Xboxlife forum

Pro Evolution Soccer 5 ved 720p!!!

For sport fanatikere.

Pro Evolution Soccer 5 ved 720p!!!

Indlægaf hanZen » 2. dec 2005 16:11

Hey....

Damn den er fed den nye xbox 360 - kan næsten ikke slippe den. Købte først FIFA RTWC, men fuck hvor var det ringe, så jeg byttede det til Pro Evolution Soccer 5, som er kompitabel med xbox 360. Men var det ikke noget med, at alle de kompitable xbox xpil ville kunne vise opløsning på 720p!? Hvis jeg sætter den til at vise 720p i dashboard, så bliver det kun til en 4:3 skærm størrelse! Nogen som har en løsning på dette problem??

Cheers.........
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Cider X » 7. feb 2006 20:11

Det kan desværre ikke løses. Pro Evo 5 understøtter ikke 16:9 , altså widescreen billede. Derfor vil der være sorte bjælker i siderne. Dette sker med alle xbox 1 spil, der ikke kan køre i 16:9
Cider X
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Jo det kan løses

Indlægaf Katman » 13. feb 2006 00:23

Men det kræver at du har et tv der kan lave autoformat. Det er bare en billede indstilling i stil hvis du vælger bredformat, ved autoformat indtiller dit tv selv signalet til at fylde skærmen , det kan mit tv i hvert fald.
[url=http://profile.mygamercard.net/katman+dk]
Billede
[/url]
Katman
Niveau 3
 
Indlæg: 279


Indlægaf Haislund » 20. jun 2006 12:48

du kan bare slå HD fra....

Så bliver det en fuld skærm, men noget grynet...
Man kan virkelig se forskellen på HD og alm. fjernsyn..
Haislund
Niveau 3
 
Indlæg: 238


Indlægaf ErdmannR » 20. jun 2006 14:40

Jeg har et Samsung 40" og under mine indstilllinger er der følgende valgmuligheder:

4:3
16:9
Zoom
Auto Bred

Men Auto Bred er ikke "highlighted", så den kan jeg ikke vælge, nogen der ved hvad det kan skyldes?

Træt af at spille med så småt et billed, på en 40". Glæder mig MAX til det nye kommer....
ErdmannR
Niveau 4
 
Indlæg: 388


Indlægaf Iqon » 22. jun 2006 14:25

Kan ikke se hvordan Xboxen skulle kunne vise PES5 anderledes, nu det ikke understøtter 16:9. Det ser jo forfærdeligt ud, hvis man strækker det, præcis ligesom normalt 4:3-tv osv.. Jeg ville aldrig kunne finde på at strække et billede, uanset om det så er spil eller tv, så hellere have de sorte bjælker.
Billede
Iqon
Niveau 4
 
Indlæg: 381


Re: Pro Evolution Soccer 5 ved 720p!!!

Indlægaf KennethLee » 1. okt 2006 21:54

hanZen skrev:Hey....

Damn den er fed den nye xbox 360 - kan næsten ikke slippe den. Købte først FIFA RTWC, men f*ck hvor var det ringe, så jeg byttede det til Pro Evolution Soccer 5, som er kompitabel med xbox 360. Men var det ikke noget med, at alle de kompitable xbox xpil ville kunne vise opløsning på 720p!? Hvis jeg sætter den til at vise 720p i dashboard, så bliver det kun til en 4:3 skærm størrelse! Nogen som har en løsning på dette problem??

Cheers.........


Jeg kan sagtens spille i widescreenformat intet problem, gør spillet langt federe....

har også spillet det på en projektor, damn det var fedt :D
KennethLee
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: Pro Evolution Soccer 5 ved 720p!!!

Indlægaf MirageDK » 1. okt 2006 22:06

KennethLee skrev:
hanZen skrev:Hey....

Damn den er fed den nye xbox 360 - kan næsten ikke slippe den. Købte først FIFA RTWC, men f*ck hvor var det ringe, så jeg byttede det til Pro Evolution Soccer 5, som er kompitabel med xbox 360. Men var det ikke noget med, at alle de kompitable xbox xpil ville kunne vise opløsning på 720p!? Hvis jeg sætter den til at vise 720p i dashboard, så bliver det kun til en 4:3 skærm størrelse! Nogen som har en løsning på dette problem??

Cheers.........


Jeg kan sagtens spille i widescreenformat intet problem, gør spillet langt federe....

har også spillet det på en projektor, damn det var fedt :D


På Xbox360? Hvis ja - hvordan ?
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf hanZen » 1. okt 2006 22:11

PES5 understøtter IKKE 720p! Det er derfor det bliver 'streched' og kommer til at se lidt grynet ud hvis du tvinger det til at køre i 16:9 (widescreen) - hvis du vælger 4:3 bliver det langt mere tydeligt!

Men jeg ville da også gerne vide hvordan får et 720p widescreen billede med PES5!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf weiglin » 1. okt 2006 22:36

hanZen skrev:PES5 understøtter IKKE 720p! Det er derfor det bliver 'streched' og kommer til at se lidt grynet ud hvis du tvinger det til at køre i 16:9 (widescreen) - hvis du vælger 4:3 bliver det langt mere tydeligt!

Men jeg ville da også gerne vide hvordan får et 720p widescreen billede med PES5!


På fjernsyn findes en indstilling der hedder 4:3 full screen.
Og det kører 720p wide. Og det uden at spillere bliver strukket eller ser mærkelige ud på nogen måder.
weiglin
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf hanZen » 1. okt 2006 22:38

Du kan ikke køre 4:3 full screen og 720p wide - det hænger jo slet ikke sammen!

PES5 understøtter slet ikke 720p! Så skal det i hvert fald være kommet i en opdatering for nylig?!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf MirageDK » 1. okt 2006 23:45

Synes heller ikke lige det giver nogen mening, må jeg ærligt indrømme.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Rechain » 1. okt 2006 23:49

Spillet kører ik i 720p bare fordi man sætter sit tv til wide...
Det bliver bare strækket ud og bliver mere fladtrykt (billedet)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster