Xboxlife forum

Det nye Fifa.

For sport fanatikere.

Indlægaf Etnad » 27. apr 2006 22:25

Ja, kan kun tilslutte mig. Siger heller ikke at jeg kan finde fornuft i EA's måde at spinde forbrugerne omkring deres lillefinger, men pointerer bare at det med kvalifikationsrunderne var offentlig tilgængelig info, og ikke noget der har været holdt hemmeligt.
Billede
Etnad
 
Indlæg: 1390


Indlægaf Lightyear dk » 28. apr 2006 06:19

Enfen skrev:Vil det sige, at det er samme kvalifikation - den samme som egentligt var eneste feature i RTFWC - man skal gennemføre?


Hvordan er frameraten og hvori ligger de grafiske forbedringer, hvis det kan udpensles lidt?


Ja der er en world cup del, der er en world cup kvalifikation del, og en classisk world cup, ellers er der nogle challenges, man kan klare.

I det grafiske synes jeg det ligner det gamle rimelig meget, undtagen det plastik agtige udsende der var i RTFWC, men en del bedre og smooth gameplay animationer, frameraten er fuldstændig stabil og der sker ikke nogen drops i gameplay og replays osv, skal siges at på sdtv ligner det endnu mere hinanden på det grafiske.

Synes når man spiller mod computeren på semi pro og pro, har ikke prøvet world class eller amatør endnu, har det ikke det samme flydene flow som Pes, rimelig tæt på imo, men når man spiller online eller mod sine venner, kommer gameplayet virkelig tæt på Pes, det virker ikke som et Fifa mere (har ikke prøvet 06), men klart mere som Pes, som siger alt imo.

Online delen lagger en del mindre end det gamle.

Det er lige hvad jeg har fundet ud af på en 6 timers spil med min bror.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf enfen » 29. apr 2006 16:30

Nå, jeg må hellere få købt spillet så :)

Men EA har da virkelig taget røven på forbrugerne med det gamle FIFA, når alt i RTFWC også er at finde i det nye WC.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf Lightyear dk » 29. apr 2006 17:23

Ja det må man sige.

Nu har jeg spillet en 10 kampe til over live, og må sige at det kører meget forskelligt, nogen gange lag frit, andre gange meget lag.

Spillede mod to dansker i går på live, og der kørte det uden noget lag.

Er blevet rimelig vild med dette spil, især sammen med vennerne.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf Rocky1234 » 29. apr 2006 18:21

Der var et eller andet med at man måske kunne spille flere over live.... noget 4 vs 4....???!!! Passer det eller er det bare tomme rygter...

for det kunne da være for fedt hvis man kunne det!
Rocky1234
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Indlægaf the bifoman » 29. apr 2006 18:46

har lige bestilt det fra gameplay.com.. ret billigt, ca 42 pund. er der nogle, der i øvrigt har erfaringer med gameplay.com??
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf apollo13 » 29. apr 2006 19:11

the bifoman skrev:har lige bestilt det fra gameplay.com.. ret billigt, ca 42 pund. er der nogle, der i øvrigt har erfaringer med gameplay.com??


du skulle have købt det på play.com, alle deres spil koster 39.99£ el. mindre! og det er inkl porto
Billede
Billede
apollo13
Niveau 5
 
Indlæg: 901


Indlægaf the bifoman » 29. apr 2006 19:20

apollo13 skrev:
the bifoman skrev:har lige bestilt det fra gameplay.com.. ret billigt, ca 42 pund. er der nogle, der i øvrigt har erfaringer med gameplay.com??


du skulle have købt det på play.com, alle deres spil koster 39.99£ el. mindre! og det er inkl porto

men der er risiko for told! :wink:
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Del Pede » 1. maj 2006 09:57

the bifoman skrev:
apollo13 skrev:
the bifoman skrev:har lige bestilt det fra gameplay.com.. ret billigt, ca 42 pund. er der nogle, der i øvrigt har erfaringer med gameplay.com??


du skulle have købt det på play.com, alle deres spil koster 39.99£ el. mindre! og det er inkl porto

men der er risiko for told! :wink:


Nej, England er et EU land, så du betaler engelsk moms, og så er det det
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf MirageDK » 1. maj 2006 10:04

Del Pede skrev:
the bifoman skrev:
apollo13 skrev:
the bifoman skrev:har lige bestilt det fra gameplay.com.. ret billigt, ca 42 pund. er der nogle, der i øvrigt har erfaringer med gameplay.com??


du skulle have købt det på play.com, alle deres spil koster 39.99£ el. mindre! og det er inkl porto

men der er risiko for told! :wink:


Nej, England er et EU land, så du betaler engelsk moms, og så er det det


Den har været oppe og runde mange gange. Der er risiko for told fra play.com. Har personligt prøvet at betale told derfra.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Rechain » 1. maj 2006 10:05

Jeg har bestilt mit FIFA World Cup 2006 fra CoolShop igår :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf enfen » 1. maj 2006 10:13

Del Pede skrev:Nej, England er et EU land, så du betaler engelsk moms, og så er det det

Play.com har adresse på øen Jersey, og de er ikke med i EU.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf Rechain » 1. maj 2006 10:19

Enfen skrev:
Del Pede skrev:Nej, England er et EU land, så du betaler engelsk moms, og så er det det

Play.com har adresse på øen Jersey, og de er ikke med i EU.

Hvor ka du se dét? :shock:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Del Pede » 1. maj 2006 10:19

MirageDK skrev:
Del Pede skrev:
the bifoman skrev:
apollo13 skrev:
the bifoman skrev:har lige bestilt det fra gameplay.com.. ret billigt, ca 42 pund. er der nogle, der i øvrigt har erfaringer med gameplay.com??


du skulle have købt det på play.com, alle deres spil koster 39.99£ el. mindre! og det er inkl porto

men der er risiko for told! :wink:


Nej, England er et EU land, så du betaler engelsk moms, og så er det det


Den har været oppe og runde mange gange. Der er risiko for told fra play.com. Har personligt prøvet at betale told derfra.


Jeg har ALDRIG betalt told, når jeg bestiller fra play.com, amazon.co.uk eller andre netshops i UK.

Ifølge post.dk så bliver man ikke fortoldet af produktet købt i EU, som hovedregel. Det kan man læse her
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf Del Pede » 1. maj 2006 10:23

Rechain skrev:
Enfen skrev:
Del Pede skrev:Nej, England er et EU land, så du betaler engelsk moms, og så er det det

Play.com har adresse på øen Jersey, og de er ikke med i EU.

Hvor ka du se dét? :shock:

/Rechain


http://www.out-law.com/page-4317

Han har vist ret. Det vil da forklare hvorfor nogen bliver fortoldet på produkter købt fra play.com
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster