Xboxlife forum

NBA 2k12

For sport fanatikere.

Re: NBA 2k12

Indlægaf Casper » 24. aug 2011 07:24

Ny trailer

Casper
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Re: NBA 2k12

Indlægaf NimaAKaJoJo » 25. aug 2011 09:21

Jeg kan sige på forhånd, at hvis demoen ikke imponere mig sindssygt meget, køber jeg det ikke før det falder i pris..
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2k12

Indlægaf Combio » 25. aug 2011 13:11

H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: NBA 2k12

Indlægaf Davidseerup » 7. sep 2011 23:02

Ikke helt ny trailer, men eftersom den ikke er postet her endnu, here goes...


Jeg synes det ser for sindssygt ud, og det er næsten 100 p et sikkert køb fra min side af. Jeg spiller stadig 2k11 med vennerne, og det holder stadigvæk, så kan slet ikke vente til 2k12 kommer med et par forbedringer.
Davidseerup
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: NBA 2k12

Indlægaf NimaAKaJoJo » 7. sep 2011 23:21

Efter at have set overstående trailer, må jeg sige at jeg har fået lidt mere blod på tanden. Dog bliver demoen alt afgørende for mit vedkommen, hvis den ikke virkelig overrasker mig, må 2K vente med at blive en del af min spil kollektion.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2k12

Indlægaf Davidseerup » 7. sep 2011 23:34

Spillet kan i øvrigt forudbestilles her http://www.bee.com/games/xbox-360/sport/nba-2k12/ til den lette pris af ca. 250 kroner. Det er lidt af et tilbud, tror jeg bestiller i morgen.
Hvad får dig til at være tilbageholden Nima? Synes kun det er godt, at de ikke ændre gameplayet radikalt, da det fungerede meget godt sidste år. Og alligevel ser det ud til, at der bliver helt nye post-moves, hvilket er tiltrængt
Davidseerup
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: NBA 2k12

Indlægaf NimaAKaJoJo » 8. sep 2011 04:32

Det var godt nok billigt!! :o

Argh, jamen. Der er så meget ved 2K11 der kan bringe mit pis i kog.

Et er AI'en og dens uintelligente beslutninger, især når det kommer til fastbreaks og pick'n'roll. Fastbreaks, er de to foreste oftest altid frie, når du så afleverer til en af dem; i stedet for at forsætte sin løbebane og cutte ind mod kurven, popper de ud bag linjen!
Pick'n'roll, centerne hører ikke til bag 3'eren! - og så vil jeg gerne kunne selv bestemme om screeneren skal, pick eller pop!

Så har vi aflevering systeme, hvor afleveringerne generelt virker utrolig latterligt. Vil du nogensinde lave en brystaflevering til en der cutter mod kurven? Oftest nej, så studser man den. I 2K11 studses bolden 1% af gangene, jeg ser det simpelthen aldrig! Jeg kunne virkelig godt tænke mig et mere dybdegående passing system, med selvkontrollerede afleveringe af den type man ønsker, regular, baseball, bounce osv.

Sidst men, ikke mindst. Alle de pull and push animationer er til at brække sig over!

_____

Jeg ved godt at AI er blevet gjort mere intelligent og push'n'pull animationerne er forbedret en del. Dog vil jeg selv prøve det og se om det falder i min smag eller om jeg stadig finder de gyldne "bring mit pis i kog" momenterne.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2k12

Indlægaf Davidseerup » 8. sep 2011 13:11

Puha, jeg kan desværre godt nikke genkendende til flere af de fejl du nævner. Især når man som point guard i Miami Heat i myplayer bringer bolden op i et fastbreak med Lebron og Wade på hver sin side. Umiddelbart en drømmesituation. Men nej - begge stopper uforklarligt ved 3point-linjen. Meget frustrerende.
Mht afleveringerne kan jeg også følge dig. Hvorfor ikke bare gå tilbage til 2k7, hvor man rent faktisk havde 4 afleverings-muligheder: Almindelig (A), Flashy (B), studsaflevering (LT+A) og alley-oop (LT+B)

I 2k11 har man i stedet den irriterende, nærmest ubrugelige "fake-pass" funktion. Det kan godt gøres bedre.
Når det så er sagt, synes jeg at 2k11 overall var og er en fremragende oplevelse, og hoppet fra 2k10 var ret imponerende.

I øvrigt lover flere previews ret godt - for eksempel dette http://www.incgamers.com/Previews/340/nba-2k12-hands-on - for en bedre AI
Davidseerup
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: NBA 2k12

Indlægaf steffen82 » 8. sep 2011 17:54

Der er ingen tvivl om at jeg skal have det til release... Men jeg er 100% enig i, at det afleveringssystem skal have en overhaling. Pass-faken er et af de mest ubrugelige moves ever i 2K serien. Og så virker det til at afleveringerne er total random, med mindre man bruger icon-passing, hvilket man absolut ikke har tid til, når afleveringen skal sendes afsted med det samme... Pick´n´roll systemet halter også gevaldigt. Ifølge manualen, har man selv mulighed for at bestemme om der skal rolles eller fades ud til et skud, det fungerer bare ikke i praksis... Jeg spiller næsten kun my player, så håber også de har inkluderet lidt mere off-court gameplay, istedet for de efterhånden monotone press-conferences. Og få så inkluderet dunkekonkurrence og 3pt shootout til all-star weekenden. Er ikke specielt nede med noget af det i blacktop mode, men det ville give en mere realistisk fornemmelse... Mindes ihvertfald det var med i et af de gamle Live spil...

Postmoves synes jeg umiddelbart fungerer fint, men lidt flere moves ville ikke skade. Selvom jeg dog elsker mit hookskud med min "new Shaquille O´Neal" :) Men det bliver hurtigt lidt for ensformigt.
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2k12

Indlægaf NimaAKaJoJo » 8. sep 2011 23:21

Davidseerup skrev:Puha, jeg kan desværre godt nikke genkendende til flere af de fejl du nævner. Især når man som point guard i Miami Heat i myplayer bringer bolden op i et fastbreak med Lebron og Wade på hver sin side. Umiddelbart en drømmesituation. Men nej - begge stopper uforklarligt ved 3point-linjen. Meget frustrerende.
Mht afleveringerne kan jeg også følge dig. Hvorfor ikke bare gå tilbage til 2k7, hvor man rent faktisk havde 4 afleverings-muligheder: Almindelig (A), Flashy (B), studsaflevering (LT+A) og alley-oop (LT+B)

I 2k11 har man i stedet den irriterende, nærmest ubrugelige "fake-pass" funktion. Det kan godt gøres bedre.
Når det så er sagt, synes jeg at 2k11 overall var og er en fremragende oplevelse, og hoppet fra 2k10 var ret imponerende.

I øvrigt lover flere previews ret godt - for eksempel dette http://www.incgamers.com/Previews/340/nba-2k12-hands-on - for en bedre AI



Åh, tror sgu 2K7 er et spil for mig så!! Jeg savner virkelig at kunne tage rollen, som en PG og spille, som en! Har du tjekket om der ikke er en eller anden metode til at lave studs i 2K11? :)

Jeg fatter simpelthen ikke den feature! - og den er desværre også med i 2K12! Hvad går gennem deres hoveder? Synes de seriøst det er nødvendigt?!

Må jeg lige læse :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2k12

Indlægaf Davidseerup » 10. sep 2011 13:53

Så er der dukket en insight om My Player op: http://www.facebook.com/notes/nba-2k/nb ... 5386202267

Tilsyneladende ingen allstarweekend her i hvert fald. Men det ser meget gennemarbejdet ud. Interessant er i hvert fald muligheden for at simulere frem til key games. 82 kampe tager meget lang tid - i hvert fald, hvis man vil have realistiske stats og derfor spille mange minutter.
Davidseerup
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: NBA 2k12

Indlægaf NimaAKaJoJo » 16. sep 2011 23:56

NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2k12

Indlægaf Casper » 17. sep 2011 08:37

Casper
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Re: NBA 2k12

Indlægaf Casper » 20. sep 2011 12:15

Så skulle demoen være på Xbox Live.

Det er en skrabet demo - du kan spille ét quarter på 4 minutter, der er ingen kommentatorer, play-calling er ikke aktiveret og man kan kun spille med Mavs.
Casper
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Re: NBA 2k12

Indlægaf NimaAKaJoJo » 20. sep 2011 12:45

Casper skrev:Så skulle demoen være på Xbox Live.

Det er en skrabet demo - du kan spille ét quarter på 4 minutter, der er ingen kommentatorer, play-calling er ikke aktiveret og man kan kun spille med Mavs.


Ikke overraskende, sådan har deres demoer altid været.. :-)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster