Xboxlife forum

FIFA 12 tips & tricks

For sport fanatikere.

FIFA 12 tips & tricks

Indlægaf Marcusnoergaar » 16. okt 2011 00:37

Hey folkens jeg sad og tænkte på om det ikke ville være en god idé at få en tråd op at køre som handler om tips og tricks. En tråd hvor vi giver hinanden gode råd til hvordan vi kan blive bedre. :)

Jeg sidder selv med en fornemmelse af at jeg godt sommetider kunne bruge et godt råd til min spillestil i FIFA 12.
For at sparke tråden i gang vil jeg gerne selv komme med nogle spørgsmål til hvordan jeg ændrer nogle ting i mit spil.

Jeg synes virkelig at mine spillere falder og løber ind i hinanden hele tiden, og jeg er ved at blive helt skør over det. Findes der en måde hvor man kan nedsætte alle disse klumpede fejl?

Så det med at skifte spillere, har virkelig problemer med at skifte spillere til den jeg gerne vil have, jeg bruger almindelige controller indstillinger. Hvilke in-game indstillinger bruger i til når der skal skiftes spillere?

Mit sidste spørgsmål går ud på at jeg godt kunne tænke mig at høre om nogen ved om EA har lavet nogle indstillinger til farveblinde? Jeg har prøvet at kigge in-game og søge på google, men intet er dukket op.


Men ellers har i nogle generelle råd til hvordan man f.eks. nemmest kommer i gennem modstanderens forsvar? Alle råd er velkomne ;)

- Marcusnoergaard
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 12 tips & tricks

Indlægaf Morten Skou » 16. okt 2011 00:39

Rigtig god ide, men der findes allerede denne som godt nok er til FIFA 10:
viewtopic.php?f=9&t=60940

Men kom endelig med tips & tricks til FIFA 12!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster