Xboxlife forum

fifa 2007

For sport fanatikere.

Indlægaf homer simpson » 18. okt 2006 12:50

vil give bifoman ret den eneste foskel ved sillerne er at de har gjort den gode spillere meget hurtig så han ligener en med super teknik der bare kan spurte fra de andre.
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf HunkyDory » 18. okt 2006 12:51

Ja, det er klart nemmere at komme til chancer, hvilket jeg ser som en fordel.

Er det demoen du snakker om? - For hvis du begrunder dine meninger i den gamle gen. Så er er det...ja ubegrundet.

Men det regner ikke med du gør, og hvis ikke, så syntes jeg du skal prøve at drible med ronaldo, og derefter Messi. Hvis du kender de to spillere, vil du både kunne mærke og se forskel i deres spil. Og her er grunden til at bevægelserne er oprigtige:

The beauty of motion capture:

http://media.xbox360.ign.com/media/842/ ... ids_1.html


EDIT: Jeg ser intet oplæg for at syntes det, for det er virkeligt tydeligt. Specielt en barcefan som mig har haft meget glæde af at finte rundt med Messi. Tilgengæld har jeg lidet under Ronaldos ekstreme evner.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf the bifoman » 18. okt 2006 13:23

Jeg tænker på demoen til X360.. Måden man f.eks. vender med bolden på er præcis den samme. Måske er Ronaldo (fra Man U) hurtigere end Carrick, men driblingerne minder meget om hinanden, og man kan nærmest ligeså godt sætte Carrick ud på kanten og Ronaldo ind på midten. Der er 5 % forskel..
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf MiLuA » 18. okt 2006 14:09

homer simpson skrev:så se pes 6 der skal du tage højde for spillerns løbe hastighed ellers tæmmer han ikke bolden odentlig, og så de tusindvis af forskellige måder du kan score mål på, scored engang på et langskud fra min egen banehalvdel sådan vil ikke ske i fifa


Jo det gjorde jeg i dag i Fifa demoen.. Bolden kom trillende og jeg hamrede til den, og den sad helt oppe i hjørnet, det var helt vildt..

Når det er sagt synes jeg Fifa demoen er ret underholdende. Klart det bedste Fifa spil indtil videre... Der er dog en del ulemper som gør at jeg ikke gider at købe spillet. Jeg synes det er alt for let at score, selv mod World-class. Og de mål man scorer sidder 8 ud af 10 gange oppe i krydset eller via stolpen og ind i kassen - det er simpelthen for urealistisk. De mål man laver er alt for sindsyge, og det tager lidt charmen af det.. En anden ting er at spillerne kan med ryggen til mål, vende på en tallerken og hamrer den op i nettaget uden problemer, det er virkelig til at grine af.. Derudover er tacklingerne virkelig dårligt lavet. Nogle gange falder spillerne for så derefter at rejse sig op igen of fortsætte i fuldt løb, som om intet var sket. Samtidig med det er dommeren helt hen i vejret og fløjter frispark og giver røde kort efter behag. Sidst men ikke mindst er det ufattelig ringe at de har undladt finter i demoen..!
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Lars » 19. okt 2006 12:54

aKaMiluA DK skrev:
homer simpson skrev:så se pes 6 der skal du tage højde for spillerns løbe hastighed ellers tæmmer han ikke bolden odentlig, og så de tusindvis af forskellige måder du kan score mål på, scored engang på et langskud fra min egen banehalvdel sådan vil ikke ske i fifa


Jo det gjorde jeg i dag i Fifa demoen.. Bolden kom trillende og jeg hamrede til den, og den sad helt oppe i hjørnet, det var helt vildt..

Når det er sagt synes jeg Fifa demoen er ret underholdende. Klart det bedste Fifa spil indtil videre... Der er dog en del ulemper som gør at jeg ikke gider at købe spillet. Jeg synes det er alt for let at score, selv mod World-class. Og de mål man scorer sidder 8 ud af 10 gange oppe i krydset eller via stolpen og ind i kassen - det er simpelthen for urealistisk. De mål man laver er alt for sindsyge, og det tager lidt charmen af det.. En anden ting er at spillerne kan med ryggen til mål, vende på en tallerken og hamrer den op i nettaget uden problemer, det er virkelig til at grine af.. Derudover er tacklingerne virkelig dårligt lavet. Nogle gange falder spillerne for så derefter at rejse sig op igen of fortsætte i fuldt løb, som om intet var sket. Samtidig med det er dommeren helt hen i vejret og fløjter frispark og giver røde kort efter behag. Sidst men ikke mindst er det ufattelig ringe at de har undladt finter i demoen..!


Er det kun i demoen der er undladt finter, jeg har hørt at der heller ikke er finter i det færdige spil.?
Lars
Niveau 4
 
Indlæg: 415


Indlægaf HunkyDory » 19. okt 2006 13:02

jeg laver ikke særligt mange frispark, men det er igen noget med at omstille sig til den nye spillemåde. Det handler meget om timing, og det syntes jeg er rigtig fint at de har gjort meget ud af.

Det at der ikke er finter gør mig ikke så meget, med et helt nyt gameplay at lære. Desuden er mulighederne så mange for at finte sig afsted. Og på samme tid åbner det for mere taktisk spil, hvilket jeg holder meget af.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Kraght » 19. okt 2006 13:05

Så blev spillet bestilt, og kan nu bare sætte mig tilbage og vente på d. 26 oktober.. :)
Det er endnu uvist om SønderjyskE formår at holde på sin største profil Ken Ilsø, der har ytret ønske om et skifte til en topklub eller til Brøndby.
Kraght
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf Zinck » 19. okt 2006 13:14

Lars skrev:
aKaMiluA DK skrev:
homer simpson skrev:så se pes 6 der skal du tage højde for spillerns løbe hastighed ellers tæmmer han ikke bolden odentlig, og så de tusindvis af forskellige måder du kan score mål på, scored engang på et langskud fra min egen banehalvdel sådan vil ikke ske i fifa


Jo det gjorde jeg i dag i Fifa demoen.. Bolden kom trillende og jeg hamrede til den, og den sad helt oppe i hjørnet, det var helt vildt..

Når det er sagt synes jeg Fifa demoen er ret underholdende. Klart det bedste Fifa spil indtil videre... Der er dog en del ulemper som gør at jeg ikke gider at købe spillet. Jeg synes det er alt for let at score, selv mod World-class. Og de mål man scorer sidder 8 ud af 10 gange oppe i krydset eller via stolpen og ind i kassen - det er simpelthen for urealistisk. De mål man laver er alt for sindsyge, og det tager lidt charmen af det.. En anden ting er at spillerne kan med ryggen til mål, vende på en tallerken og hamrer den op i nettaget uden problemer, det er virkelig til at grine af.. Derudover er tacklingerne virkelig dårligt lavet. Nogle gange falder spillerne for så derefter at rejse sig op igen of fortsætte i fuldt løb, som om intet var sket. Samtidig med det er dommeren helt hen i vejret og fløjter frispark og giver røde kort efter behag. Sidst men ikke mindst er det ufattelig ringe at de har undladt finter i demoen..!


Er det kun i demoen der er undladt finter, jeg har hørt at der heller ikke er finter i det færdige spil.?


Efter hvad jeg har forstået er der heller ik finter med i den endelige version. men tror nu stadig det bliver det bedste FIFA spil til dato :wink:

Glæder mig ihvertfald til den 26.10 :lol:
Billede
Zinck
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Indlægaf hanZen » 19. okt 2006 22:01

Det ser faktisk ud til, at der er mange ligaer og mange stadions i xbox 360 udgaven af FIFA 07 - selvom der har været rygter om kun 6 ligaer mm!

http://xbox360.qj.net/More-FIFA-07-scre ... /aid/69899

Om det passer eller ej, det ved jeg ikke, men her står der, at der vil være 27 ligaer og hele 51 stadions! Så helt skidt ser det ikke ud - hvis det er sandt så er det helt sikkert et must buy (er det egentlig i forvejen, hehe) :D

Edit: Også fedt, at kommentatorene husker hvad der er sket i løbet af kampen, og bruger dette til at kommentere videre (form for AI!)
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Zinck » 19. okt 2006 22:13

hanZen skrev:Det ser faktisk ud til, at der er mange ligaer og mange stadions i xbox 360 udgaven af FIFA 07 - selvom der har været rygter om kun 6 ligaer mm!

http://xbox360.qj.net/More-FIFA-07-scre ... /aid/69899

Om det passer eller ej, det ved jeg ikke, men her står der, at der vil være 27 ligaer og hele 51 stadions! Så helt skidt ser det ikke ud - hvis det er sandt så er det helt sikkert et must buy (er det egentlig i forvejen, hehe) :D

Edit: Også fedt, at kommentatorene husker hvad der er sket i løbet af kampen, og bruger dette til at kommentere videre (form for AI!)


Jeg giver op, man hører både det ene og det andet omkring hvad der er med af liga'er og stadions.

Glæder mig til om en uge så vi kan få opklaret dette mysterium :roll: :wink:

Der udover er det sku nogen lækre screens i dit link hanZen :D
Billede
Zinck
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Indlægaf Nygaard » 19. okt 2006 22:26

Der er kun 5 store ligaer i demoen, så jeg tror ikke at i skal tage rygterne seriøst. Lemans arbejder i EB games og de har fået at vide at der kun kommer 7 ligaer i alt, og derudover bliver det muligt at betale og downloade yderligere på marketplace :?
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf HunkyDory » 19. okt 2006 22:30

Nu er EB ikke just kendt for at have informationerne i orden. Men jeg tror da godt på der kun er 7 ligaer. Men jeg vil ikke udelukke andre teorier endnu.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Nygaard » 19. okt 2006 22:38

EB eller ej, så er der kun vist de 5 store ligaer i demoen, og jeg tror den er rimeligt tæt på det endelige resultat desværre :?
Det er bare typisk EA at levere et halvfærdigt resultat, og så tage betaling for resten af indholdet!
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf homer simpson » 19. okt 2006 22:49

ja 5 mener jeg også er rigtigt
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf Nygaard » 19. okt 2006 22:51

homer simpson skrev:ja 5 mener jeg også er rigtigt


Tror det er 5 ligaer + landshold, måske :)
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster