Xboxlife forum

Winning Eleven 10 / Pro Evolution Soccer 6 *56K Warning*

For sport fanatikere.

Har du nogensinde prøvet et WE/PES spil?

Ja
53
68%
Nej
25
32%
 
Afgivne stemmer : 78

Indlægaf HunkyDory » 2. mar 2006 20:15

Jeg er vild med ideen om hurtige frispark og indkast.

der kunne godt være nogle flere tricks også syntes jeg.

Noget jeg er mindre vild med er Anastacio! ;)

men det må vi jo afgøre i PES en dag :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Anastacio » 3. mar 2006 16:29

Hehe, ser vidst ud til jeg er den eneste Real Madrid fan på Xboxlife.dk (?) :D

Post #1 er desuden opdateret og det er markeret med rødt. Denne gang er det dog rygter og fjernes, hvis de viser sig usande.

Der er blandt andet opdateringer omkring licenser, hold og transfers.

:)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Winning Eleven 10 / Pro Evolution Soccer 6

Indlægaf HunkyDory » 3. mar 2006 17:19

Anastacio skrev:[color=darkred]- Forvent ingen store forbedringer eftersom WE9/PES5 allerede pressede PS2en til det yderste.


hmm, hvad så med 360er og xbox?! Vi må da håbe det bliver bedre der! :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Anastacio » 3. mar 2006 18:34

Selvom 360er versionen højst sandsynligt bliver noget bedre og lidt mere finpudset går jeg efter PS2 versionen. Jeg kan kun spille PES til Playstation, hader simpelthen Xbox/360 controllerne når det kommer til fodbold spil, holder bare ikke.

Hvis PS3 versionen kommer foretrækker jeg da også den, der går rygter om at PS3 versionen vil blive længder bedre end PS2, Xbox, 360, PC versionerne, men nu må vi se.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf HunkyDory » 3. mar 2006 18:37

Anastacio skrev:Selvom 360er versionen højst sandsynligt bliver noget bedre og lidt mere finpudset går jeg efter PS2 versionen. Jeg kan kun spille PES til Playstation, hader simpelthen Xbox/360 controllerne når det kommer til fodbold spil, holder bare ikke.

Hvis PS3 versionen kommer foretrækker jeg da også den, der går rygter om at PS3 versionen vil blive længder bedre end PS2, Xbox, 360, PC versionerne, men nu må vi se.


hvorfor skulle de bruge mere tid på ps3 end 360eren, har de et forhold til dem der laver PES, altså sony? ellers kan jeg ikke se hvorfor det skulle blive bedre (skrevet med en forhåbning om at det er løgn:))
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Anastacio » 3. mar 2006 18:39

Ved ikke hvorfor det skulle være bedre til Playstation, men rygterne siger at PS3 versionen udkommer senere og derfor har de mere tid til den version.

Men som sagt er det blot rygter, og jeg tror ikke der er særlig meget hold i dem. Jeg håber dog det passer :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf HunkyDory » 3. mar 2006 18:40

hmmm, det kan du ikke mene!! ;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf hanZen » 3. mar 2006 20:36

Det passer ikke! Der vil blive brugt lige så meget til på xbox 360 versionen, som der vil blive brugt på PS3 versionen! Jeg tror PS3 controlleren bliver for lille! Synes xbox 360 controlleren virker helt perfekt - også til FIFA 06 RTWC! Det er mere end vane, man skal vænne sig til at spille PES/WE med en xbox controller! Og versionen til PS3 kommer først næste gang der kommer en PES/WE titel, og her vil der også være en til xbox 360! Det er i hvertfald det jeg har hørt!

Jeg kan godt følge dig i det med PS2 controlleren, jeg har også altid været vant til den kontrol i disse spil, har også kun spilllet dem på PS2 og PC, men som sagt så tror jeg mere det er en vanesag!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf ThePatriot » 3. mar 2006 20:36

Noo, en fanboy ;-)

Synes heller ikke at X360 kontrolleren er særlig god til fodboldspil (eller bilspil for den sags skyld).
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf HunkyDory » 3. mar 2006 20:52

må indrømme at jeg bedre kan lide 360erens joypad, jeg har aldrig oplevet et stik som ligger så godt i hånden.....
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Anastacio » 3. mar 2006 22:38

hanZen skrev:Det passer ikke! Der vil blive brugt lige så meget til på xbox 360 versionen, som der vil blive brugt på PS3 versionen! Jeg tror PS3 controlleren bliver for lille! Synes xbox 360 controlleren virker helt perfekt - også til FIFA 06 RTWC! Det er mere end vane, man skal vænne sig til at spille PES/WE med en xbox controller! Og versionen til PS3 kommer først næste gang der kommer en PES/WE titel, og her vil der også være en til xbox 360! Det er i hvertfald det jeg har hørt!

Jeg kan godt følge dig i det med PS2 controlleren, jeg har også altid været vant til den kontrol i disse spil, har også kun spilllet dem på PS2 og PC, men som sagt så tror jeg mere det er en vanesag!


Og hvis du kan sige disse rygter ikke passer kan man sige dine heller ikke gør det. De er ligeså meget rygter som dem jeg har skrevet. Tror slet ikke vi skal tro på noget af alt det der next-gen endnu. Jeg ser i hvert fald frem til PS2 versionen og PS3 versionen.

Det er i orden at have sin mening, men for mig er der bare ingen andre muligheder end PS2 controlleren!

Jeg hader analog i PES og d-paddet er noget bras på 360 controlleren. PS2 controlleren ligger stadig bedre i min hånd end nogen anden controller og helt ærligt... Triggers til fodbold spil!? NEJ TAK! :)

EDIT:
Post #1 er opdateret.

Denne sætning kan jeg specielt lide:

"- Du kan se forskellen med det samme takket være flydende spil og nye animationer."

Det er nok for mig, nu behøver jeg ikke rigtigt have mere. Det flydende spil og nye animationer er nok til at gøre hele forskellen i et WE/PES spil. Kom så med de en-hånds-redninger Konami!!! :twisted: :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf HunkyDory » 3. mar 2006 23:05

nice anastaciA :roll:

men jeg må lige sige at jeg er begyndt at elske PES mer og mer, det ender jo med at jeg bedre kan lide det end FIFA :O...jeg skulle aldrig have købt det ;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Anastacio » 4. mar 2006 19:15

Post #1 er opdateret atter en gang.

Der er dog en jeg ikke forstår:

- A ' personalité' is now given has the opposing team when one plays against the console. One will be able for example to see preset combinations etc... That will give a new interest has Master League and with the other solo modes.

Nogle der har en idé om hvad dette kunne være?

World Cup kvalifikations mode er dog velkomment, bedre end Nippon Challenge i hvert fald :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Anastacio » 7. mar 2006 12:03

Post #1 er opdateret.

Trinidad & Tobago er tilføjet landsholdslisten og Club Brugge & Shakhtar Donetsk er fjernet fra Winning Eleven 10. Tilmed er nye features dukket op:

- Enhanced gameplay: players are more responsive.

Bare dét er nok til at WE10/PES6 vil føles helt anderledes og meget mere flydende at spille end PES5! Det her er nok en af de bedre features!

- Less interruptions to gameplay: much appropriate refereeing and adjusted cursor change.

Denne er ligeså vigtig. Nu kan det være vi får totalt flydende spil uden de unødvendige afbrydelser med en bedere dommer. Can't wait! :D

- CPU playing style: CPU takes particular styles of play - e.g. "Arsenal-style," "Chelsea-style," etc.

Bonus! Nu bliver det hele meget mere realistisk. Nu kommer jeg endelig til at spille mod et defensivt stærkt Chelsea mandskab og et teknisk offensivt Barcelona hold! Fed variation vi får. :)

- Quick Restart.

Ikke noget jeg kommer til at bruge. Men altid godt med små tilføjelser.

- Player development, as well as player development graph in master league can be toggled on and off.

Well...tror ikke jeg kommer til at slå dette fra.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf HunkyDory » 7. mar 2006 14:55

Det er for nice du gør det her anastacio!

Alle de feats du nævner denne gang er fandme nice, og specielt den med at holdende kommer til at spille på deres måde. Det var en af de ting jeg kunne lide ved Fifa 06 (xbox)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster