Xboxlife forum

Fifa 12: Premier League for Xboxlife

For sport fanatikere.

Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 8. sep 2011 13:56

Chrstffr skrev:Jeg er måske også frisk, men jeg vil lige høre hvor seriøst det er? Sørger vi for at holde styr på skader og karantæner eller hvordan kommer det til at foregå? For det kunne være fedt, så man også skal tænke på de næste kampe...


Har du læst beskrivelsen og indlæggene indtil videre?

Jeg ser helst, at det bliver en liga, hvor skader og karantæner bliver overført fra kamp til kamp, præcis som du efterspørger. Jeg kan bare ikke rigtig i detaljer sige, hvordan det bliver, idet vi ikke har spillet imellem fingrene endnu. Men jo! Hvis det kan lade sig gøre, så bliver det med overførelse af skader og karantæner. :D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Derp » 8. sep 2011 14:07

Ja, jeg har læst beskrivelsen og indlæggene og der står bare at du tænker over om det skal med. Så ville jeg jo bare høre om du havde tænkt færdigt :D

Men jeg tager da gerne West Bromwich Albion... :)
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Buktu » 8. sep 2011 14:52

Kan godt ske det bliver lige rigeligt, jeg ser helst det bliver lidt mere casual :) men jeg er med på den værste ;)



*edit*

Fint med mig det hele ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 8. sep 2011 17:08

Chrstffr skrev:Ja, jeg har læst beskrivelsen og indlæggene og der står bare at du tænker over om det skal med. Så ville jeg jo bare høre om du havde tænkt færdigt :D

Men jeg tager da gerne West Bromwich Albion... :)


Hehe :D Det kan hurtigt blive en diskussion om ord. Jeg skriver faktisk "jeg tænker at" og ikke "jeg tænker over", hvilket vel er en verden til forskel. Anyways. Det jeg mener er, at jeg har en klar ide om, hvordan det skal være, men samtidig at vi taler om en turnering i et spil, vi dybest set ikke ved, hvad giver os af muligheder. Men hvis vi kender Fifa ret, så kender vi vel nogenlunde mulighederne.

Det skal i hvert fald ikke skille os ad - du er noteret til WBA :D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 8. sep 2011 17:13

Buktu skrev:Kan godt ske det bliver lige rigeligt, jeg ser helst det bliver lidt mere casual :) men jeg er med på den værste ;)



*edit*

Fint med mig det hele ;)


Jeg tror da bestemt, at det er rigeligt casual. Der er ikke nogen, der står ude foran din dør dagen efter en kamp, iført Stone Island tøj, og vil slå tænderne ind i nakken på dig :lol:

Men jo! jeg regner da med, at folk går op i det, og går efter at vinde. Er du med eller ej? - frit valg :D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 8. sep 2011 17:32

TigerJax007 skrev:
BulletEyeDk skrev:Jeg så gerne at Skou var med, det er jo nærmest 6 sikre point, he he :D


Nu skal du ikke komme for godt igang - jeg prøvede at overtale ham over MSN ved kalde det "6 sikre point imod Tottenham" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg ser det bare som 12 sikre, hvis I begge er med :lol:


Jeg er nødt til lige at kommentere den - med din nuværende form ved vi begge at du vinder de fleste kampe, men det er jo udelukkende fordi du generelt bare spiller flere kampe end mig og dermed har en bedre form, ha ha :mrgreen:

Så nå turneringen nu kommer igang, så kan alt ske, formen bliver bedre og på de gode dage, så slår jeg dig, det ved du også [-o<

Fedt at se der er opbakning til en liga som denne...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf mj7 » 8. sep 2011 17:37

Jeg snupper Wolves ! :D
mj7
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 8. sep 2011 17:57

mj7 skrev:Jeg snupper Wolves ! :D


Done!
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 8. sep 2011 18:03

BulletEyeDk skrev:
TigerJax007 skrev:
BulletEyeDk skrev:Jeg så gerne at Skou var med, det er jo nærmest 6 sikre point, he he :D


Nu skal du ikke komme for godt igang - jeg prøvede at overtale ham over MSN ved kalde det "6 sikre point imod Tottenham" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg ser det bare som 12 sikre, hvis I begge er med :lol:


Jeg er nødt til lige at kommentere den - med din nuværende form ved vi begge at du vinder de fleste kampe, men det er jo udelukkende fordi du generelt bare spiller flere kampe end mig og dermed har en bedre form, ha ha :mrgreen:

Så nå turneringen nu kommer igang, så kan alt ske, formen bliver bedre og på de gode dage, så slår jeg dig, det ved du også [-o<

Fedt at se der er opbakning til en liga som denne...


Jamen så bliver min form vel også bedre...? Du vil altid være et halvt skridt bagefter. Det ved du godt. Og med en utilfreds Luca Modric i din trup er jeg sikker på, at du vil skulle slås med så meget ballade udenfor banen, at fokus forsvinder fra de sportslige præstationer. Jeg kender det alt for godt fra min egen klub, da Gøg og Gokke prøvede at ødelægge klubben indenfra sidste efterår :shock:
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Asbjorn DK » 8. sep 2011 18:29

Jeg snupper Blackburn :-)
Asbjorn DK
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf SaintRasmus » 8. sep 2011 19:22

Selv om jeg har Magpie blod i årene (Min far er fra Newcastle) så tager jeg en tur til Wales og snupper Swansea
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 8. sep 2011 19:55

Så blev Wigan Athletic rosinen i pølseenden :-)

Hvem napper dem?
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf mathiasd » 8. sep 2011 20:00

Av av, tror jeg skal have sat 8 forsvare ned når jeg møder city, for satan en offensiv.
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf junior nielsen » 8. sep 2011 20:33

jeg napper wigan og owner jer allesammen :)
junior nielsen
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf killerashraf » 8. sep 2011 21:01

øv, jeg er vist sent på den.. Er der en der melder fra, så står jeg i køen og venter :) Hilsen den forsvarende mester
viewtopic.php?f=9&t=75120&p=1065016#p1065016
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster