Xboxlife forum

PES 6 (360) ingen eller begrænset edit mode??

For sport fanatikere.

PES 6 (360) ingen eller begrænset edit mode??

Indlægaf skitzofraen » 16. okt 2006 13:24

En af mine kammerater fortalte mig idag, at han havde hørt at 360 versionen af PES 6, enten ikke skulle have en edit mode, eller at den skulle være meget begrænset, i forhold til ps2 versionen....er her nogen der har hørt noget om det?? og hvis det passer at den f.eks er begrænset, betyder det at vi ikke kan rette ting som uniformer og navne og sån på de hold der ikke er licens på??......det ville da tage en del af spilleglæden fra mig hvis det er tilfældet (det skal nok være sjovt alligevel, men det er sgu federe når navnene er rigtige, og trøjerne ser rigtige ud)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Hertzblut » 16. okt 2006 13:26

Er der ikke licens på alle holdene i PES6 da?

Det vil da være tyndt hvis jeg skal futte rundt med de der wannabe navne :(
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf skitzofraen » 16. okt 2006 13:31

nej, der er ikke licens på alle holdene i PES serien (det har der aldrig været)....der er mange forkerte, hele den tyske liga skulle f.eks være forkert (spillerne på hvert hold skulle bare hedde, player 1, player 2 osv.).....og generalt sys jeg altid uniformerne ser forkerte ud (de plejer være langt bedre, i de option files folk smider på nettet)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Hertzblut » 16. okt 2006 13:39

Jeg vidste godt de i 'fortiden' havde været uden licens. Men synes at have hørt at der var blevet flere (hvis ikke alle) licenserede hold.. hæng mig ikke op på noget da det sagtens kan være noget jeg har drømt.. har pre-ordered det netop på det grundlag at der skulle være flere licenserede hold/ligaer.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf skitzofraen » 16. okt 2006 13:41

Der er også flere end i PES4, tror der er ca det samme antal som i PES5, men det ikke noget jeg ved med sikkerhed (ved bare der stadig er et godt stykke vej til der er licens på alle hold)....Har også selv forudbestilt det for noget siden, og glæder mig som en sindsyg til at modtage det (havde forventet at PES5 ville komme til 360en, så har sån set ventet på PES6 lige så længe som 360en har været ude)
Senest rettet af skitzofraen 16. okt 2006 13:47, rettet i alt 1 gang.
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Hertzblut » 16. okt 2006 13:46

Så uanset om de hedder det ene eller det andet så bliver vi sku vist nød til at få et par kampe :)
GAME ON!
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Thorpedo29 » 16. okt 2006 13:47

Hvornår er det egenligt det udkommer?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Indlægaf HunkyDory » 16. okt 2006 13:48

Jeg tror at det er blevet udskudt til den 27.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf skitzofraen » 16. okt 2006 13:49

ja, håber ikke der bliver samme lagproblemer i det nye (var stortset umuligt at få en lagfri kamp i 5'eren)........spillet står til den 26. på både coolshop og gamebits...
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Juulsgaard » 16. okt 2006 15:02

skitzofraen skrev:ja, håber ikke der bliver samme lagproblemer i det nye (var stortset umuligt at få en lagfri kamp i 5'eren)........spillet står til den 26. på både coolshop og gamebits...


Det passer nu ikke, har spillet masser af LAG-fri kampe i PES5.. men det afhænger selvfølgelig af modstanderen.
-men de skulle have optimeret netværkskoden en hel del.. må håbe at det bliver lettere at finde modstandere, hvilket jeg synes er det største problem med PES5's online del.
Billede
Juulsgaard
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Indlægaf Anastacio » 16. okt 2006 16:08

Har faktisk skrevet i en anden tråd for nogle dage siden, at X360 EDIT mode bliver begrænset. Jeg har det fra en, der har anmelderkopien ovre ved GAF.

Mener du ikke vil kunne flytte spillere over til andre klubber, så ingen transfers eller up-to-date hold og mener også der var noget andet du ikke kunne.

EDIT:
Taget fra den anden tråd jeg skrev i:

- Ingen Bundesliga hold (kun Bayern er inkluderet).
- Mindre EDIT-mode. Du kan ikke ændre kits eller flytte spillere til andre klubber.
- Ingen Chelsea licens (bagatel).
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf weiglin » 16. okt 2006 17:13

Anastacio skrev:Har faktisk skrevet i en anden tråd for nogle dage siden, at X360 EDIT mode bliver begrænset. Jeg har det fra en, der har anmelderkopien ovre ved GAF.

Mener du ikke vil kunne flytte spillere over til andre klubber, så ingen transfers eller up-to-date hold og mener også der var noget andet du ikke kunne.

EDIT:
Taget fra den anden tråd jeg skrev i:

- Ingen Bundesliga hold (kun Bayern er inkluderet).
- Mindre EDIT-mode. Du kan ikke ændre kits eller flytte spillere til andre klubber.
- Ingen Chelsea licens (bagatel).


Det er da træls hvis EDIT-mode er mindre.

Det virker lidt som om både Konami og EA smider skrabede versioner af deres Fodboldspil ud til os Xbox 360 ejere.
weiglin
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf Anastacio » 16. okt 2006 22:05

PES6 X360 impressions:

I've been lucky enough to get hold of a retail copy of the game for the weekend and have been playing it a bit so here are some random impressions.

Overall I do like the game, some of my comments may give you the impression I don't...

I only have WE10 to compare against as I've yet to play the PS2 version of PES 6.

The gameplay overall I'd have to describe as heavy. By that I mean the ball seems to be a bit too slow, the players have clunky first touches most of the time. There seems to be a delay between the player receiving the ball and them doing what you want. This was occasionally a problem in WE10 but maybe it's exacerbated in this game by the overall speed of play.

Other musings:

GOOD
Widescreen - Wide camera, widescreen, loveliness.

Graphics - While not what you might call "true" nextgen there is a nice sharpness to the graphics - especially in HD - without HD you do notice the improvement in pitch textures and the crowd is better than PS2 but still a bit rubbish.

Transfers seem pretty up to date - Ashley Cole is at Chelsea or London FC for example.


BAD
Slowdown - I play with the wide camera and there is some very occasional slowdown with loads of players on the pitch and at freekicks/corners. It doesn't bother me much except for the fact that this is meant to be nextgen and doesn't really look it.

Stuff cut out of the 360 version:

8 stadiums - not a biggie for me as it's the pitch I'm looking at.

Edit mode - Only edit player is left, there are no transfers and you can't even change the player's shirt name - it is not the same as the name seen in the rest of the game. Club names etc. can not be edited.

No international challenge mode - not sure if this is in the PS2 version or not but WE10 has it.


Master League appears unchanged.

Live seems the same with ranked and player matches, there isn't anyone on so I can't test gameplay.

There also doesn't appear to be any unlocks. I know there are the 360-standard achievements but nothing like 6 star difficulty etc. Not that there are stars in this version by the way - Beginner, Amateur, Regular, Professional, Top Player are the diificulty levels.

Kit select is back to the 4 HOME/AWAY combinations - you can't change shirts/shorts/socks seperately, which is something I found useful in recent PS2 incarnations.

You can't switch kit select on for tournaments.

Little things like being able to use left/right in the formation settings to quickly skip between your subs and first team are missing.


It does play a decent game of football though, honestly.

Ikke nok med det så indeholder 'Edit Player' åbenbaret kun disse kategorier, Player Name, Height, Age, Stronger Foot, Injury, Growth Type, Position, Ability, Special Ability; altså heller ingen muligheder for at ændre ansigter.

Holder mig alligevel til WE10 (japanske version) til PlayStation2, og køber så 7'eren til PS3. :)

Jeg kalder i hvert fald dette for en ordentlig brøler.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf hanZen » 16. okt 2006 22:23

Det er bare ikke godt nok!

Fatter simpelthen ikke hvorfor de så ikke venter med at udgive spillene til de afspejler denne såkaldte 'next-gen' og ikke smider et halv-færdigt produkt på markedet!

Der burde være flere stadions, flere animationer, flere hold, flere spillere, bedre grafik, bedre online del, bedre AI, osv osv! Skuffende!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf redrumdk » 16. okt 2006 22:42

http://www.computerandvideogames.com/ar ... ?id=145963 Prøv at læse dette og især om onlinedelen. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal tolke det, men det kunne godt lyde som om, at der ikke er nogle online del i pes6? eller er det bare mig? og så et "lille" preview på dansk her: http://www.gamers-globe.com/preview/105 ... x-360.html
redrumdk
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 32 gæster