Xboxlife forum

Table Tennis

For sport fanatikere.

Indlægaf Carsten O » 5. jun 2006 15:23

@ Vinterbird: Hvad er en "shutout"? Er det bare et andet ord for at have vundet en kamp? Eller er der noget bestemt man skal gøre?

Der er en achievement hvor man skal lave 5+ shutouts, men jeg har ikke rigtig fundet ud af hvad det er...
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Vinterbird » 5. jun 2006 15:31

Carsten O skrev:@ Vinterbird: Hvad er en "shutout"? Er det bare et andet ord for at have vundet en kamp? Eller er der noget bestemt man skal gøre?

Der er en achievement hvor man skal lave 5+ shutouts, men jeg har ikke rigtig fundet ud af hvad det er...


Et shutout, er når du vinder et parti, uden at modstanderen har fået et point ind. Så f.eks. du vinder 7-0, 11-0 eller 21-0.

Det skal ikke gøres i træk, men bare over alle dine ranked kampe.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Carsten O » 5. jun 2006 15:35

Vinterbird skrev:Et shutout, er når du vinder et parti, uden at modstanderen har fået et point ind. Så f.eks. du vinder 7-0, 11-0 eller 21-0.

Det skal ikke gøres i træk, men bare over alle dine ranked kampe.


Ok. Det er jo ret så svært så!

Jeg er fuldstændig vild med Table Tennis, og jeg har spillet det monster-meget siden det udkom. Jeg er ved All-star turneringen, men her er jeg altså begyndt at få store problemer. Er det bare mig, eller er All-star turneringen ikke bare sindssygt svær? Min "Jesper's" skud er altså begyndt at komme til kort i denne turnering....
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Vinterbird » 5. jun 2006 15:41

Carsten O skrev:
Vinterbird skrev:Et shutout, er når du vinder et parti, uden at modstanderen har fået et point ind. Så f.eks. du vinder 7-0, 11-0 eller 21-0.

Det skal ikke gøres i træk, men bare over alle dine ranked kampe.


Ok. Det er jo ret så svært så!

Jeg er fuldstændig vild med Table Tennis, og jeg har spillet det monster-meget siden det udkom. Jeg er ved All-star turneringen, men her er jeg altså begyndt at få store problemer. Er det bare mig, eller er All-star turneringen ikke bare sindssygt svær? Min "Jesper's" skud er altså begyndt at komme til kort i denne turnering....


Jesper stinker også noget så grusomt :P Han kan ikke skrue bolden overhovedet.

Hvem bruger folk egentlig? Personligt er mig og Luc perlevenner, og vi vinder da også vores turneringer uden problemer.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Carsten O » 5. jun 2006 15:47

Vinterbird skrev:Jesper stinker også noget så grusomt :P Han kan ikke skrue bolden overhovedet.

Hvem bruger folk egentlig? Personligt er mig og Luc perlevenner, og vi vinder da også vores turneringer uden problemer.


Jeg bruger helt klart Jesper mest. Han er den mest aggressive spiller i spillet. Og selvom han ikke kan skrue så meget, så har han et formiddabelt topspin-skud. Luc kan jeg overhovedet ikke spille med. Han er alt for defensiv i sit spil, til min spillestil. Jeg vil hellere hurtig frem og banen med nogen hårde skud... 8) Ellers foretrækker jeg også ham der ægypteren, Solayman, eller hvad han hedder. Men han er mere sådan en all-round spiller.

Så vidt jeg kan se, ud fra de kampe jeg har spillet over Live, så er Jesper den mest foretrukne spiller.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf apollo13 » 5. jun 2006 15:53

Jurgen Regiren! hehe!

Challenge me: Nitebringer

Jeg er DAnmarks bedste!
Billede
Billede
apollo13
Niveau 5
 
Indlæg: 901


Indlægaf Max Marenta » 5. jun 2006 16:12

det virker som om hardcore spillerne bruger Jurgen :-)
Max Marenta
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf Fire-Jolle » 13. jun 2006 15:57

Har lige fået spillet, og folk skal være velkommen til at adde Ossirian, hvis de gerne vil vinde en kamp.
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf the bifoman » 13. jun 2006 16:09

Plejer at bruge Jesper, ellers ham Lu Ping, eller noget.
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf heinstach » 13. jun 2006 16:11

Carsten O skrev:
Jeg er fuldstændig vild med Table Tennis, og jeg har spillet det monster-meget siden det udkom. Jeg er ved All-star turneringen, men her er jeg altså begyndt at få store problemer. Er det bare mig, eller er All-star turneringen ikke bare sindssygt svær? Min "Jesper's" skud er altså begyndt at komme til kort i denne turnering....


Jeg vandt All-Star forholdsvist let med Jesper. Er nu ved at spille All Star igennem med Jürgen. Det er en helt anden sag - meget sværere. Er dog nået til kamp 9 af 10 men har store problemer mod Mark.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Saltefanden » 13. jun 2006 16:36

Startede med Jesper men syns han kommer til kort over live og i de svære turneringer :) ... Spiller med Juergen nu indtil jeg får unlocked Mark :P
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


trueskill igen..

Indlægaf Max Marenta » 14. jun 2006 01:18

er der nogen der kan svare på om man hurtigere opgarderer i trueskill (ranked exhib) hvis man spiller til 11p eller 21p istedet for til 7p? Også om 1 eller 2 set gør en forskell??
Marenta
Max Marenta
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf teemuss » 14. jun 2006 06:22

ja jeg startede med lui ping,gik så over til jurgen som er et skvadderhoved,ham kan og vil jeg ikke spille mere med,nu er jeg så gået over til mark som jeg funger rigtig godt med ,har ikke tabt en kamp online siden jeg tog ham,men uanset hvordan vi vender og drejer det så har de allesammen deres styrker og svagheder.
teemuss
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf the bifoman » 14. jun 2006 08:23

ja, det er noget af det bedste, de er forskellige.
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf teemuss » 14. jun 2006 10:29

jeg er brøndbyfan

DET ER JEG OSSE
lets go brøndby
brøndby forever
vi elsker brøndby
vi HADER f.u..c.k
teemuss
Niveau 0
 
Indlæg: 38


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster