Xboxlife forum

Table Tennis

For sport fanatikere.

Table Tennis

Indlægaf Mitzurugi » 22. maj 2006 22:30

Ved ikke hvornår det kommer, men det koster 334 kroner inde på www.gamebits.dk :wink:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Screamer » 22. maj 2006 23:18

Fordi det ikke er et høj budgets spil, en glimrende idé som mange udviklere kunne lære noget af. Det er lige billigt over alt.
In space, no one can hear you scream...

Billede
Screamer
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: Table Tennis

Indlægaf PETER HELGE » 23. maj 2006 05:11

Nobunaga skrev:Ved ikke hvornår det kommer, men det koster 334 kroner inde på www.gamebits.dk :wink:


har set en dato; d.27.5.06 :!:
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf Madsen » 23. maj 2006 14:39

Står til udgivelse på fredag.
Læste lige en anmeldelse på Eurogamer. Fik 9/10 :)
Madsen
Niveau 3
 
Indlæg: 293

Brugeravatar

Indlægaf Jumpman Junior » 23. maj 2006 14:49

Eb Games siger det ikke kommer på fredag alligevel. Mener han sagde det er udskudt til d. 6. juni. Det er forhåbentlig ikke sandt?
Jumpman Junior
 


Indlægaf Saltefanden » 23. maj 2006 15:12

Nej ihvertfald ike ifølge gamebits.dk og rockstar selv..!

http://news.teamxbox.com/xbox/11007/Roc ... lable-Now/
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf HunkyDory » 23. maj 2006 17:09

phb dk skrev:Eb Games siger det ikke kommer på fredag alligevel. Mener han sagde det er udskudt til d. 6. juni. Det er forhåbentlig ikke sandt?



Eb games giver tit fejloplysninger, og har tit problemer med at få deres spil til tiden, er min erfaring! :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Vinterbird » 23. maj 2006 17:11

Der er lige blevet sendt en pressemeddelse ud, hvor der står det udkommer i EU på fredag. Så din EB ryger nok en tand for meget hash.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Carsten O » 23. maj 2006 17:41

Madsen skrev:Står til udgivelse på fredag.
Læste lige en anmeldelse på Eurogamer. Fik 9/10 :)


Yiiihaaa! Jeg skal spille så meget Table Tennis på min Xbox360, at jeg får min controller til at bløde...Jan Ove Waldner here i come... 8)
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Madsen » 23. maj 2006 18:20

Ja nu er jeg altså kommet i tvivl om d. 26.
Coolshop skriver godt nok d. 26 men hos Betafon står der "rykket til d. 2/6, og Boxgame skriver også 2/6.
Resten af EU får det nok på fredag mens vi må vente :(
Madsen
Niveau 3
 
Indlæg: 293

Brugeravatar

Indlægaf Jumpman Junior » 23. maj 2006 18:20

Vinterbird skrev:Der er lige blevet sendt en pressemeddelse ud, hvor der står det udkommer i EU på fredag. Så din EB ryger nok en tand for meget hash.


Uden tvivl! :-)
Jeg vælger at tro på jer. Har bestilt hos Coolshop. Får det dog nok først lørdag så.
Jumpman Junior
 


Indlægaf heinstach » 23. maj 2006 18:22

phb dk skrev:
Vinterbird skrev:Der er lige blevet sendt en pressemeddelse ud, hvor der står det udkommer i EU på fredag. Så din EB ryger nok en tand for meget hash.


Uden tvivl! :-)
Jeg vælger at tro på jer. Har bestilt hos Coolshop. Får det dog nok først lørdag så.


Yeeeehaaaa, så er jeg klar på en dyst!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Jumpman Junior » 23. maj 2006 18:26

heinstach skrev:
phb dk skrev:
Vinterbird skrev:Der er lige blevet sendt en pressemeddelse ud, hvor der står det udkommer i EU på fredag. Så din EB ryger nok en tand for meget hash.


Uden tvivl! :-)
Jeg vælger at tro på jer. Har bestilt hos Coolshop. Får det dog nok først lørdag så.


Yeeeehaaaa, så er jeg klar på en dyst!


Det er en aftale! Yeeeeehaaaaaa det er fedt.
Jumpman Junior
 


Indlægaf Saltefanden » 23. maj 2006 20:41

Carsten O skrev:
Madsen skrev:Står til udgivelse på fredag.
Læste lige en anmeldelse på Eurogamer. Fik 9/10 :)


Yiiihaaa! Jeg skal spille så meget Table Tennis på min Xbox360, at jeg får min controller til at bløde...Jan Ove Waldner here i come... 8)


Desværre er der kun fiktive spillere med :cry: :cry: Ville ellers osse gerne have spillet med jan owe waldner den gamle ræv eller Tugwell :D Faktisk er det pænt ringe at man ikke kan! :?
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf heinstach » 23. maj 2006 20:42

Saltefanden skrev:
Carsten O skrev:
Madsen skrev:Står til udgivelse på fredag.
Læste lige en anmeldelse på Eurogamer. Fik 9/10 :)


Yiiihaaa! Jeg skal spille så meget Table Tennis på min Xbox360, at jeg får min controller til at bløde...Jan Ove Waldner here i come... 8)


Desværre er der kun fiktive spillere med :cry: :cry: Ville ellers osse gerne have spillet med jan owe waldner den gamle ræv eller Tugwell :D Faktisk er det pænt ringe at man ikke kan! :?


De begrunder det med, at ingen alligevel kender bordtennisspillere - hvilket ikke er helt forkert, selv om vi danskere naturligvis kender bl.a Maze og Tugwell.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster