Xboxlife forum

FIFA 11 - Månedens Træner

For sport fanatikere.

FIFA 11 - Månedens Træner

Indlægaf Nani » 5. maj 2011 12:02

Hej alle sammen :)

Når man spiller i karriere delen i FIFA 11, så kan man under "Min Karriere" se hvor mange gange man er blevet kåret til "månedens manager". Men jeg har endnu ikke oplevet at månedens manger er blevet kåret? :roll:

Hvordan bliver man månedens manager, og kan man ikke se hvem der bliver månedens manager hver måned, selvom det ikke bliver én selv? :shock:

Lige et tillægs spørgsmål:

Kan man ikke se en samlede oversigt over ALLE transfer fra alle ligaer, eller i det mindste bare fra ens egen? Jeg tænker på Xbox 360 versionen, da jeg ved der er forskel på dem.
PES 2011 - I LOVE IT!
Nani
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: FIFA 11 - Månedens Træner

Indlægaf Blaugrana » 6. maj 2011 11:58

Ang. Månedens Manager, så er jeg kun blevet det én gang i løbet af 4 sæsoner, så det er ikke ligefrem tit det sker :) Jeg går ud fra at du skal vinde alle dine kampe i den måned og så bare håbe på det bliver dig.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: FIFA 11 - Månedens Træner

Indlægaf C.C » 9. maj 2011 07:49

Du skal bare vinde så mange kampe som muligt, og den har vundet flest, bliver månedens træner. Men du skal ikke rigtig lægge så meget vægt i det, for det system der vudere hvem der skal være måneds træner, kan ikke tage højde for det menneskelige aspekt, eller diverse andre ting. Kun resultaterne ;)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster