Xboxlife forum

FIFA 07 - kan det xbox spillet spilles på Xbox360??

For sport fanatikere.

Indlægaf HunkyDory » 30. sep 2006 19:54

Det lyder rigtig godt. Glæder mig så meget til den demo der kommer snart. Håber den kommer i næste uge.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Sagild » 30. sep 2006 19:55

Hanniste skrev:OK, Jeg er meget forvirret omkring det med hvilke ligaer der er med på 360eren. Og jeg er blevet overbevist om at det kun er de interaktive ligaer der er 6 af.

Dvs. at sas ligaen er der, samt alle de andre der også er på xboxen.

Indtil der kommer et konkret bevis på det modsatte, er det det jeg går ud fra!


Ja, det var da også det, jeg forstod af den lille film, de havde udgivet.
Winning isn't everything, it's the only thing.
Sagild
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Teams - XS | Elegande » 3. okt 2006 09:26

kan ikke tro på at ps2/xbox versionen har flere ligaer det ville være en katastrofe!
Teams - XS | Elegande
 
Indlæg: 843


Indlægaf Okotta » 3. okt 2006 09:34

Det er langt fra første gang, at EA piller features ud af Xbox 360 versionen, af deres spil.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf Teams - XS | Elegande » 3. okt 2006 09:46

De trænger til en ordenligt omgang bank!!!!!!
Teams - XS | Elegande
 
Indlæg: 843


Indlægaf Etnad » 3. okt 2006 12:22

Du trænger til at skriver noget saglig. :O

Nogen der ved om PS3 versionen også vil være beskåret på det punkt?
Billede
Etnad
 
Indlæg: 1390


Indlægaf Sp4 » 3. okt 2006 12:27

Etnad skrev:Du trænger til at skriver noget saglig. :O

Nogen der ved om PS3 versionen også vil være beskåret på det punkt?


Hvis der overhovedet kommer en PS3 version =(
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Lars » 3. okt 2006 12:51

jeg har lige 2 spg. omkring fifa 07 til xbox 360..
Håber der er nogle der kan svare

*Har hørt at der ikke skulle være så mange ligaer og stadiums i 360 udgaven. vil det sige at jeg ikke kan spille med Fck fx. eller er det kun i Karriere mode jeg ikke kan.?

*Og er der mulighed for at der vil komme flere ligaer i 360 udgaven.
Lars
Niveau 4
 
Indlæg: 415


Indlægaf HunkyDory » 3. okt 2006 18:51

Okotta skrev:Det er langt fra første gang, at EA piller features ud af Xbox 360 versionen, af deres spil.


Hvilke andre gange er det sket?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf AssassinDK » 6. okt 2006 02:06

Hanniste skrev:
Okotta skrev:Det er langt fra første gang, at EA piller features ud af Xbox 360 versionen, af deres spil.


Hvilke andre gange er det sket?


Madden 06 og 07, Tiger Woods 06, og nu også FIFA 07
AssassinDK
Niveau 2
 
Indlæg: 131


Indlægaf AssassinDK » 6. okt 2006 02:10

Lars skrev:jeg har lige 2 spg. omkring fifa 07 til xbox 360..
Håber der er nogle der kan svare

*Har hørt at der ikke skulle være så mange ligaer og stadiums i 360 udgaven. vil det sige at jeg ikke kan spille med Fck fx. eller er det kun i Karriere mode jeg ikke kan.?

*Og er der mulighed for at der vil komme flere ligaer i 360 udgaven.


Som en anden i tråden nævnte er der kun 6 ligaer i 360-versionen. Den ene er den Mexicanske. Der er ét ekstra hold med (Juventus). Det er alt. Derudover er der også kun ca. 20 stadions i modsætning til næsten 50 på Xbox-versionen. Om der kommer andre ligaer senere kan vi ikke vide, men hvis der gør kommer du til at betale for dem. Ligesom du kommer til at betale for stadions, og andre trøjer. Alt sammen noget som findes i både PS2 og Xbox-versionen fra start.
AssassinDK
Niveau 2
 
Indlæg: 131


Indlægaf Teams - XS | Elegande » 6. okt 2006 10:12

håber at de andre ligaer kan downloades på mp senere
Teams - XS | Elegande
 
Indlæg: 843


Indlægaf EvilNinjaMoby » 6. okt 2006 10:13

Hmmm, er jeg den eneste der seriøst overvejer, om jeg gider smide penge efter et så udhulet EA-produkt!??

Fint nok, at EA vil køre den slags af på deres kunder, men tror nu nok lige at jeg springer over.
Den eneste måde man vise sin utilfredshed på, er ved at undlade at købe deres lort.

Troede seriøst at FIFA 06 RTFWC var en enlig svale, ud fra den betragtning at man jappede det igennem for at nå 360-launch. Men nej, det var det så ikke... :?
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Blaugrana » 6. okt 2006 10:40

Glæder mig hvert fald sindsygt efter at have set den video inde på Marketplace. Grafikken ser alt for genial ud. Mht. stadions, så er det vel 20 "rigtige" stadions går jeg ud fra. Mon ikke der er nogle af de der andre neutrale stadions der plejer at være med?

6 ligaer i karriere mode lyder noget underligt synes jeg, har i kilder til alt det? Så vidt jeg ved er det i interaktive ligaer hvor der kun er 6 ligaer.

@Lars:

Jeg er 99% sikker på at Sas ligaen vil være med.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf hanZen » 6. okt 2006 11:03

Blaugrana skrev:Glæder mig hvert fald sindsygt efter at have set den video inde på Marketplace. Grafikken ser alt for genial ud. Mht. stadions, så er det vel 20 "rigtige" stadions går jeg ud fra. Mon ikke der er nogle af de der andre neutrale stadions der plejer at være med?

6 ligaer i karriere mode lyder noget underligt synes jeg, har i kilder til alt det? Så vidt jeg ved er det i interaktive ligaer hvor der kun er 6 ligaer.

@Lars:

Jeg er 99% sikker på at Sas ligaen vil være med.


Det skal du ikke regne med ;)
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster