Xboxlife forum

Winning Eleven 10 / Pro Evolution Soccer 6 *56K Warning*

For sport fanatikere.

Har du nogensinde prøvet et WE/PES spil?

Ja
53
68%
Nej
25
32%
 
Afgivne stemmer : 78

Winning Eleven 10 / Pro Evolution Soccer 6 *56K Warning*

Indlægaf Anastacio » 2. mar 2006 15:01

WE9 Topic
http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=3428

-------------------------------------------------------------------------------

Logoet
Billede

Platforme
Playstation2
Playstation3 (N/A)
Playstation Portable
Xbox
Xbox360
PC

Udgivelsesdato
JAP = 27. April 2006
EU = 20 Oktober 2006
US = Februar 2007

Process
??%

Features/Rumours
- 11 vs 11 online play. (bliver dog nok ikke muligt i EU med vores internetforbindelser).

- Mange flere motion-capture bevægelser.

- Meget mere AI data.

- Flere management muligheder i Master League ("a junior football manager game" - Seabass)

- Forvent ingen store grafiske forbedringer eftersom WE9/PES5 allerede pressede PS2en til det yderste.

- Transfers vinter 05/06 (f.eks. Di Vaio & Vieri i Monaco)

- Ingen Ligue1, Bundesliga eller Premier League licenser.

- Tredje kommentator på banen (Iwamoto)

- Du kan se forskellen med det samme takket være flydende spil og nye animationer.

- Pitch Reporter.

- International Challenge mode (Nippon Challenge), med andre ord, VM kvalifikation både i WE10 og PES6.

- Nyt mode: Random Selection Match.

- Customiser Defense.

- A ' personalité' is now given has the opposing team when one plays against the console. One will be able for example to see preset combinations etc... That will give a new interest has Master League and with the other solo modes. (forstår ikke selv lige denne).

- I Master League kan du aktivere eller deaktivere 'graphic progression' og andre detaljer.

- Bedre online ranking system.

- Nyt trick: 'Matthews Feint' (Sir Stanley Matthews)

- Enhanced gameplay: players are more responsive.

- Less interruptions to gameplay: much appropriate refereeing and adjusted cursor change.

- CPU playing style: CPU takes particular styles of play - e.g. "Arsenal-style," "Chelsea-style," etc.

- Quick Restart.

- Player development, as well as player development graph in master league can be toggled on and off.

- Under kampen vil du kunne se træneren foretage sig forskellige ting, som blandt andet at udskifte spillere.

- The pitches will be much better than previous releases. (this after some harsh critics)

- The crowd will now be in 3D at all time. In WE9 and PES 5 they only appeared in 3D before the matches and maybe when a goal was scored. However it is now confirmed for WE10 that the crowd will appear in 3D.

- The subtitutors and manager will be seen on the bench.

- There will be an option where you can choose to play the qualifying rounds before the actuall WC (international cup) beginns. This option is available for all the teams and not only for the japaneese team.

- The grafics as you might already know has reached it's maximum capacaty. It won't be any bigger changes regarding the grafics but it will be edited ofcourse.

- The movement of hair is back! It first appeared in WE7 and PES3 but now according to the source even Kaka's hair will move a bit. Long aswell as halflong hair will move. Especially Ronaldinho's hair and R.Baggio's.

- As far as the gameplay is concerned it will also be improved. The flow of the game will be much better and this will in fact make the game much more realistic. The speed is obviously the same but the player's movement and animations has been much more improved. It's hard to belive that but that's a fact.

- In WE9 and PES5 we expirienced a very "lame" referee!!The referee's kept blowing the whistle for every little detail, all the time. This was indeed very frustrating. However the referee's now seem to be much more patient and fair. For exemple, if you've earned a yellow card the ref will give you a yellow card. The same goes for red card's.

- In the last game, there was so much nonsens, going on about the new improved AI (artificiall intellegens). In WE10 this wont be a joke. It has really been much much more improved. The CPU will no longer just try to counter-attack on the wings and try to make long balls to the penalty area. They will really attempt to score in a realistic way. They try to find space in order to make opportunaties.

- When you play WC mode you can manually choose the stadiums you want the matches to be played in.

- And last but definitely not least there will be an online Master League!!! After much hesitation and complications, it has finally been carried out. Konami will be realising more information on how it will be possible. So far there are little information about this feature.

- WE10 will be realised on PS2, Xbox, PC and on PSP. We contacted the european Konami headquarters and they mentioned that PES6 (WE10) probably will be realised on Xbox 360 in Europe. But not on PS3 since the realise of PS3 yet is unknown. There is however a small chance that WE10 will be available for PS3, but only in Japan because it will be realised there soon.

- Online Mode er taget ud af den japanske version.

- Quick Restart. L1+R1 = Hurtigt frispark.

- 10% nye animationer.

- Seabass har fokuseret meget på animationer så det føles meget bedre.

- Ny V-finte.

- Skud-animationerne er mere realistiske. Man kan bl.a. se det på volleys.

- Den defensive del er tweaked en del.

- Fysiske spillere er fordele. F.eks. Gattuso kan holde mindre og spinklere spillere væk.

- AIen er bedre, spillere som Adriano går også mere solo og forsøger med en masse skud.

- Random Selection Match. I dette mode kan du vælge 1-4 hold, hvor spillet laver en formation der passer spillerne fra disse teams. Du kan enten spille som holdet eller spille mod det.


Fakta
Rygter

Licenser
Adidas Group
Segunda Division
Asian Group
FIFpro
Asociacion del Futbol Argentino
Football Australia 2005
The Football Association Ltd 2006
2001 Korea Football Association
KNVB (including Team Holland)
La Liga *Season 05/06*
Serie A *Season 05/06*
Eredevise *Season 05/06*
Japan (World Cup 06)
South Korea (World Cup 06)
Australien (World Cup 06)
Argentina (World Cup 06)
England (World Cup 06)
Holland (World Cup 06)
Spanien (World Cup 06)
Italien (World Cup 06)
Sverige (World Cup 06)
FCK
Rosenborg
Celtic
Arsenal
Chelsea
Bayern Munchen (tilføjet)

Billede

Sko
Adidas Red Tunits (Nakamura's)
White/Gold Absolutes

Stadions
Santiago Bernabeu (tilføjet)
Camp Nou
Seoul Olympic Stadion
Bloemfontein
Saitama

Hold
Landshold
Venezuela (fjernet)
Morocco (fjernet)
South Africa (fjernet)
Angola (tilføjet)
Togo (tilføjet)
Ghana (tilføjet)
Trinidad and Tobago (tilføjet)
Bahrain (tilføjet)
Pakistan (tilføjet)
Thailand (tilføjet)
Congo (tilføjet)
Guinea (tilføjet)
Ghana (tilføjet)
Canada (tilføjet)
Jamaica (tilføjet)
Cuba (tilføjet)
Island (tilføjet)
Japan
Korea
Australien
Argentina
England
Holland
Sverige
Danmark
Norge
Italien
Spanien
Portugal
Brasilien

Klubhold
Club Brugge (fjernet)
Shakhtar Donetsk (fjernet)
Rosenborg
FCK
Celtic
Monaco
Lyon
Liverpool
Arsenal
Chelsea
Newcastle
Birmingham
Bolton Wanderers
AC Milan
Juventus
Roma
Inter
Siena
Messina
Barcelona
Real Madrid
Valencia
Osasuna
Celta Vigo
Sevilla
Villarreal
Deportivo La Coruña
Atlético Madrid
Real Zaragoza
Getafe
Racing Santander
Espanyol
Mallorca
Real Betis
Cádiz
Real Sociedad
Athletic Bilbao
Alavés
Málaga
Ajax
Sao Paulo
Bayern Munchen
Bayer Leverkusen
Schalke04
Köln FC

Cover
Billede
http://www.weys.net/images/we10.jpg

WE10 bolden Teamgeist
Billede
Andre bolde
TeamGeist Orange

Ad's/Magazines
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

WE10 Developer Picture (?)
Billede

Andre Pics
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
BilledeBillede
BilledeBillede
BilledeBillede
BilledeBillede
Billede

Winning Eleven 10 Menu
Billede
Billede
Oversættelse
Billede

Winning Eleven 10 Screenshots
BilledeBillede
BilledeBillede
BilledeBillede
BilledeBillede
BilledeBillede
BilledeBillede
BilledeBillede
Billede
BilledeBillede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Trailers
Winning Eleven 10th Anniversary
http://files.filefront.com/we_10th_anni ... einfo.html

Præsentation
http://www.famitsu.com/sp/060323_we10.asx

Trailer #1
http://www.konami.jp/gs/game/we10/trail ... 0_CM15.wmv

Trailer #2
http://www.konami.jp/gs/game/we10/trailer/mv/tentou.wmv

Pre-Orders
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-45- ... -19f6.html

http://www.lik-sang.com/info.php?catego ... s_id=8847&

http://global.yesasia.com/en/PrdDept.as ... 004160823/

Officielle Website
http://www.konami.jp/gs/game/we10/
Senest rettet af Anastacio 29. aug 2006 21:22, rettet i alt 98 gange.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf HunkyDory » 2. mar 2006 16:45

hvis man skal være helt korrekt skal det være Primera Division istedet for la liga. men pyt... :)

Jeg håber da ikke det bliver ligeså kornet som 9eren.

men glæder mig i hvert tilfælde rigtig meget til det kommer!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf homer simpson » 2. mar 2006 17:07

hvad er forskellen på pes og we
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf HunkyDory » 2. mar 2006 17:13

Det er bare navnet i japan og amr.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Anastacio » 2. mar 2006 17:14

Hanniste skrev:hvis man skal være helt korrekt skal det være Primera Division istedet for la liga. men pyt... :)

Jeg håber da ikke det bliver ligeså kornet som 9eren.

men glæder mig i hvert tilfælde rigtig meget til det kommer!


Ved det, men det er jo i bund og grund ligegyldigt om man går rundt og kalder det La Liga eller Primera Division.

Og 9'eren var langt fra kornet ;) Det var Pro Evolution Soccer 5 til XBOXen der var noget galt med. Synes også Xbox versionen så enormt grimt ud i forhold til PS2 versionerne.

homer simpson skrev:hvad er forskellen på pes og we


Well...Pro Evolution Soccer er den Europæiske udgivelse, hvor Winning Eleven er den japanske udgivelse. Der er ofte også gameplay mæssige forskelle, disse er ikke til at se med det samme men gør en forskel. For eksempel er tempoet langsommere og langt mere realistisk i Winning Eleven 9 end det er i Pro Evolution Soccer 5.

Hanniste skrev:Det er bare navnet i japan og amr.

Nej, det er ikke bare navnet der er forskel på. Læs ovenstående. :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf hanZen » 2. mar 2006 17:22

WE/PES er uden tvivl det bedste foldboldspil til dato - hands down! Jeg håber bare, at grafikken får et nyk opad her i next gen udgaven. Jeg håber også de få styr på sparke-animationerne, for de har altid været dårlige synes jeg, specielt straffe og skud ude fra! Men ellers er gameplay'et jo over skønt, med lidt små ændringer, lidt flere tricks, som ikke ligner en robot der glider henover græsset med bolden, så er det ved at være i top! Så skal vi bare have super fed grafik, bedre atmosfære/omgivelser og LICENSER, så er vi godt på vej! Glæder mig utrolig meget - det er det mest ventede spil i mine øjne til xbox 360! Hehe :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf HunkyDory » 2. mar 2006 17:25

hvorfor har de egentlig lavet forskel på amr/jap og EU?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Anastacio » 2. mar 2006 17:35

De har jo normalt noget tid til at ændre lidt på sagerne. Det japanske markede vil gerne have at det hele skal være en tand nemmere, men jeg ved sgu ikke lige hvorfor de laver om på tempoet. Måske fordi Europæerne vil have hurtigere fodbold :?

Faktisk er der flere forskelle mellem WE9 og PES5. Introen er anderledes, transferne er ikke opdaterede i WE9 og kitsne er heller ikke. WE9 har et helt mode som PES5 ikke har, og det er Nippon Challenge. Her skal du kvalificere dig til VM med det japanske landshold, ret godt mode og ret synd at de ikke konverterede mode'et til EU.

hanZen skrev:WE/PES er uden tvivl det bedste foldboldspil til dato - hands down! Jeg håber bare, at grafikken får et nyk opad her i next gen udgaven. Jeg håber også de få styr på sparke-animationerne, for de har altid været dårlige synes jeg, specielt straffe og skud ude fra! Men ellers er gameplay'et jo over skønt, med lidt små ændringer, lidt flere tricks, som ikke ligner en robot der glider henover græsset med bolden, så er det ved at være i top! Så skal vi bare have super fed grafik, bedre atmosfære/omgivelser og LICENSER, så er vi godt på vej! Glæder mig utrolig meget - det er det mest ventede spil i mine øjne til xbox 360! Hehe :D


Kan godt følge dig. Men licenserne synes jeg ikke de skal gå efter. Man kan få de rigtige kits, navne, bolde, transfers og hele svineriet på andre måder. Men det skal vi slet ikke komme ind på her.

Af forbedringer vil jeg helst se at de skrotter Master League (kernen af serien) og gør at alle turneringerne hænger sammen. For når jeg spiller med Real Madrid i La Liga vil jeg gerne kunne gå på indkøb i f.eks. Premier League, en opbygning ala det man ser i Football Manager 06 ville være super.

En anden ting jeg ville ønske er, at man lader tiden fortsætte når spillet går i stå, f.eks. når der er dødbolde. Mulighed for at tage frispark hurtigt og dreje manden 360 grader ville være kanon. Kunne også godt tænke mig at man selv skulle hente bolden når der er indkast så man kan tage et hurtigt et af slagsen. Vil også gerne se at respawningen bliver elimineret.

Faktisk ville jeg godt kunne overleve med denne grafik vi har nu en tredje gang for jeg mener det er noget af den bedste grafik i et fodbold spil til dato. Ja, jeg synes at det er en hel del flottere end Fifa06, dog ikke Road to Fifa World Cup.

Et ordentligt nøk i vejret vil jeg også se på lydsiden. Medrivende publikum betyder alt, en god præsentation ville være fedt. Kommentatorne behøver de nu ikke røre på, jeg bruger alligevel de spanske kommentatorer. :)

Jeg har flere ting jeg gerne så tilføjet og ændret, men dem gider jeg ikke lige komme ind på nu for så skal jeg igang med at tænke :P
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf hanZen » 2. mar 2006 17:55

Præcis!

Ligaerne og turneringerne skal fungere som de gør i den virkelige verden - det samme gælder spillerkøb, og så skal spillerne have en pris, ikke point!

Med hensyn til tricks, så er de blevet bedre, men det er stadig meget 'kunstige'. Fx. sidestep ser man jo stort set ikke i foldbold i dag, i hvertfald ikk på den måde som de bliver udført i spillet! Og så vil jeg gerne se flere mærkværige berøringer af bolden, og meget gerne bestemte berøringer/spillerstil alt afhængig af hvem der har bolden - der er lidt på nuværende tidspunkt, men det kan sagtens blive meget bedre!

Og sidst men ikke mindt omgivelserne, der skal være bolddrenge, spillere der løber og varmer op, der skal være bedre publikumslyd, spillere skal af og til bløde, drikke vand osv. Og så en grafik som er på niveau/eller bedre en RTWC - gerne med muligheden for at få skidt på dragten, hive i trøjen (som kan ses!) og mere indbyrdes kommunikation!

jeg er fuldstændig ligeglad med kommentator, dem bruger jeg aldrig for de bringer altid mit pis i kog med en masse latterlige kommentar! :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Etnad » 2. mar 2006 19:27

Anastacio skrev:Mulighed for at tage frispark hurtigt og dreje manden 360 grader ville være kanon.

Det med de 360° er jeg rimelig sikker på er mulig. Nemlig ved at du drejer højre analog stick 360°.

Ser personlig heller ikke den store fremtid i Master League, men nogle fans - hvis ikke mange - ville nok ikke være lykkelige, hvis det blev fjernet.
Billede
Etnad
 
Indlæg: 1390


Indlægaf Anastacio » 2. mar 2006 19:37

Etnad skrev:
Anastacio skrev:Mulighed for at tage frispark hurtigt og dreje manden 360 grader ville være kanon.

Det med de 360° er jeg rimelig sikker på er mulig. Nemlig ved at du drejer højre analog stick 360°.

Ser personlig heller ikke den store fremtid i Master League, men nogle fans - hvis ikke mange - ville nok ikke være lykkelige, hvis det blev fjernet.


Nope. Er 110% sikker på at du ikke kan dreje manden 360 grader på et frispark. Hvilket gør at man ikke kan spille den tilbage. Desuden styre man spilleren med venstre analog eller d-paddet. Bruger selv d-pad :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf hanZen » 2. mar 2006 19:46

Han tænker på 'rouletten' hvor man med bolden drejer 360 grader rundt! Man kan ikke med frispark!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Etnad » 2. mar 2006 19:46

Arh. Troede at "tage et frispark hurtig" og "dreje manden 360 grader", også kaldt 'marseille finten', var to helt seperate ønsker. ;)

Jeg har anmeldt spillet til PC,(er dog anmelder på et playstation site) så er ikke 100% på hvordan det foregår på PS2'en, men ved skam godt man kontrollerer spillerne ved brug af venstre analog, og at højre analog har forskellige funktioner som manual pass, finter m.m.
Senest rettet af Etnad 2. mar 2006 20:11, rettet i alt 1 gang.
Billede
Etnad
 
Indlæg: 1390


Indlægaf Anastacio » 2. mar 2006 19:52

I misforstår mig ;)

1) Jeg kunne godt tænke mig at man kunne tage hurtige frispark, hvor man blot sætter hånden ned på bolden og sætter spillet hurtigt igang ligesom i virkeligheden.

2) Den med 360 grader skal jeg forklare nu. Når du har et frispark kan du spille bolden frem eller til siden, men du kan aldrig spille den tilbage, altså tilbage til dine forsvarsspillere eller målmand. Forstår man den nu? :)

Jeg siger intet om tricks, roulette, elastico, la pedalas eller noget helt fjerde, jeg snakker om frispark, ikke tricks.

Btw, sidder og overvejer om jeg skal forudbestille det nu. Men venter nok til at jeg høre mere fra Konami om de 10 dage :?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Etnad » 2. mar 2006 20:10

Den fes skam ind på lystavlen efter dit første svar.
Derfor skrev jeg også at jeg troede

"Arh" = okay, forstår nu. =)
Billede
Etnad
 
Indlæg: 1390


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster