Xboxlife forum

FIFA 11 - Forsvar

For sport fanatikere.

FIFA 11 - Forsvar

Indlægaf Nani » 5. maj 2011 11:55

Hej alle sammen :)

Jeg vil gerne hører om der er nogle af jer, som kan give mig nogle gode råd til hvordan man får et kompakt forsvar som ikke står for offensivt på banen når man spiller en 4-4-2 formation?

Jeg oplever, uanset om jeg har min karriere med Manchester United, Barcelona eller Scunthorpe United at mine forsvarsspillere, også mine centerforsvarer skubber alt for højt op på banen. Stort set helt op til midtbanen. Dette resultere I at modstanderen får alt for let mulighed, og mange muligheder i hver kamp for at score. Dette betyder også at jeg lukker mål ind i faktisk hver kamp. Og mere end ét mål :? Fordi computeren enten laver et sideskift til en helt fri spiller eller stikker/laver lang aflevering til en spiller som er fri.

Jeg har prøvet at ændre lidt i de brugerdefineret taktik, men jeg synes ikke at det hjælper noget.

Jeg synes at at uanset om det er klasse spillere som Rafael, Ferdinand, Vidic og Evra man har nede i sin bagkæde, så er de ligeså "dårlige" pga de er så offensive som spillere fra Scunthorpe United som trods alt er langt langt dårligere.

Nogle der kan hjælpe mig, med nogle konkrete ting? :) -Håber jeg meget på.
PES 2011 - I LOVE IT!
Nani
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: FIFA 11 - FORSVAR

Indlægaf carillo8 » 5. maj 2011 12:01

P4TR1CK skrev:4-5-1 med Arsenal, og jeg rykker RØV !


Spørg P4TR1CK, han er god til det med en solid defensiv :)
carillo8
 


Re: FIFA 11 - FORSVAR

Indlægaf P4TR1CK » 5. maj 2011 12:09

Ultra defensiv?
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 - FORSVAR

Indlægaf Nani » 5. maj 2011 12:13

Skal man så bare rykke ned i analog pinden så den kommer ned på Ultra defensiv i hver kamp? :) Men hvis man benytter dette, hvor godt fungere ens offensiv så? Tænker på om ens midtbane spillere og angribere så ikke falder alt for langt ned på banen så det er svært at komme frem til modstanderens kasse og score mål, hvis man ikke har hurtige spillere som jeg pt ikke har da jeg lige nu spiller en karriere med et dårligt hold :)
PES 2011 - I LOVE IT!
Nani
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: FIFA 11 - Forsvar

Indlægaf Buktu » 5. maj 2011 14:23

Well, en anden ting er tålmodighed.. Ikke bare tonse ud i angriberen med det samme, men hav tålmodighed og træk din forsvarer tilbage og afvent et godt tidspunkt at gribe ind på :)

Men ellers, så kan mn vel også gå ind i team management og ændre på nogle ting? Tactics.. Mener man kan ændre på hvor langt tilbage på banen de står?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: FIFA 11 - Forsvar

Indlægaf sjuss » 5. maj 2011 15:19

LB + hold A i bund...

Hvad angår opstilling, så har jeg personligt altid været glad for en eller to defentsive midtbane spillere, foran mine center forsvars spiller.
Prøv også at kigge på hvad de før nævnte spilleres arbejdsindsats er sat til, i den opstilling du bruger.
"Fighting for peace is like fucking for virginity"
sjuss
Niveau 1
 
Indlæg: 93



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster