Xboxlife forum

Det nye Fifa.

For sport fanatikere.

Indlægaf hanZen » 5. maj 2006 20:13

Det er rigtigt! Jeg glemte helt AI'en! Dén er også blevet bedre....meget! Spillerne løber fx. meget mere for hinanden - løber i dybden og viser de gerne vil ha en spilning ect. :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf HunkyDory » 6. maj 2006 11:59

Jeg syntes det er rigtig godt, gameplayed er rigtig godt, med få mangler. og grafikken er også god.

gameplay +, det er rigtig fedt at de har valgt at tage noget fra pro soccer og fifa 06 og sat sammen, fifa07 bliver helt sikkert rigtig fedt

Grafik +, med et par enkelte fejl, som er lidt ærgerlige, men som ikke påvirker spillet sønderligt.


til gengæld syntes jeg godt de kunne have bragt en form for managerdel ind i selve turneringen.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf MirageDK » 6. maj 2006 12:06

Hanniste skrev:til gengæld syntes jeg godt de kunne have bragt en form for managerdel ind i selve turneringen.


Så man lige kunne låne en spiller fra Brasilien under VM ? :D yes det ville sku være fedt :P
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf HunkyDory » 6. maj 2006 13:31

MirageDK skrev:
Hanniste skrev:til gengæld syntes jeg godt de kunne have bragt en form for managerdel ind i selve turneringen.


Så man lige kunne låne en spiller fra Brasilien under VM ? :D yes det ville sku være fedt :P


Og det er det eneste en manager laver... lol, selvfølgelig ikke en klubmanager...
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf MirageDK » 6. maj 2006 13:53

Nå ja.. det synes jeg da ville være cool :P

Du kan da sagtens gå ind og ændre taktikker, træne osv?
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf HunkyDory » 6. maj 2006 14:10

MirageDK skrev:Nå ja.. det synes jeg da ville være cool :P

Du kan da sagtens gå ind og ændre taktikker, træne osv?


jamen træningen er ikke interaktiv med spillernes niveau, og der er også andre ting som for eksempel hvordan spillerne trives osv.
Jeg syntes dog heller ikke at det er et kæmpe minus! Det ville bare give det lidt mere spilleværdi.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf ToomesDK » 23. maj 2006 08:32

Vedr. GLOBAL CHALLENGES

Er der nogen som ved om man skal have ALLE 3 awards i hver challenge eller kun den MAJOR challenge for at få achievementet for global challenge
ToomesDK
Niveau 3
 
Indlæg: 272


Indlægaf enfen » 23. maj 2006 09:03

Du behøver vist ikke få alle awards under en challenge.

Kig evt. på http://www.achieve360points.com
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf Del Pede » 23. maj 2006 10:45

Nu har jeg spillet det en del, og her er de ting, som jeg er frusteret over.

- Det er svært at tackle. Det holder ikke, at en modstander bare kan løbe lidt rundt om sig selv, når man forsøger at komme ind på kroppen og tackle. Glidende tacklinger er altid garant for et gult kort. Det er meget sjældendt man slipper ud af sådan en tackling med bolden, uden at have fået et kort.
- Som sædvanligt i FIFA serien, så står ens egne spiller altid for langt tilbage på banen, og alt for langt fra modstanderne. Det betyder det er svært at bryde en kontra eller angreb højt på banen. Det en lille gene, som FIFA altid har døjet med.
- Frisparksdelen er svært at få noget ud af. Jeg er glad for, at de har lavet den lidt mere løse og frie dødboldssituation igen. Bolden skal åbenbart have fuld skrue, før man rammer målet.
- Målmanden ser mig lidt skidt ud engang imellem
- Kommentatorne er ikke lige skarpe. Bl.a. spiller England åbenbart alle deres hjemmekamp i Tyskland

Det var sådan de værste kritikpunkter jeg lige havde her fra toppen af hovedet. De ting jeg er vilde med...
+ Det er ikke så nemt at score længere, samt scoringsmulighederne er blevet udvidet. Jeg elsker måden man kan ligge indlæg på. Fedt at der er kommet flere muligheder med hårde lave indlæg, som bare skal løbes på.
+ Muligheden for småspil er blevet superb. Man kan skubbe bolden meget rundt i de små rum, og pasningsretningen er blevet uhyre nem at styre. Stikninger virker også fantastisk
+ Hjørnespark er blevet cool igen, og fedt man nu kan vælge at smide bolden ind, istedet for at vælge en ud af tre man vil ramme
+ Driblingerne virker atter engang.

Alt i alt er der rigtigt mange fede ting ved det nye FIFA, og det står meget stærkt i serien, men der er stadig nogle småting jeg gerne vil have rettet. Bl.a. at det lade sig gøre at gå i glidende tacklinger. Samtidig så vil jeg gerne have muligheden for at filme tilbage. Hvor var det fedt, at man kunne filme sig til straffe i FIFA 2000. Når man spiller mod en ven, så er der ikke noget der kan pisse dem mere af, end når man smider sig i feltet, og det giver afkast.

I mine øjne, et af de bedste fodboldspil længe
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf devilboy » 23. maj 2006 12:43

kun en ting, som skal laves hurtigst muligt i det nye fifa. Ea serveren er noget af det værste crap jeg har oplevet. Den går jo altid ned ved hjørnespark. Nej hvor har jeg mistet mange point på det. Er kun level 10 arrrrrrrrrrrrr.
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Lightyear dk » 23. maj 2006 12:58

Har spillet over 100 kampe online, og det har ALDRIG gået ned for mig, så der er vidst ingen tvivl om det må være noget med dit internet, ellers er du den mest uheldige person jeg kender.


Lag er så en anden sag, da jeg oplever det rimelig tit efterhånden.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf HunkyDory » 23. maj 2006 13:08

Del Pede skrev:Nu har jeg spillet det en del, og her er de ting, som jeg er frusteret over.

- Det er svært at tackle. Det holder ikke, at en modstander bare kan løbe lidt rundt om sig selv, når man forsøger at komme ind på kroppen og tackle. Glidende tacklinger er altid garant for et gult kort. Det er meget sjældendt man slipper ud af sådan en tackling med bolden, uden at have fået et kort.
- Som sædvanligt i FIFA serien, så står ens egne spiller altid for langt tilbage på banen, og alt for langt fra modstanderne. Det betyder det er svært at bryde en kontra eller angreb højt på banen. Det en lille gene, som FIFA altid har døjet med.
- Frisparksdelen er svært at få noget ud af. Jeg er glad for, at de har lavet den lidt mere løse og frie dødboldssituation igen. Bolden skal åbenbart have fuld skrue, før man rammer målet.
- Målmanden ser mig lidt skidt ud engang imellem
- Kommentatorne er ikke lige skarpe. Bl.a. spiller England åbenbart alle deres hjemmekamp i Tyskland

Det var sådan de værste kritikpunkter jeg lige havde her fra toppen af hovedet. De ting jeg er vilde med...
+ Det er ikke så nemt at score længere, samt scoringsmulighederne er blevet udvidet. Jeg elsker måden man kan ligge indlæg på. Fedt at der er kommet flere muligheder med hårde lave indlæg, som bare skal løbes på.
+ Muligheden for småspil er blevet superb. Man kan skubbe bolden meget rundt i de små rum, og pasningsretningen er blevet uhyre nem at styre. Stikninger virker også fantastisk
+ Hjørnespark er blevet cool igen, og fedt man nu kan vælge at smide bolden ind, istedet for at vælge en ud af tre man vil ramme
+ Driblingerne virker atter engang.

Alt i alt er der rigtigt mange fede ting ved det nye FIFA, og det står meget stærkt i serien, men der er stadig nogle småting jeg gerne vil have rettet. Bl.a. at det lade sig gøre at gå i glidende tacklinger. Samtidig så vil jeg gerne have muligheden for at filme tilbage. Hvor var det fedt, at man kunne filme sig til straffe i FIFA 2000. Når man spiller mod en ven, så er der ikke noget der kan pisse dem mere af, end når man smider sig i feltet, og det giver afkast.

I mine øjne, et af de bedste fodboldspil længe


det med at man ikke kan takle uden at få gult kort næsten, er ikke sandt, det handler bare om at være præcis og ikke udføre tacklinger hæmningsløst!- er yderst tilfreds med den måde det er blevet fuldført på.

Det med målmanden kan jeg heller ikke se mig enig i, målmanden laver tit nogle utrolig gode redninger, og kun få gange drops og andre fejlredninger, men jeg syntes at målmanden tager sig ud meget mere realistisk end nogensinde før!

jeg syntes heller ikke det ville være fedt hvis man kunne filme sig til frispark og straffe. Det bør ikke være en del af fodbold, hverken i spil, eller i virkeligheden!

nogle fejl som jeg syntes skal laves om er blandt andet, den bane spillerne løber i når man laver stikninger er alt for fastsat, mere frihed der ville klart være et plus. tilskuerne er godt lavet i dette spil efter min mening men jeg syntes at bolddrenge, vagter mm. skal laves bedre, eventuelt gå rundt.

Jeg har også et mindre klagepunkt på den grafiske side af spillet. Jeg syntes det kan irretere rigtig meget er de glitches som er i spillet. Jeg bryder mig virkelig ikke om at foreksempel målmanden kan forsvinde i replays engang imellem, og heller ikke at, ved mellem sekvenser forsvinder spillere og kommer igen nogle gange.

I det hele taget syntes jeg dette spil er det bedste fifa nogensinde, og hvis de bare retter nogle af de fejl til 07eren, får en god og overskuelig careermode proppet ind, får en masse ligaer med og beholder det fundementale fra det her spil, kan det gå hen og blive det bedste fodboldspil nogensinde!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Counter Heroes » 28. maj 2006 13:36

det kan godt være det her lyder mærkeligt men jeg synes bedre om det første Fifa til xbox 360 end det nye.
¨
er der nogle der har den samme mening som mig?

kan være fordi jeg ikke har spillet det nye i langt tid kan det være det?

fordi det gamle spillede jeg ret meget
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Saltefanden » 28. maj 2006 13:39

counter heroes skrev:det kan godt være det her lyder mærkeligt men jeg synes bedre om det første Fifa til xbox 360 end det nye.
¨
er der nogle der har den samme mening som mig?

kan være fordi jeg ikke har spillet det nye i langt tid kan det være det?

fordi det gamle spillede jeg ret meget


Efter at havde prøvet demoen af world cup syns jeg osse at rtfwc er bedre... Syns styringen er bedre i rtfwc (ja jeg gør) men har jo osse kun prøvet demoen af world cup...
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf HunkyDory » 28. maj 2006 13:44

Det syntes jeg ikke giver nogen mening. Tror måske det er fordi i skal spille det lidt mere, eller også er det bare fordi i bedre kan lide det gamle, men jeg kan ikke se hvordan det andet er bedre?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster