Xboxlife forum

Fifa12, er det så svært?

For sport fanatikere.

Fifa12, er det så svært?

Indlægaf CHRIST13K » 2. okt 2011 09:03

Er det bare mig, eller er det nye fifa12 utroligt svært at tackle i?
Jeg får næsten aldrig tacklet min modspiller...

Hvad er jeres erfaringer, og hvordan virker det "nye defending mode" for jer?
CHRIST13K
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Fifa12, er det så svært?

Indlægaf Kossefar » 2. okt 2011 09:29

Du skal spille meget defensivt, og planlægge dit forsvar meget mere end i Fifa 11.
Jeg synes selv det er et helt perfekt tiltag, men det er ganske frustrerende til tider. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Re: Fifa12, er det så svært?

Indlægaf ZeanDanielZ » 2. okt 2011 09:39

Efter et stykke tid... Så synes jeg faktis jeg har fået godt styr på det... Synes fifa 12 er et fantastisk spil... langt bedre end 11eren (efter min mening)
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: Fifa12, er det så svært?

Indlægaf IkkNico » 2. okt 2011 09:59

Jep, det er vigtigere at presse modstanderen ind i "lukkede rum" og få ham til at lave fejlafleveringer.

Jeg plejer at bruge sprint + standing tackle-knappen, men når modstanderen når ned på min tredjedel af banen går jeg over til pressure. Det virker OK. De rigtig gode spillere vil stadig komme forbi dig, men du taber ikke 6-0 online.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Fifa12, er det så svært?

Indlægaf Juxer » 2. okt 2011 18:59

Brug dobbeltpres og brug din egen spiller til at forudse spillet og dæk potentielle spilmuligheder.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Fifa12, er det så svært?

Indlægaf CHRIST13K » 3. okt 2011 10:04

synes også helt klart det er et lækkert spil, men har bare svært ved at vænne mig til det nye system her :)
men prøver lige det i siger!! :9
CHRIST13K
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Fifa12, er det så svært?

Indlægaf JFL » 7. okt 2011 16:02

Jeg kan simpelthen ikke få fat i bolden i forsvaret og jeg taber vildt stort - det gik ellers fint i Fifa 11


Hjæææææææææælp
JFL
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Fifa12, er det så svært?

Indlægaf Buktu » 8. okt 2011 21:18

Okay - det første man skal gøre når man skal lære at forsvare i Fifa12, det er følgende: glem alt om at bruge B og tackle. Det er en meget lille del af det. Den absolut største del af at forsvare i Fifa12 er at bruge den spiller du kontrollerer til at lukke ned for modstanderens pasningsmuligheder. Prøv og forudse hvor den næste aflevering vil gå til, eller hvor den nemmeste aflevering vil være, og luk så af for at den kan blive lavet. Imens du gør dette bruger du RB til at presse modspilleren med en CPU spiller, for at lukke ham yderligere ned. Tålmodighed er nøgleordet, og aldrig begynd og panikke og prøve og tackle, for misser du med en tackling, så er du helt åben.

Du har lyst til at presse modstanderen ud i at lave svære afleveringer, og derigennem få dem til at lave fejl. B tackling skal for så vidt kun foregå inde i dit eget felt, når det er sidste mulighed - og selv derinde er hovedopgaven at få en mand imellem modspilleren og målet.

Det er en fuldstændig anden måde at forsvare på end i Fifa11, og til at begynde med kan det godt være uoverskueligt. Men efterhånden så bliver det second nature - og i en tæt kamp kan det virkelig være intenst. Alt presset ligger på dig, og du skal virkelig koncentrere dig for at lukke ned for mulighederne :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Fifa12, er det så svært?

Indlægaf Xavier » 12. okt 2011 08:51

Det er der godt og hoer at jeg ikk er den eneste der taber stort :P... og jeg plejer naesten aldrig og tabe i fifa11 "Kongen" :D..
Xavier
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Fifa12, er det så svært?

Indlægaf JFL » 13. okt 2011 11:06

Så er den nye styremetode sgu' ved at være lært!! :-)
JFL
Niveau 0
 
Indlæg: 3



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster