Xboxlife forum

FIFA 07 - kan det xbox spillet spilles på Xbox360??

For sport fanatikere.

Indlægaf HunkyDory » 6. okt 2006 15:27

AssassinDK skrev:
Lars skrev:jeg har lige 2 spg. omkring fifa 07 til xbox 360..
Håber der er nogle der kan svare

*Har hørt at der ikke skulle være så mange ligaer og stadiums i 360 udgaven. vil det sige at jeg ikke kan spille med Fck fx. eller er det kun i Karriere mode jeg ikke kan.?

*Og er der mulighed for at der vil komme flere ligaer i 360 udgaven.


Som en anden i tråden nævnte er der kun 6 ligaer i 360-versionen. Den ene er den Mexicanske. Der er ét ekstra hold med (Juventus). Det er alt. Derudover er der også kun ca. 20 stadions i modsætning til næsten 50 på Xbox-versionen. Om der kommer andre ligaer senere kan vi ikke vide, men hvis der gør kommer du til at betale for dem. Ligesom du kommer til at betale for stadions, og andre trøjer. Alt sammen noget som findes i både PS2 og Xbox-versionen fra start.


Den mexicanske? :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Blaugrana » 6. okt 2006 17:55

hanZen skrev:
Blaugrana skrev:Glæder mig hvert fald sindsygt efter at have set den video inde på Marketplace. Grafikken ser alt for genial ud. Mht. stadions, så er det vel 20 "rigtige" stadions går jeg ud fra. Mon ikke der er nogle af de der andre neutrale stadions der plejer at være med?

6 ligaer i karriere mode lyder noget underligt synes jeg, har i kilder til alt det? Så vidt jeg ved er det i interaktive ligaer hvor der kun er 6 ligaer.

@Lars:

Jeg er 99% sikker på at Sas ligaen vil være med.


Det skal du ikke regne med ;)


Så kommer det vel forhåbentlig senere, og meget gerne flere ligaer og stadions dertil. Vil da være mærkeligt andet synes jeg.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf hanZen » 6. okt 2006 18:21

Blaugrana skrev:
hanZen skrev:
Blaugrana skrev:Glæder mig hvert fald sindsygt efter at have set den video inde på Marketplace. Grafikken ser alt for genial ud. Mht. stadions, så er det vel 20 "rigtige" stadions går jeg ud fra. Mon ikke der er nogle af de der andre neutrale stadions der plejer at være med?

6 ligaer i karriere mode lyder noget underligt synes jeg, har i kilder til alt det? Så vidt jeg ved er det i interaktive ligaer hvor der kun er 6 ligaer.

@Lars:

Jeg er 99% sikker på at Sas ligaen vil være med.


Det skal du ikke regne med ;)


Så kommer det vel forhåbentlig senere, og meget gerne flere ligaer og stadions dertil. Vil da være mærkeligt andet synes jeg.


Men så kommer det nok til at koste en masse MS point!?
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Counter Heroes » 6. okt 2006 19:12

Ja, men så ville jeg kun investere i Sas ligaen.
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Blaugrana » 6. okt 2006 19:35

Måske de laver en samlet pakke. Hvem ved, det må tiden vise... :)
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster