hvor halvdelen dog er mere eller mindre inaktive. Vi mangler primært forsvarsspillere, en midtbanespiller eller to og en dygtig målmand, men alt efter hvor mange vi er online, sætter vi opstillingen stærkest muligt. Din Pro skal minimum være 80+, du skal være ældre end 16 og vide hvad du laver med din spiller :)

Anmod om at blive medlem af klubben eller smid en besked til mig på Xbox hvis du har spørgsmål og klubben lyder som noget for dig..

- Bukkebruse
Bukkebruse
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Studie24 søger medlemmer

Indlægaf makta » 27. okt 2011 17:59

Kan I finde ud af at spille rigtig fodbold?
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Studie24 søger medlemmer

Indlægaf WozziFuzz » 27. okt 2011 18:20

Jeg har en 77 CAM / offensiv midtbanespiller stærkt på vej imod de 80+ du nævner. Hva siger i?

@Makta - Ja, jeg er en af Danmarks spildte midtbanetalenter, er venstrebenet og kan sagtens losse indlæg og spille med det højre. Burde helt sikkert have en plads i FCK's startopstilling mod Brøndby iaften :D
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Studie24 søger medlemmer

Indlægaf makta » 27. okt 2011 18:23

Så skynd dig - du kan stadig nå at være med!
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Studie24 søger medlemmer

Indlægaf Bukkebruse » 27. okt 2011 20:09

@WozziFuzz - Ansøg om at blive medlem i klubben, så kan du spille med et par kampe og så kan vi se om vi passer sammen :)

@Makta - Vi spiller rigtig fornuftig fodbold hvis du spørger mig og vinder de fleste af vores kampe.. Men kommer nok an på hvordan du definerer "rigtig fodbold"..
Bukkebruse
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Studie24 søger medlemmer

Indlægaf WozziFuzz » 27. okt 2011 20:12

Super. Kan være jeg kigger ind efter pokalbald..
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster