Xboxlife forum

EA Sports Season Ticket

For sport fanatikere.

EA Sports Season Ticket

Indlægaf CaptainKicker » 2. aug 2011 14:03

http://www.easports.com/seasonticket

Hvad er jeres holdning til dette?

For hardcore sportsfans, som nævnes er dette vel et fint tilbud, men hvis man kun går og venter på FIFA eller Madden, så er det vel ikke de 200 kroner værd.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: EA Sports Season Ticket

Indlægaf TigerJax007 » 13. aug 2011 20:45

Jeg kan ikke helt overskue det. Så skal man have hele Fifa liggende elektronisk og hvad så, hvis man vil indbytte det 11 måneder senere? Jeg forstår ikke helt fidusen.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: EA Sports Season Ticket

Indlægaf Giluc » 13. aug 2011 21:31

Det er i orden for sportsfansene. Sådan! Selvfølgelig er det ikke pengene værd, hvis man ikke er interesseret. Betragt det som en meget speciel form for Limited Edition - det er jo heller ikke for alle og enhver, det er de 200 kr. ekstra (eller mere) værd :)
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: EA Sports Season Ticket

Indlægaf staalmanden » 14. aug 2011 06:36

TigerJax007 skrev:Jeg kan ikke helt overskue det. Så skal man have hele Fifa liggende elektronisk og hvad så, hvis man vil indbytte det 11 måneder senere? Jeg forstår ikke helt fidusen.


Så vidt jeg kan læse mig til får man adgang til en elektronisk kopi af det fulde spil 3 dage før release men når spillet udkommer "udløber" denne kopi og man skal stadig købe det fulde spil. Synes sq det er en gang gejl. Med mindre man spiller ALLE EA Sports spil og køber Live Seasons og alle ekstra baner til Tiger Woods (og selv ikke der kan jeg se at det kan betale sig da online pass jo følger med nye spil og Ultimate Team jo er gratis).

Man må vel også gå ud fra at EA dropper deres ellers gode traditionelle med at smide en demo af spillet ud inden release, når nu de også giver adgang til det fulde spil for dem som betaler ekstra. Man kunne ellers have en teori om at en demo kunne overbevise tvivlerne og give ekstra indtjening.

Tror bare EA flytter overliggeren for hvor grådig man kan være. Måske at deres online pass ikke havde den ønskede effekt på second hand markedet.
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster