Xboxlife forum

Winning Eleven 10 / Pro Evolution Soccer 6 *56K Warning*

For sport fanatikere.

Har du nogensinde prøvet et WE/PES spil?

Ja
53
68%
Nej
25
32%
 
Afgivne stemmer : 78

Indlægaf HunkyDory » 7. mar 2006 14:56

Forstår ikke helt hvornår det kommer!?

april?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Anastacio » 7. mar 2006 15:29

Det skal også siges at informationerne ikke er opdigtede af mig, men de hentes fra japanske kilder så som Ruliweb, som også gav alle informationerne sidste år :)

Det kommer til PS2 i april i Japan. Det kommer så senere til Xbox og PS2 i EU, måske i sommeren 06' til VM eller også bliver det efteråret 06'. Jeg ville dog blive overrasket, hvis det ikke kommer før September 06' her hjemme :)

Det plejer jo at komme i August i Japan, men kommer åbenbaret i April i år. Så må den europæiske udgivelse også kommer før, højst sandsynligt i sommeren engang.

Forudbestiller i hvert fald Winning Eleven 10 snart.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf hanZen » 7. mar 2006 15:41

Kunne være nice hvis den japanske version var PAL kompitabel! Tror ikke du skal regne med, at vi ser den europæiske version før august/november!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf HunkyDory » 7. mar 2006 15:43

Anastacio skrev:Det skal også siges at informationerne ikke er opdigtede af mig, men de hentes fra japanske kilder så som Ruliweb, som også gav alle informationerne sidste år :)

Det kommer til PS2 i april i Japan. Det kommer så senere til Xbox og PS2 i EU, måske i sommeren 06' til VM eller også bliver det efteråret 06'. Jeg ville dog blive overrasket, hvis det ikke kommer før September 06' her hjemme :)

Det plejer jo at komme i August i Japan, men kommer åbenbaret i April i år. Så må den europæiske udgivelse også kommer før, højst sandsynligt i sommeren engang.

Forudbestiller i hvert fald Winning Eleven 10 snart.



hvornår kommer det så til 360eren? på samme tid?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Anastacio » 7. mar 2006 16:03

Well...man ved endnu ikke om en 360er version er på vej. Der er stor forvirring på det punkt lige for tiden. Det bliver enten PES6 eller PES7 vi ser på Xbox360 og hvis det kommer til en næste-generations maskine i år tror jeg man skal regne med November. Bare en fornemmelse jeg har og intet andet. :)

Og så en Xbox version i September/Oktober måske. Ville undre mig, hvis det ikke kom før November til Xbox og PS2 herhjemme :?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf HunkyDory » 7. mar 2006 17:19

Anastacio skrev:Well...man ved endnu ikke om en 360er version er på vej. Der er stor forvirring på det punkt lige for tiden. Det bliver enten PES6 eller PES7 vi ser på Xbox360 og hvis det kommer til en næste-generations maskine i år tror jeg man skal regne med November. Bare en fornemmelse jeg har og intet andet. :)

Og så en Xbox version i September/Oktober måske. Ville undre mig, hvis det ikke kom før November til Xbox og PS2 herhjemme :?


OK, det kommer vidst helt sikkert til 360eren, det har de vidst sagt, jeg prøver lige at finde inteviewet hvor i det står!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf the bifoman » 7. mar 2006 17:20

for satan jeg glæder mig! der er ikke andre fodboldspil, der er noget værd! uuuuh, det skal jeg ha' bestilt.. :)
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Anastacio » 7. mar 2006 17:30

Hanniste skrev:
Anastacio skrev:Well...man ved endnu ikke om en 360er version er på vej. Der er stor forvirring på det punkt lige for tiden. Det bliver enten PES6 eller PES7 vi ser på Xbox360 og hvis det kommer til en næste-generations maskine i år tror jeg man skal regne med November. Bare en fornemmelse jeg har og intet andet. :)

Og så en Xbox version i September/Oktober måske. Ville undre mig, hvis det ikke kom før November til Xbox og PS2 herhjemme :?


OK, det kommer vidst helt sikkert til 360eren, det har de vidst sagt, jeg prøver lige at finde inteviewet hvor i det står!


Jeg har set interviewet og alle de andre snippets der har været. Det eneste Seabass har sagt er at PES er på vej, men man har ikke konkret sagt at det bliver 6'eren. Det kan godt være jeg tager fejl på denne, har ikke analyseret situationen så meget, så ret mig endelig hvis jeg er forkert på den. :)

Her er der en quote der er for at det kommer til next-gen:
Winning Eleven series executive producer Shinji Enomoto appeared onstage and commented that his project for the Xbox 360 is still in a very preliminary stage, but he said the game should be coming out sometime next year. "We've just begun development, and unfortunately, we don't have a trailer to show yet. But although we've only begun the project, it's already going smoothly," said Enomoto. "It should take about one year to finish the game. We hope to release it in Japan between fall and winter of 2006."

Kilde: http://www.gamespot.com/news/6129709...nning%20eleven


<EDIT>Ved ikke hvorfor gamespot linket ikke virker...</EDIT>

Xboxlife.dk har også nyheden her:
http://www.xboxlife.dk/news/1607

Jeg finder også lige PES1,2,3 frem her idag, så vil jeg måske lave en fuldendt liste senere med hvad jeg godt kunne tænke mig tilføjet og ændret. Kunne være fedt hvis flere ville komme med noget så vi også kunne få en snak igang om hvilke forbedringer og ændringer man kunne lave :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf HunkyDory » 7. mar 2006 18:19

Det er da tydligt at han snakker om dette spil vil jeg mene: "THE GAME should be coming out sometime next year". Han nævner også at det er for tidligt til at han kan vise en trailer endnu af det!

Når han siger det så bestemt i et inteview om lige netop det spil, burde der da ikke være megen tvivl! :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Anastacio » 9. mar 2006 18:11

Tror nu også PES6 kommer til Xbox360 og PS3, nu må vi bare vente og se :)

Har opdateret post #1 igen med det første ad, som viser udgivelsesdatoen, WorldCup pokalen og ikke mindst logoet! :)

EDIT 1: Et magasin cover og logoet er tilføjet.

EDIT 2: Nye features, coveret, nye licenser, nyt logo osv. er tilføjet post #1!
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Anastacio » 12. mar 2006 19:35

Nye details:
Disse er dog ikke helt sikre eftersom de stammer fra en journalist fra et svensk spilmagasin, der havde muligheden for at interviewe Seabass.

The pitches will be much better than previous releases. (this after some harsh critics)

Endelig! :)

The crowd will now be in 3D at all time. In WE9 and PES 5 they only appeared in 3D before the matches and maybe when a goal was scored. However it is now confirmed for WE10 that the crowd will appear in 3D.

Jeg tvivler stærkt. Når Konami ikke engang kunne have 2D publikummet på stadion in-game, hvordan kan de så have et helt 3D publikum på stadion!? :? Ydermere har Konami op til flere gange sagt at de havde presset PS2en til det yderste med WE9/PES5. Så jeg tvivler.

The subtitutors and manager will be seen on the bench.

Hva' skal jeg sige, endelig! Har aldrig forstået hvorfor de havde dem ude på sidelinien i Practice mode, men aldrig i kampene.

There will be an option where you can choose to play the qualifying rounds before the actuall WC (international cup) beginns. This option is available for all the teams and not only for the japaneese team.

Nice, ikke noget med at købe to Fifa spil, der får man sgu hele pakken. :P

The grafics as you might already know has reached it's maximum capacaty. It won't be any bigger changes regarding the grafics but it will be edited ofcourse.

As said.

The movement of hair is back! It first appeared in WE7 and PES3 but now according to the source even Kaka's hair will move a bit. Long aswell as halflong hair will move. Especially Ronaldinho's hair and R.Baggio's.

Yes sir! Finally, det gør det hele endnu mere realistisk at se Ronaldinho's og Kaka's hår bevæge sig! Det var godt i PES3, men bliver bedre i PES6.

As far as the gameplay is concerned it will also be improved. The flow of the game will be much better and this will in fact make the game much more realistic. The speed is obviously the same but the player's movement and animations has been much more improved. It's hard to belive that but that's a fact.

Dette er endnu engang nok til at kalde spillet for Winning Eleven 10.

In WE9 and PES5 we expirienced a very "lame" referee!!The referee's kept blowing the whistle for every little detail, all the time. This was indeed very frustrating. However the referee's now seem to be much more patient and fair. For exemple, if you've earned a yellow card the ref will give you a yellow card. The same goes for red card's.

Lækkert!

In the last game, there was so much nonsens, going on about the new improved AI (artificiall intellegens). In WE10 this wont be a joke. It has really been much much more improved. The CPU will no longer just try to counter-attack on the wings and try to make long balls to the penalty area. They will really attempt to score in a realistic way. They try to find space in order to make opportunaties.

Jeg løber tør for ord...Jubii, Yahoo!

When you play WC mode you can manually choose the stadiums you want the matches to be played in.

Vel bare bonus, ikke noget jeg ser som nødvendigt, men cool nok.

And last but definitely not least there will be an online Master League!!! After much hesitation and complications, it has finally been carried out. Konami will be realising more information on how it will be possible. So far there are little information about this feature.

Jeg tvivler virkelig. Men ikke noget jeg har brug for på nuværende tidspunkt.

WE10 will be realised on PS2, Xbox, PC and on PSP. We contacted the european Konami headquarters and they mentioned that PES6 (WE10) probably will be realised on Xbox 360 in Europe. But not on PS3 since the realise of PS3 yet is unknown. There is however a small chance that WE10 will be available for PS3, but only in Japan because it will be realised there soon.

Som sagt, køber jeg det til Playstation2.

Og så har jeg endelig forudbestilt Winning Eleven 10 til Playstation2 i dag! :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf HunkyDory » 12. mar 2006 20:15

Det med at crowded er i 3d konstant, kunne måske være til 360eren?

og det med at grafikken ikke kunne blive bedre! hmmmm, det er vidst en løgn! ;)

Men ellers rigtig nice, jeg glæder mig rigtig meget!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf hanZen » 12. mar 2006 20:21

Tror ikke grafikken kan blive meget flottere end den er nu på PS2!? Tror ikke den kan presses mere end den er på nuværende tidspunkt! Selvfølgelig vil grafikken være meget bedre, eller det går jeg stærkt ud fra, på xbox 360'en!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf HunkyDory » 12. mar 2006 20:30

hanZen skrev:Tror ikke grafikken kan blive meget flottere end den er nu på PS2!? Tror ikke den kan presses mere end den er på nuværende tidspunkt! Selvfølgelig vil grafikken være meget bedre, eller det går jeg stærkt ud fra, på xbox 360'en!


Ja okay, det har du ret i, men til xbox 1 kan den blive "en del" bedre! :)...selvom det ikke berører mig, for jeg skal have den til 360eren, HELT KLART! :P

Hvor har du forudbestilt, anastacio?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Iqon » 12. mar 2006 22:58

Håber virkelig der kommer nogle nye muligheder online. Jeg spiller faktisk kun PES5 online (plus den turnering IRL jeg skal til d. 6. maj: www.pescup.dk), og selvom kampene for det meste forløber uden (nævneværdig) lag, er der andre aspekter, der kan forbedres. Rankingssystemet fungerer ikke helt optimalt, heldigvis ser det ud til at det bliver forbedret? Det lyder også lækkert med Master League online, hvis det ellers er sandt. Men hvad jeg hader mest ved PES5 online er de sølle, sølle mennesker, der ikke kan tåle at tabe en kamp - og dem er der VIRKELIGT mange af. Lige så snart man kommer foran 3-0 er der MANGE af dem, jeg har spillet mod, der quitter med det samme, og så vidt jeg kan se resulterer det godt nok i en 3-0 sejr i statistikken (også selvom man var meget mere foran), men giver ikke nogen point - og vist heller ikke noget pointtab til taberen?. Der burde virkelig være en måde at komme dette snyderi til livs på - kunne være fedt hvis man blev bannet en måned fra Live hvis man havde quittet et vist antal gange mens man var bagud - det sker nok bare næppe :/

Hvad der dog forhåbentlig bliver muligt er at få et overblik over hvor mange gange en person har disconnected, hvis man vil joine hans spil. Som det er lige nu kan man kun se det ved 1) kun selv at kreere spil, hvilket resulterer i at man ikke har nogen chance for at se hvor god forbindelse der er til den der vil joine ens spil, 2) bruge "quick match", hvor man også får lov til at se modstanderens statistik - her er problemet det samme som før + man ikke vil kunne nå at lade være med at joine spillet, hvis den man har udfordret accepterer med det samme. Hvis man går ind for at joine et spil på normal vis kan man kun se hvor mange point personerne har og hvor god forbindelse der vil være, hvis man vil spille en kamp mod dem - ikke hvor mange disconnects de har haft.
Billede
Iqon
Niveau 4
 
Indlæg: 381


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster