Xboxlife forum

40 yard dash? Madden 07

For sport fanatikere.

40 yard dash? Madden 07

Indlægaf Inferno 91 » 6. okt 2006 11:21

Hvordan er det man gør? jeg kommer hele tiden på 6 eller 7 sekunder. Og han snubler hele tiden når jeg prøver at skubbe de to sticks frem og tilbage..

nogen der kan fortælle mig hvordan man gør?
Heey vaagn good lord!!, dit navn er kendt helt ud på Christianshaavn...
Inferno 91
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Indlægaf staint dk » 6. okt 2006 11:39

det er det rigtige du gør. Du skal skubbe de to analogsticks tilbage skiftevis. hvis du kommer til at gøre det samtidig så snubler han. men 6-7 sekunder, er det for en Runningback/reciver eller hvad possision spiller du på ? For 6-7 sec. er en go tid for en Quarterback f. eks.
staint dk
Niveau 4
 
Indlæg: 651


Indlægaf Inferno 91 » 6. okt 2006 11:58

staint dk skrev:det er det rigtige du gør. Du skal skubbe de to analogsticks tilbage skiftevis. hvis du kommer til at gøre det samtidig så snubler han. men 6-7 sekunder, er det for en Runningback/reciver eller hvad possision spiller du på ? For 6-7 sec. er en go tid for en Quarterback f. eks.


er Runningback hehe.. tak, men skal jeg også skubbe dem frem igen efter jeg har trukket dem tilbage?
Heey vaagn good lord!!, dit navn er kendt helt ud på Christianshaavn...
Inferno 91
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Indlægaf staint dk » 6. okt 2006 12:05

nej det er nemmere at slippe dem, så ryger de selv på plads.. en runningback, alt efter hvor tung du har lavet ham.. men under 200lb skal han ligge på 5 eller under.. hvis han er 200lb+ så skal han ligge mellem 5-7sec.. men er han så tung skal du være hardcore med jukes og spinns :D held og lykke
staint dk
Niveau 4
 
Indlæg: 651


Indlægaf Dr.Herman » 9. okt 2006 09:19

Min RB på 210 pund løber den på 4.58 (pt. hurtigste tid) :D
Dr.Herman
Niveau 4
 
Indlæg: 361



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster