Xboxlife forum

Fifa 12: Premier League for Xboxlife

For sport fanatikere.

Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Asbjorn DK » 15. sep 2011 18:44

Jeg syntes da helt sikkert at vi skal bruge Tactical defending det er jo det der er den store forskel på fifa 11 og fifa 12 ellers kunne vi ligeså godt spille 11érn hvis vi ikke brugte tactical defending :)
Asbjorn DK
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf arnel925 » 15. sep 2011 22:56

Asbjorn DK skrev:Jeg syntes da helt sikkert at vi skal bruge Tactical defending det er jo det der er den store forskel på fifa 11 og fifa 12 ellers kunne vi ligeså godt spille 11érn hvis vi ikke brugte tactical defending :)

enig
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 15. sep 2011 23:58

Selvom jeg også selv er én af dem, der netop har måttet sande, at jeg er gået fra relativt habil Fifaspiller til total blank (læs: tactical defending :-) ) så spiller vi med Tactical Defending.

Det er lige for alle, og så må vi jo bare øve os :-)

Ventelisten opdateret :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Buktu » 16. sep 2011 00:33

Hah, jeg har samme følelse TigerJax, godt jeg ikke er helt alene :) Men så længe vi er enige, så er det fint - så har eller lige vilkår :) Når vi snakker "Semi Assists" hvad snakker vi så på stikninger (både lob og almindelige)? Assisted eller Manuel? Skal lige have defineret hvad jeg skal spille med af indstillinger det næste stykke tid ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf arnel925 » 16. sep 2011 01:12

Buktu skrev:Hah, jeg har samme følelse TigerJax, godt jeg ikke er helt alene :) Men så længe vi er enige, så er det fint - så har eller lige vilkår :) Når vi snakker "Semi Assists" hvad snakker vi så på stikninger (både lob og almindelige)? Assisted eller Manuel? Skal lige have defineret hvad jeg skal spille med af indstillinger det næste stykke tid ;)

Kan vi ikke bare lade alt være som det er normalt når man starter et fifa spil? Det synes jeg er bedst og så spar man sig og andre for alt det bøvl, bare min holdning til det. Så er det ens for alle og ikke ændre bare fordi nogen kan lide at noget skal være på semi-pro og andre kan lide på manuelt... bare lad det være som EA har tiltænkt det når man starter fifa op.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Noga » 16. sep 2011 06:08

arnel925 skrev:Kan vi ikke bare lade alt være som det er normalt når man starter et fifa spil? Det synes jeg er bedst og så spar man sig og andre for alt det bøvl, bare min holdning til det. Så er det ens for alle og ikke ændre bare fordi nogen kan lide at noget skal være på semi-pro og andre kan lide på manuelt... bare lad det være som EA har tiltænkt det når man starter fifa op.

Enig
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 16. sep 2011 07:11

arnel925 skrev:Kan vi ikke bare lade alt være som det er normalt når man starter et fifa spil? Det synes jeg er bedst og så spar man sig og andre for alt det bøvl, bare min holdning til det. Så er det ens for alle og ikke ændre bare fordi nogen kan lide at noget skal være på semi-pro og andre kan lide på manuelt... bare lad det være som EA har tiltænkt det når man starter fifa op.


Det kan såvidt jeg ved, være meget forskelligt hvilke indstillinger fifa starter op med.

For første gang du starter spillet op er du formentlig blevet spurgt om dit niveau, hvor du kunne vælge mellem 3 indstillinger. :wink:

Men jo, vi skal da have helt styr på hvilke indstillinger der bliver gældende i denne liga.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 16. sep 2011 08:57

Vi må kigge på det når tiden kommer - folk diskuterer et spil, der ikke er på hylderne endnu.

Men hvis det kan give en nogenlunde pejletråd, så forestil jer spillets standardindstillinger når man starter op på intermediate (altså mellemste niveau) men så med sværhedsgraden sat op til World Class så målmændene ikke er idioter uden hænder.

Det er niveauet jeg har tænkt mig, at ligaen skal være på.

Men som sagt. Lad os kigge på det når vi har spillet i hænderne og bedre kan gå ind i menuerne og se præcis hvilke indstillingsmuligheder vi har. :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Buktu » 16. sep 2011 11:20

Ændrer den på de indstillinger når man vælger det der i starten? :b Gør den da ikke i demoen? Jeg vælger da i hvert fald "Experienced" hver gang, og hver gang starter den op med alt på assisted. Bortset fra crosses tror jeg det er, som står på semi :P

Og man kan da godt diskutere det, for så forskelligt er det jo ikke fra 11'eren. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Derp » 16. sep 2011 11:22

Jeg synes i hvert fald ikke at vi skal gøre det lettere end hvad der ellers spilles med over nettet, for så skal man til at vænne sig til noget helt andet. Men det kunne være fint at vi hurtigt fandt ud af det, så man kan spille lidt med de indstillinger. Jeg er lidt ligeglad, så længe det bare er ens for alle.

Hvad er forresten folks holdninger til custom tactics? Her snakker jeg alt fra ændring af formation og udskiftninger til tweak af ens tactic? Personligt synes jeg at vi bør få lidt tid til at ændre på nogle ting, for ellers kan det godt være svært at få succes for os med mindre gode hold. I Fifa 11 var det godt nok lidt kedeligt, pga. forsvarsdelen og presspillet var bugged, men med det nye tactical defending tror jeg ikke at man kan udnytte det nær så meget. Jeg kan i hvert fald godt se at jeg nok vil få lidt problemer med WBA hvis ikke jeg ændrer på et par ting så det passer til min spillestil/WBA spillernes styrker. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan det kommer til at se ud i det endelige spil, men det er bare lidt trist ikke at kunne ændre i taktikken.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 16. sep 2011 11:44

Jeg tager Morten Daugaard, alias BulletEyeDK, i hånden her en af de nærmeste dage, og så udfærdiger vi et udkast til de forskellige settings, så folk kan forberede sig. Jeg skal bare lige have overstået et par nattevagter. En detaljeret beskrivelse af settings kommer hurtigst muligt :-) Men helt sikkert kan jeg allerede nu sige, at vi spiller med Tactical Defending, vi spiller World Class og der kommer formentlig til at være en eller anden form for assisted passing på. Hvor meget og hvordan og hvorledes, det vender jeg tilbage til. Håber folk er ok med det....? Ellers er I velkomne til at lufte jeres tanker, så vi kan finde et niveau, der gør alle glade og tilfredse. Når alt kommer til alt, er det jo derfor vi spiller.

Med hensyn til custom tactics er det min klare holdning, at folk kan gøre lige præcis som de vil med deres hold. Hvordan man bruger sin trup er helt op til spilleren selv. Man har de spillere man har, og det er frit, hvordan man vil stille op. Ganske som det jo er i virkeligheden. Så for eksempel med hensyn til WBA, så tweaker du bare alt det, du har lyst til :-) En træner i virkelighedens verden bliver jo heller ikke tvunget til at bruge 11 specifikke spillere i en 4-4-2, hvis han hellere vil noget andet. :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf WozziFuzz » 28. sep 2011 09:58

Vil da gerne på venteliste.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Noga » 29. sep 2011 13:34

Så er det jo idag!

Hvor mange har fået spillet, og er klar på nogle kampe snart? :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf arnel925 » 29. sep 2011 13:53

Noga skrev:Så er det jo idag!

Hvor mange har fået spillet, og er klar på nogle kampe snart? :D

Jeg er klar til kamp
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf boblerne32 » 29. sep 2011 14:55

Har fået, og er klar til at komme i gang :)
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster