Xboxlife forum

Winning Eleven 10 / Pro Evolution Soccer 6 *56K Warning*

For sport fanatikere.

Har du nogensinde prøvet et WE/PES spil?

Ja
53
68%
Nej
25
32%
 
Afgivne stemmer : 78

Indlægaf Anastacio » 15. mar 2006 12:13

Hanniste skrev:
hanZen skrev:Tror ikke grafikken kan blive meget flottere end den er nu på PS2!? Tror ikke den kan presses mere end den er på nuværende tidspunkt! Selvfølgelig vil grafikken være meget bedre, eller det går jeg stærkt ud fra, på xbox 360'en!


Ja okay, det har du ret i, men til xbox 1 kan den blive "en del" bedre! :)...selvom det ikke berører mig, for jeg skal have den til 360eren, HELT KLART! :P

Hvor har du forudbestilt, anastacio?


Har forudbestilt det hos Play-Asia, der er en liste over pre-orders i post #1, og indtil videre er det kun hos Play-Asia man kan forudbestille. Ved ikke om jeg har skrevet det, men den europæiske release er vidst 20. Oktober 06'.

Det officielle logo er lige blevet afsløret:
Billede

Screens og Info skulle meget gerne komme i dag! :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf hanZen » 15. mar 2006 12:16

Glæder mig meget til at se mere til det! Specielt til info'en omkring xbox 360 udgaven! :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf hanZen » 16. mar 2006 00:52

Er der noget info om 11 vs 11 online play?? Det kunne være så nice hvis denne feature blev inkluderet - hvis ikke nu, så i en af xext gen versionerne! Prøv lige at forestil jer, at man spiller på et hold, hvor hver enkelt spiller er gamere fra hele verden, og så styrer man en spiller på holdet! Det kunne sgu være cool! :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Anastacio » 16. mar 2006 14:09

Desværre, intet om 11 vs 11 indtil videre, tror heller ikke det kan lade sig gøre i EU.

Første billeder fra Winning Eleven 10!
Billede

Klik på billedet for at se det i den originale størrelse.

Vi venter stadig på at det skal blive oversat, en fra Play-Asia.com er igang med oversættelsen.

Det jeg indtil videre har fået ud af dette screen er:

- Manchester United er licenseret.

- Mathew finten er real.
http://www.decatursports.com/video/dragswerve.avi

- Ny volley-outside aflevering.

- Ny tackle animation (?)

- Indendørs-bane tilføjet (fra teksten).

Jeg ryder også op i post #1 her senere i dag, så I får en helt opdateret liste.

:)

EDIT:
Man tror nu at dette scan bruger WE9 billeder og ikke WE10 billeder! Opdatere dog post #1 i dag engang.
Senest rettet af Anastacio 16. mar 2006 15:16, rettet i alt 3 gange.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf hanZen » 16. mar 2006 14:12

Anastacio skrev:Desværre, intet om 11 vs 11 indtil videre, tror heller ikke det kan lade sig gøre i EU.


Hmm hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre i EU (nu tænker jeg så på next gen versionen af PES) - de kunne jo bare lave det sådan, så man kunne sætte cpu'en til at styre de resterende, hvis der ikke er nok spillere, hvis det altså er det du tænker på!?
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Anastacio » 16. mar 2006 14:19

Der er bare ikke nok der har gode internetforbindelser herhjemme? Nok også derfor at størstedelen vælger at have 16-spillere max i deres spil på Live. Men who knows :?

Hvis CPUen skal styre de resterende fungere det jo ligesom offline spillet, hvilket jeg ville foretrække. :)

Men lad os se. Det er kun måske at en Xbox360 version udkommer, intet er sikkert, fandt man ud af igår.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf hanZen » 16. mar 2006 14:46

Okay!

Synes også man hellere skal sikre sig, at det bliver en rigtig 'next-gen' version i stedet for en decideret port af xbox versionen! De har virkelig mulighed for at skabe et ultimative next gen fodbold spil, hvis de finjusterer gameplayet, skaber en super atmosfære og fokuserer på at lave en super flot grafk! :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Anastacio » 27. mar 2006 10:24

Ny trailer!
http://www.konami.jp/gs/game/we10/trailer/mv/tentou.wmv

Er igang med at downe den.

I bør også checke p1 ud, jeg har opdateret holdene, skoene, stadions, magazines, videoer, cover, screenshots og meget mere.

Mangler lige at tilføje flere hold og få ryddet op i rygter og facts. :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf hanZen » 27. mar 2006 11:12

Nice trailer :D

Kan godt lide de nye skudformer og de nye finter (specielt de nye frække hælafleveringer/skud!) Nu ligner ovennævnte ting ikke så meget en robot der udfører dem, som det godt kunne ligne førhen! Det er belvet bedre! Glæder mig max!!!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Anastacio » 22. maj 2006 20:05

Så har jeg fået spillet Winning Eleven 10 i enormt mange dage nu. Jeg har dog ikke lysten til at skrive en hel side med impressions, så alle er velkomne til at spørge løs om spillet.

Hvad jeg vil give spillet i karakter er jeg lidt i tvivl om, mindst et 9-tal dog. Om det er bedre end PES5 overall er jeg heller ikke sikker på. Spillet er i hvert fald forbedret på mange områder og downgradet på få andre.

:)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf MirageDK » 22. maj 2006 20:18

Hvordan downgradet Anders ?
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Anastacio » 22. maj 2006 20:25

Well...det handler mest af alt om balancen.

Balancen er ikke dårlig, men den er elendig i forhold til PES5. Spillet fokusere primært på angrebsspillet, og lader forsvars mekanismen i stikken.

Den største downgrading kommer dog i form af målmanden. Wow, det kan ikke beskrives, målmændende laver elendige og til tider komplet urealistiske tab af bolden.

De griber næsten aldrig bolden, og bokser den tilmed ud midt i feltet, hvilket ikke er smart. Det resultere utroligt ofte i mål.

Grundet målmændende og denne ubalance, samt det høje tempo og urealistisk hurtige animationer gør, at især multiplayer kampe ender i et rent målkaos vil jeg kalde det.

Takket være disse underlige ændringer føles spillet mere arkadisk, dog har spillet stadig sin realisme.

De positive sider af spillet overskygger dog klart de negative. Det skal især nævnes, at dommeren er den bedste jeg nogensinde har set i et fodbold spil. Han dømmer ærlig talt korrekt hver gang, og jeg har endnu ikke være uenig med ham.

Og nu kan det meget hurtigt gå over og lyde som om WE10 ikke er nogen forbedring og ikke er et godt spil, men holdt! Winning Eleven 10 er det bedste fodbold spil på markedet ;)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf MirageDK » 22. maj 2006 20:34

Godt godt.. fik da også lige sved på panden.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf HunkyDory » 22. maj 2006 20:35

nice nice. Jeg går ud fra det er ps2 du har fået det til? hvornår er det det kommer til 360eren?

Jeg tænkte på om grafikken også er forbedret,, i forhold til hvor kornet det var før?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf MirageDK » 22. maj 2006 20:38

- The grafics as you might already know has reached it's maximum capacaty. It won't be any bigger changes regarding the grafics but it will be edited ofcourse.

Men når det udkommer til X360 må de for filan have lavet noget om... jeg kan sidde og spille Fifa frem for PES, bare fordi det er så blændende flot at se på i forhold til hinanden.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster