Xboxlife forum

Det nye Fifa.

For sport fanatikere.

Indlægaf Rechain » 1. maj 2006 10:33

Del Pede skrev:http://www.out-law.com/page-4317

Han har vist ret. Det vil da forklare hvorfor nogen bliver fortoldet på produkter købt fra play.com

Tak, for linket ;) jeg undrede mig bare at jeg ik ku finde det på selve Play.com
Har ik selv købt fra dem "endnu" men gør det snart en dag sikkert...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf hanZen » 1. maj 2006 22:48

Så fik farmand det også!

Jeg synes bestemt det er blevet bedre siden RTWC. Gameplayet har fået et kæmpe løft. Det er nu nemmere at lave finter, hvor det i det gamle tog alt for lang tid at udføre en finte og stadig beholde bolden. Desuden er skudene blevet meget bedre, og det er meget nemmere og mere realistisk at flugte bolden nu. Med hensyn til det grafiske, så minder det meget om RTWC, men det er lidt mindre plastic agtigt og lyssætningen er blevet meget bedre - før kunne man se lyset 'gå igennem' spillerne.

Jeg har dog set lidt slowdowns ved hjørne og når man befinder sig helt ude i kanten (for oven) og skal lave indlæg. Det skal dog siges, at dette kun forekommer ved kameratypen 'tv'!

Alt dette plus et hav af muligheder gør dette til et rigtig godt spil, og jeg glæder mig meget til at se FIFA 2007 - også selv om jeg bedst kan lide WE/Pro Evolution Soccer. PES6 bliver crazy - bare vent og se! :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf homer simpson » 5. maj 2006 18:43

jeg er helt enig med dig HanZen men jeg synes du glemmer den AI som er vanvittig meget forbedred og ja jeg vil kalde fifa world cup 2006 en ægte next gen title med få mangler:)
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf Rechain » 5. maj 2006 18:49

Glæder mig til at modtage dét fra CoolShop en dag :D
Bliver dejligt med en omgang bold på 360 når jeg har modtaget både FIFA World Cup 06 og min nye Xbox360...for har stadig kun FIFA 99 (PSX) + FIFA 2003 (PS2) + FIFA 2005 (Xbox)

/Rechain
Senest rettet af Rechain 6. maj 2006 15:34, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Lordkluklatter » 5. maj 2006 19:01

hey..

jeg har lige nogen spørgsmål angående fifa world cup.... altså, jeg har downloaded demo`en men der er ingen kommentator lyd på. er der det i den fulde version????? det 2. spørgsmål: jeg synes at der er MEGET mørkt nede for enderne af banerne, så mørkt at det faktisk er svært at se hvor ens skud ender henne. er det kun på nogen baner at det er sådan, eller er det kun i demo`en eller....? for jeg synes det er lidt underligt at der er SÅ mørkt..
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf Rechain » 5. maj 2006 19:02

Hvafor et TV spiller du på? Er det alm. tv eller er dét HDTV...til det andet spørgsmål...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Lordkluklatter » 5. maj 2006 19:15

det er et almindeligt TV..... men jeg tror ikk at det har noget med TV`et at gøre, det er bare selve skyggen fra endetribunen, der er så mørk at det næsten er umuligt at se hvor ens skud ender henne.... ( jeg har ikke så meget forstand på TV, så jeg skal ikke kunne sige om det HAR noget med TV`et at gøre) :D
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf Rechain » 5. maj 2006 19:22

Grunden til jeg spørger er at i King Kong var der et lignende tilfælde... :) så på alm. TV var der mørkere end på HDTV...det er ik til at sige om det er samme problem i FIFA?

http://www.xboxlife.dk/news/1927

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf homer simpson » 5. maj 2006 19:27

til lordkluklatter

Spørgsmål 1: der er kommentaterlyd i den fulde version

Spørgsmål 2: det er kun i nogle baner men synes nu ikke det er så galt
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf Lordkluklatter » 5. maj 2006 19:28

det kan så godt være TV`ets " skyld", men det er bare underligt og irriterende at det er så mørkt( KUN for enderne af banerne) for jeg ville gerne købe spillet men er blevet lidt i tvivl nu....
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf Lordkluklatter » 5. maj 2006 19:30

homer simpson skrev:til lordkluklatter

Spørgsmål 1: der er kommentaterlyd i den fulde version

Spørgsmål 2: det er kun i nogle baner men synes nu ikke det er så galt


har du almindeligt TV eller HDTV...?
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf homer simpson » 5. maj 2006 19:30

køb det i ebgames eller games der tror jeg at de har 10 dages fuld returret er dog ikke sikker
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf homer simpson » 5. maj 2006 19:31

alm tv og det virker meget godt
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf Lordkluklatter » 5. maj 2006 19:33

okay... så kunne det jo være man måske skulle købe spillet alligevel :D er det pengene værd...?
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf homer simpson » 5. maj 2006 20:08

bestemt det er utroligt godt og spillet har en rigtig god AI
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster