Xboxlife forum

Er det lovligt at bytte fifa 11 UT coins til fifa 12 coins?

For sport fanatikere.

Er det lovligt at bytte fifa 11 UT coins til fifa 12 coins?

Indlægaf Derp » 24. maj 2011 13:31

Jeg har fået samlet ca. 1 million fifa 11 UT coins sammen, men jeg kan mærke at jeg er ved at blive træt af spillet. Jeg ved at det er ulovligt at sælge dem for rigtige penge, men så tænkte jeg på at bytte dem til fifa 12 UT coins. Er dette lovligt? Altså at bytte coins mellem to fifa spil?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Er det lovligt at bytte fifa 11 UT coins til fifa 12 coi

Indlægaf carillo8 » 24. maj 2011 13:53

Chrstffr skrev:Jeg har fået samlet ca. 1 million fifa 11 UT coins sammen, men jeg kan mærke at jeg er ved at blive træt af spillet. Jeg ved at det er ulovligt at sælge dem for rigtige penge, men så tænkte jeg på at bytte dem til fifa 12 UT coins. Er dette lovligt? Altså at bytte coins mellem to fifa spil?


Du kan bare give dem til mig og So3x. :)

Det er vel lovligt at tage FIFA 11 UT coins og smide dem ind i FIFA 12 UT hvis de laver en sådan funktion i FIFA 12 UT?
carillo8
 


Re: Er det lovligt at bytte fifa 11 UT coins til fifa 12 coi

Indlægaf Derp » 24. maj 2011 14:12

Der kommer med garanti ikke sådan en funktion. EA er selvfølgelig mest interesseret i at folk starter forfra. Det vil selvfølgelig være en aftale mellem mig og ham som jeg bytter med, også derfor jeg tvivler på at det er lovligt. På den anden side er det jo EAs virtuelle coins der bliver byttet og ikke rigtige penge og der er jo stadig en som skal skaffe dem ved at spille eller købe kort.

Måske det er forkert at spørge her. EA må have et forum...
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Er det lovligt at bytte fifa 11 UT coins til fifa 12 coi

Indlægaf P4TR1CK » 24. maj 2011 14:13

carillo8 skrev:
Chrstffr skrev:Jeg har fået samlet ca. 1 million fifa 11 UT coins sammen, men jeg kan mærke at jeg er ved at blive træt af spillet. Jeg ved at det er ulovligt at sælge dem for rigtige penge, men så tænkte jeg på at bytte dem til fifa 12 UT coins. Er dette lovligt? Altså at bytte coins mellem to fifa spil?


Du kan bare give dem til mig og So3x. :)

Det er vel lovligt at tage FIFA 11 UT coins og smide dem ind i FIFA 12 UT hvis de laver en sådan funktion i FIFA 12 UT?


Skaf dog dine egne coins !

Du kan skrive en mail til EA Sports for at få svar :wink: Men har ingen anelse.
P4TR1CK
 


Re: Er det lovligt at bytte fifa 11 UT coins til fifa 12 coi

Indlægaf carillo8 » 24. maj 2011 14:21

P4TR1CK skrev:Skaf dog dine egne coins !

Du kan skrive en mail til EA Sports for at få svar :wink: Men har ingen anelse.


Jeg har det hold jeg skal bruge, Lille Patrick. Og 10.000 coins ved siden af, Lille Patrick.
carillo8
 


Re: Er det lovligt at bytte fifa 11 UT coins til fifa 12 coi

Indlægaf P4TR1CK » 24. maj 2011 14:58

carillo8 skrev:
P4TR1CK skrev:Skaf dog dine egne coins !

Du kan skrive en mail til EA Sports for at få svar :wink: Men har ingen anelse.


Jeg har det hold jeg skal bruge, Lille Patrick. Og 10.000 coins ved siden af, Lille Patrick.


Hvad skal du så bruge flere penge til, lille farvede dreng.?
P4TR1CK
 


Re: Er det lovligt at bytte fifa 11 UT coins til fifa 12 coi

Indlægaf carillo8 » 24. maj 2011 15:06

P4TR1CK skrev:Hvad skal du så bruge flere penge til, lille farvede dreng.?


Kontrakter osv, Lille Patrick. Og forstærkninger, Lille Patrick. Men vigtigst af alt, vil jeg købe en stor isvaffel med 4 kugler til dig - måske 5 kugler, Lille Patrick.
carillo8
 


Re: Er det lovligt at bytte fifa 11 UT coins til fifa 12 coi

Indlægaf chr-dk » 27. sep 2011 13:38

Hvad kan man bruge de der Coins til? Jeg har aldrig langt mærke til dem og aner ik hvad det er :P?
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Re: Er det lovligt at bytte fifa 11 UT coins til fifa 12 coi

Indlægaf Daimon » 29. okt 2011 22:04

Der er nogen der laver en post på fifa ultimate team forummet om nogen gider bytte ut11 coins for ut12 coins, men du kommer selvfølgelig ikke til at få 1 mil ut12 coins. Du vil nok få ca 15-20 tusinde vil jeg gætte.
Daimon
Niveau 4
 
Indlæg: 560



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster