Xboxlife forum

Fifa 13 klub: Grethe FC

For sport fanatikere.

Indlægaf armani_dk » 21. dec 2009 19:09

jakob og subbers, har tænkt mig at købe forza 3 af en bekendt, ved dog ikke om han har brugt de medfølgende koder, hvilket jeg egentlig ikke ved hvad betyder? har hørt herinde at hvis man har brugt2 koderne så er spillet ubrugeligt?

kan i prøve og forklare mig hvad det betyder?

btw skal vi game i aften?
armani_dk
Niveau 4
 
Indlæg: 433


Indlægaf Doc Polak » 21. dec 2009 19:25

Altså de koder er til nogle fede baner og biler.. Men spillet virker skuda stadigvæk :P

Altså så har du bare ikke download pakken man får med koden og evt gamestop bilerne hvis han også har brugt den kode.

Men du kan godt spille forza aligevel uden koderne, du har bare ikk download tingene...

Og maybe om vi skal game i aften :)
Doc Polak
 


Indlægaf Subbers » 21. dec 2009 19:27

Altså koderne låser bare op for et par ekstra biler og baner. Hvis jeg finder LE i england rigtig billigt, slår jeg til så jeg får vip bilerne i spillet.
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf carillo8 » 21. dec 2009 19:31

Jeg fandt klubben. Tak for hjælpen.
Jeg har ansøgt at joine klubben.

- Lars
carillo8
 


Indlægaf Subbers » 21. dec 2009 19:33

BTW kommer jeres avatars på i dag, så vi kan slå nogle andre avatars med vores avatars? :lol:
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf Doc Polak » 21. dec 2009 19:55

Subbers skrev:BTW kommer jeres avatars på i dag, så vi kan slå nogle andre avatars med vores avatars? :lol:


HAHA Subbers! Det var det fedeste igår! Fuck jeg var flad af grin.. :P
VORES AVATARS ROCKS!!!!!!!!
Doc Polak
 


Indlægaf Doc Polak » 21. dec 2009 19:55

Og Ja.. Min Avatar kommer på senere. Til en hed date i fifa 10 :D
Doc Polak
 


Indlægaf armani_dk » 21. dec 2009 20:11

Subbers skrev:Altså koderne låser bare op for et par ekstra biler og baner. Hvis jeg finder LE i england rigtig billigt, slår jeg til så jeg får vip bilerne i spillet.


de ekstra baner og biler kan man kun få med den kode?

og finde LE i england? huh

hehe
armani_dk
Niveau 4
 
Indlæg: 433


Indlægaf P4TR1CK » 21. dec 2009 20:21

Nogen der er friske iaften ? :D
P4TR1CK
 


Indlægaf Sterion » 21. dec 2009 21:01

Har også sendt en anmodning nu. Jeg er lige startet på en ny virtuel pro, da jeg har fået en ny harddisk og det er åbenbart ikke muligt at overføre sin virtuel pro. SUK!
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Indlægaf armani_dk » 22. dec 2009 14:19

Sterion skrev:Har også sendt en anmodning nu. Jeg er lige startet på en ny virtuel pro, da jeg har fået en ny harddisk og det er åbenbart ikke muligt at overføre sin virtuel pro. SUK!


hej sterion pt søger vi ikke flere.
armani_dk
Niveau 4
 
Indlæg: 433


Indlægaf armani_dk » 22. dec 2009 14:30

Idé til fremtidig spil

FORSLAG:

- komme med kvalificerede bud på et fast hold opstilling.

- Faste pladser iform af primær og sekundær pladser. fx. LS - CAM (dvs, inden kamp kunne man lige edit sin virtual pro til den rette plads da det muligvis ville hjælpe til chemistry.)

- undgå negative bemærkninger

- opfordre til at heppe på hinanden også når vi misser :)

- fremtidige klub medlemmer - minimum 80 i rating (dermed kunne vi holde vores defensiv kunstigt oppe i rating hvis vi ikke har nogen der vil spille de faste pladser.)

- hvis du tror du spiller den nok rundt så tænk om igen spil en ekstra gang rundt :)

evt. andre forslag?

KOM MED DEM :)

MVH

Shadow
armani_dk
Niveau 4
 
Indlæg: 433


Indlægaf armani_dk » 22. dec 2009 14:39

armani_dk
Niveau 4
 
Indlæg: 433


Indlægaf Bolbronx » 22. dec 2009 15:44

Jeg er så fucking træt af det lortespil her. Har scoret 500+ mål med Jackson, han laver assist, laver alt det som en spiller med 85+ overall skal.

Så går man online i klubben med ham og lige pludselig kan han ikke aflevere, drible, score eller noget som helst.

Jeg lover jer at 80% af gangene jeg skyder på mål med ham offline, så scorer han. Online? Der kan han ikke ramme en ladeport, hvis han står 1 meter fra den.

Det straffespark der igår fik godt nok lortet til at flyde over. Har aldrig brændt et straffe med ham før og meteret var ikke engang i det orange, og så brænder han.

Så er der sgu ikke noget ved at have 84% af sine bedrifter, hvis det kun er offline det betyder noget.

Tror jeg laver ham om til en 3 meter høj, 250 kilos kæmpe, så vælter han vel heller ikke hver evig eneste gang nogen rør ved ham.

Og så kalder jeg ham Cocksuck McButtfuckSuck Assturdmeister
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Indlægaf armani_dk » 22. dec 2009 16:28

hahaha! griner højt

jamen en kæmpe gringo er da altid velkommen

og pyt med straffen, det kan jo ske.
armani_dk
Niveau 4
 
Indlæg: 433


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron