Xboxlife forum

FIFA 12 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Trickykid » 31. maj 2011 08:34

Kayniel skrev:
Rudivöller skrev:... Synes det nye "kollisions-system" virker temmelig arkade-agtigt set ud fra videoen. Flyver de ikke liiiiige lovlig meget rundt i luften, når de bliver tacklet?


De har vel bare set fodbold fra Camp Nou under udviklingen af systemet.


Der er nok nærmere tale om, at de har studeret spillere, der har været udsat for tacklinger fra voldsmænd som Pepe, Ramos, Carvalho og Adebayor.
Trickykid
Niveau 1
 
Indlæg: 90


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf CaptainKicker » 31. maj 2011 09:20

.... og vi stopper der med den diskussion. Tilbage til hvad topic egentlig handler om.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Doc Polak » 31. maj 2011 09:41

LOL. Utrolig som dette forum omhandler de gay udenlandske klubber.
Ligemeget hvilken fodbold tråd der er, så er det Lorte Barca & Bæ Manchester, bæ liverpool, og lorte real madrid der skal snakkes om.
Stop nu for faen, det er kedeligt og har altid været kedeligt at skrive og høre om.

Alle danske fans af hold, de ikk selv kan se og kun holder med fordi de vinder, eller se på stadion er PLASTIK fans og vil altid være det..

Til emne:
Jeg syntes ikke de skal udgive et fifa hvert år mere, da der er for mange fejl i den forgående som de ikke retter.
F.eks klub i 11´eren, det stinker jo, med delay, quits og jeg ved fandme ikke hvad.
De skulle hellere lave det, frem for bare at smide et nyt på gaden med bedre grafik og 2-3 opdateringer.

Dog må jeg indrømme, at det ser godt ud. Og jeg køber det sikkert på release, fordi alle andre gør det. Og det har jeg altid gjort med fifa spil. :)

Håber dog at klub og online delen bliver lavet ordenlig, så den faktisk er sjov at spille.
Doc Polak
 


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf CaptainKicker » 3. jun 2011 09:50

E3 trailer

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf paNk » 3. jun 2011 09:54

CaptainKicker skrev:E3 trailer

[youtube]http://www.youtube.com/watk9vqlcrvQk[/youtube]


Forudser en True Injury i hver anden kamp - fordi de er så glade for deres nye feature. Bliver spændende at se hvordan det bliver.
Billede
paNk
Niveau 3
 
Indlæg: 275


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf P4TR1CK » 3. jun 2011 10:48

paNk skrev:
CaptainKicker skrev:E3 trailer

[youtube]http://www.youtube.com/watk9vqlcrvQk[/youtube]


Forudser en True Injury i hver anden kamp - fordi de er så glade for deres nye feature. Bliver spændende at se hvordan det bliver.


Så vidt jeg kunne se, så står der ikke noget med hver anden kamp i videoen??
P4TR1CK
 


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Drembi DK » 3. jun 2011 11:02

Håber bare vi er så heldige at få dansk 1. division med i spillet i år, så man kan starte med et mindre godt hold og spille sig op i superligaen :)
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Noga » 3. jun 2011 11:23

Doc Polak skrev:Alle danske fans af hold, de ikk selv kan se og kun holder med fordi de vinder, eller se på stadion er PLASTIK fans og vil altid være det..


Det er da den største omgang lort at komme med?
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf CaptainKicker » 3. jun 2011 11:28

Dennis #81 skrev:Håber bare vi er så heldige at få dansk 1. division med i spillet i år, så man kan starte med et mindre godt hold og spille sig op i superligaen :)


Hvor fedt det end kunne være, så er det meget usandsynligt desværre :(
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Buktu » 3. jun 2011 12:56

Well, i det mindste kommer AGF med i Fifa igen i år... :lol:
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf paNk » 3. jun 2011 15:23

P4TR1CK skrev:
paNk skrev:
CaptainKicker skrev:E3 trailer

[youtube]http://www.youtube.com/watk9vqlcrvQk[/youtube]


Forudser en True Injury i hver anden kamp - fordi de er så glade for deres nye feature. Bliver spændende at se hvordan det bliver.


Så vidt jeg kunne se, så står der ikke noget med hver anden kamp i videoen??


Que?
Billede
paNk
Niveau 3
 
Indlæg: 275


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf P4TR1CK » 3. jun 2011 16:33

Forudser en True Injury i hver anden kamp - fordi de er så glade for deres nye feature. Bliver spændende at se hvordan det bliver.


Så vidt jeg kunne se, så står der ikke noget med hver anden kamp i videoen??


Que?


Du skriver "Forudser en True Injury i hver anden kamp".. Det tolker jeg, som om du siger, at der vil blive en "rigtig" skade i hver anden kamp???... Og så vidt jeg kunne se i videoen kom der ikke noget antal frem...
P4TR1CK
 


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Buktu » 3. jun 2011 19:06

P4TR1CK skrev:
Forudser en True Injury i hver anden kamp - fordi de er så glade for deres nye feature. Bliver spændende at se hvordan det bliver.


Så vidt jeg kunne se, så står der ikke noget med hver anden kamp i videoen??


Que?


Du skriver "Forudser en True Injury i hver anden kamp".. Det tolker jeg, som om du siger, at der vil blive en "rigtig" skade i hver anden kamp???... Og så vidt jeg kunne se i videoen kom der ikke noget antal frem...



Det er derfor han "forudser" det ;)

Hans pointe er at nu har de lavet en ny feature, som de er stolte af og gerne vil vise frem, og så er han bange for at de overdriver det så der kommer for mange skader :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf P4TR1CK » 3. jun 2011 23:13

http://www.youtube.com/watch?v=Y-mfAe24 ... re=related

Fandt lige over denne video på Tuben, og personligt kunne jeg godt tænke mig, at det der bliver omtalt bliver en del af det nye FIFA 12.
P4TR1CK
 


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf CaptainKicker » 6. jun 2011 10:22

FIFA 12 release leaked.

http://www.xbox360achievements.org/news ... eaked.html

30. September
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster