Xboxlife forum

Fifa 12 demo

For sport fanatikere.

Re: Fifa 12 demo

Indlægaf Benja190782 » 13. sep 2011 16:52

Er jeg den eneste som ikke kan komme på Xbox Live???
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf Noga » 13. sep 2011 19:19

Andre der har prøvet dommerkast? Synes det er meget fedt lavet :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf mathiasd » 13. sep 2011 19:44

Noga skrev:Andre der har prøvet dommerkast? Synes det er meget fedt lavet :D

Er der dommerkast???? :D nice!

Synes det nice man kan tage indkast hurtig + udskiftningerne tager ikke en krig!
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf philipo » 13. sep 2011 20:45

Øhm jeg viste ikke lige man skulle have gold membership for at hente demoen.

Er der nogen steder hvor man kan få en dag gratis eller sådan noget? Har ikke noget at bruge 1,3,6 eller 12 måneder til noget.
Min Blog
Skærm: Panasonic TXL32C20
2.1 Lyd: Panasonic BTT-262
Konsol: Xbox 360 S - PS3 Fat
philipo
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf Morten Skou » 13. sep 2011 20:48

philipo skrev:Øhm jeg viste ikke lige man skulle have gold membership for at hente demoen.

Er der nogen steder hvor man kan få en dag gratis eller sådan noget? Har ikke noget at bruge 1,3,6 eller 12 måneder til noget.


Jeg mener ikke at det virker med 48 timers kortene, det er ganske enkelt en af de fordele der er ved at have Xbox LIve guld :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf philipo » 13. sep 2011 20:52

Morten Skou skrev:
philipo skrev:Øhm jeg viste ikke lige man skulle have gold membership for at hente demoen.

Er der nogen steder hvor man kan få en dag gratis eller sådan noget? Har ikke noget at bruge 1,3,6 eller 12 måneder til noget.


Jeg mener ikke at det virker med 48 timers kortene, det er ganske enkelt en af de fordele der er ved at have Xbox LIve guld :)


Åhh øv :( Så må jeg vente til jeg kan købe spillet :)
Min Blog
Skærm: Panasonic TXL32C20
2.1 Lyd: Panasonic BTT-262
Konsol: Xbox 360 S - PS3 Fat
philipo
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf fneribyen » 13. sep 2011 22:17

arnel925 skrev:Spillet er blevet meget bedre, bare meget skuffet over det med forsvar spil... B knap virker sku ikke så godt som A... Og at presse med andre man skal bruge RB... Jeg har altså kun 5 finger på en hånd og det er umuligt at holde RT og RB og have styr på B også... Måske var bare mine forventninger meget større, for synes de ændre alt for meget på det som faktisk virkede rigtig godt og det skal man bare ikke...


Ja det er virkelig noget man skal tilvænne sig til. Det er jo en helt ny måde at spille Fifa på, så selv nogle af de største Fifa legender skal til at vænne sig til noget nyt. Men ja der er en del flere ting man skal holde øje med. Du skal egentlig ikke bruge "B" knappen når du bruger "RB", da dit forsvar gør arbejdet med at skaffe bolden fra den der har den. Det eneste du så skal gøre er at dække den person op, som du selv vælger.

Jeg synes det er en fed måde at lave om på det taktiske i fifa. Synes i de foregående at det var alt for meget rush mod bolden i forsvaret, og det krævede egentlig ikke rigtig noget overblik. Med tactical defense bliver det snarere mere vanskeligt, og det bliver lige pludseligt ikke helt nemt at spille mod AI.

Jeg glæder mig som et lille barn til at det bliver d. 30, selvom jeg nok først får det nogle uger efter, grundet fødselsdag :D
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Fifa 12 demo

Indlægaf Buktu » 13. sep 2011 23:22

Jeg tror faktisk det vil fungere meget fint. Kan forestille mig de har tweaket på det inden endelig release, sådan plejer det at være fra demoerne :) Men det er en helt ny udfordring, og tror sq nok det skal være meget sjovt når man får hovedet indstillet på det :)

Fik spillet nogle kampe med vennerne her til aften, og det er sq meget sjovt :) Deres impact engine har masser af potentiale, omend den måske kræver lidt mere arbejde - det kan godt se lidt komisk ud nogen gange, men det gør jo heller ikke så meget :)

Som udgangspunkt er jeg meget fint tilfreds med at de har forbedret realismen i forhold til hvordan spillerne bevæger sig og udfører forskellige ting - og boldfysikken er forbedret, hvilket giver lidt flere tilfældige situationer :)

Alt i alt en thumbs up her fra, og ser rigtig meget frem til den endelige release - nu håber jeg bare at de har lavet forbedringer på managerdelen :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf Buktu » 14. sep 2011 01:31

Heh det er jo aldrig de helt store revolutioner de kommer med i de nye iterationer. Sikker evolution er jeg sådan set også rigeligt tilfreds med :)

Omkring pasninger, så synes jeg ikke det er meget anderledes end i 11'eren, har ikke oplevet at jeg synes det gik for langsomt.

Omkring impact er jeg enig, som jeg også skrev lidt om i mit tidligere indlæg :) Men hey, det er en demo, træerne vokser ikke ind i himmelen :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf sir.auron88 » 14. sep 2011 05:24

Kayniel skrev:jeg har kun spillet det en 30min fordi jeg skal arbejde lidt senere på dagen igen, men jeg synes det er ret middelmådigt. Det nye forsvarssystem virker ikke umiddelbart til at have nogle fordele, og samtidig kan man slå det fra så folk alligevel bare vælger det gamle. Gudskelov for at det kun koster 300kr.


Du har ret, det er middelmådigt. Jeg kan ikke helt se pointen med det nye forsvarssystem, og jeg har ærligt talt svært ved at se hvorfor jeg skal give 300 kr. for det.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf IkkNico » 14. sep 2011 07:11

Tror ikke jeg har spillet FIFA siden 09, måske ganske kort 10. For en "ny"-begynder virker forsvarssystemt fint, er nemt at sætte sig ind og giver god mening. det ligner jo næsten rigtig fodbold, hvor angrebet søger efter åbninger i en forsvarsmur.
Det er i hvert fald en forbedring ifht. hvordan jeg husker forsvarsspillet i tidlligere FIFA titler. Man kan ikke længere bare sprinte ind i eller efter boldholderen og tackle ham head-on. Der må godt være lidt omtanke i forsvarstaktikken nu. Med andre ord, jeg kan lide det.

Jep, man skal lige finde ud af hvilke knapper der gør hvad, og hvornår det er en god ide at trykke på dem, men det skal jeg sådan set også for angrebet ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Fifa 12 demo

Indlægaf Kayniel » 14. sep 2011 07:23

IkkNico skrev:Tror ikke jeg har spillet FIFA siden 09, måske ganske kort 10. For en "ny"-begynder virker forsvarssystemt fint, er nemt at sætte sig ind og giver god mening. det ligner jo næsten rigtig fodbold, hvor angrebet søger efter åbninger i en forsvarsmur.
Det er i hvert fald en forbedring ifht. hvordan jeg husker forsvarsspillet i tidlligere FIFA titler. Man kan ikke længere bare sprinte ind i eller efter boldholderen og tackle ham head-on. Der må godt være lidt omtanke i forsvarstaktikken nu. Med andre ord, jeg kan lide det.

Jep, man skal lige finde ud af hvilke knapper der gør hvad, og hvornår det er en god ide at trykke på dem, men det skal jeg sådan set også for angrebet ;)


noob.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Fifa 12 demo

Indlægaf IkkNico » 14. sep 2011 08:02

Kayniel skrev:
IkkNico skrev:Tror ikke jeg har spillet FIFA siden 09, måske ganske kort 10. For en "ny"-begynder virker forsvarssystemt fint, er nemt at sætte sig ind og giver god mening. det ligner jo næsten rigtig fodbold, hvor angrebet søger efter åbninger i en forsvarsmur.
Det er i hvert fald en forbedring ifht. hvordan jeg husker forsvarsspillet i tidlligere FIFA titler. Man kan ikke længere bare sprinte ind i eller efter boldholderen og tackle ham head-on. Der må godt være lidt omtanke i forsvarstaktikken nu. Med andre ord, jeg kan lide det.

Jep, man skal lige finde ud af hvilke knapper der gør hvad, og hvornår det er en god ide at trykke på dem, men det skal jeg sådan set også for angrebet ;)


noob.

Enig
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Fifa 12 demo

Indlægaf ilhan50 » 14. sep 2011 10:39

Har lige prøvet fifa 12 og det er det samme shit, køber det aldrig...
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf Rudivöller » 14. sep 2011 10:49

ilhan50 skrev:Har lige prøvet fifa 12 og det er det samme shit, køber det aldrig...

Kan du indvie mig og måske de andre i, hvad du mener mere detaljeret. På forhånd tak.
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster