Xboxlife forum

fifa 2007

For sport fanatikere.

Indlægaf the bifoman » 16. okt 2006 17:21

Joooh, men hvis den tid, der er sparet på holdene bruges til gameplay er jeg nu godt tilfreds! :D
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf HunkyDory » 16. okt 2006 17:57

Hvis man havde muligheden for begge spil (360eren og last gen) ville jeg stadig kun købe det til 360eren. Jeg syntes virkelig ikke at ændringerne er synlige nok til xbox. Nej, så hellere det geniale gameplay det er blevet til med det til 360eren.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf skitzofraen » 17. okt 2006 16:43

det er jeg enig i Hanniste....de første mange gange jeg spillede PES5, kunne jeg ingen forskel se (fra PES4 til 5) ud over, at tempoet var skruet en del ned....efter lidt tid lagde man selvføligt mærke til lidt nye animationer og sån, men taget i betragning, at det er 2 selvstændige spil, så var der minimalt forskel på dem (tempo og skydesystemet var ændret, det var vist det hele)....kunne heller aldrig finde på at købe current/last-gen versionen, når jeg nu har en 360 og HDtv stående.....det kan godt være det ikke er grafikken der er det vigtigste, men hvis man spiller et xbox1 spil, og bagefter spiller 360 versionen af samme spil, så vil man mærke hvor meget ens spilleglæde stiger i takt med grafikken bliver bedre....jeg vil sige et godt spil er omkring 50% gameplay, 50% grafik....(jeg har spillet mange spil som egentligt ikke var særligt gode, men hvor grafikken bare gav en stemning der gjorde det svært at lægge igen....oblivion f.eks)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Kalleruphaven66 » 18. okt 2006 11:32

Hej, jeg har kun et problem med PES, det er utrollig svært at komme frem af banen, at skyde er umuligt og man kan ikke føle sig frem til dem for når man tror man har fanget systemet så er det ikke det samme igen, men til sidst og ikke mindst ! Der er bliver ALT for tit dømt frispark når man tackler med tilsvarende uforstående gule og røde kort ! Jeg spillede PES5 på min Xbox360 da det blev muligt, mig og min bror fik spillet en masse kampe og fik tit rødekort uden at vi rørte den glidende tackling, der stoppede lysten lidt da det begyndte at virke fuldstændig umuligt at tage bolden fra hinanden uden at der var frispark !

Men skal da have PES6, så kan jeg selv bestemme og snakke med om det gode og dårlige ved de 2 spil...
Kalleruphaven66
Niveau 0
 
Indlæg: 26


jubiii

Indlægaf Kalleruphaven66 » 18. okt 2006 11:36

Grunden til forskellen er jo at det er 2 forskellige udviklings hold der har lavet fifa'07 (til xbox, ect) og fifa'07 (til xbox360), derfor er der også forskellige udgivelsesdatoer...

derfor vil spillende ikke ligne hinanden, hvis ikke alle ligaer er med i fifa'07 til 360'eren så er det sørgeligt, men jeg vil helt sikkert ikke græde, jeg syntes demo'en er overdreven god og glæder mig meget !
Kalleruphaven66
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf homer simpson » 18. okt 2006 12:25

skal nok have begge to bare ikke på samme tid så jeg køb helt sikkert først pes 6.
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf HunkyDory » 18. okt 2006 12:28

Nu spillede jeg Fifa 07 igen i går, og det bliver simpelthen bedre og bedre desto mere man spiller. Jeg dropper splintercell i denne måned, og køber det i stedet.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf homer simpson » 18. okt 2006 12:31

hanniste jeg giver dig ret et genial spil det er det men tror jeg droppe spinter cell og køber det bedste fodbold spil pes 6 :)
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf HunkyDory » 18. okt 2006 12:33

homer simpson skrev:hanniste jeg giver dig ret et genial spil det er det men tror jeg droppe spinter cell og køber det bedste fodbold spil pes 6 :)


Det ville jeg også have gjort, hvis jeg var blevet mere imponeret over spillet. Jeg syntes lidt det virker som PES 5,5 og ikke 6!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf the bifoman » 18. okt 2006 12:34

Må indrømme, at for mig er PES 5 stadig foran FIFA 07. Man kan sidde og tænke: Kæft det virker fedt og 100 gange bedre 06'eren, det her FIFA-spil. Men sætter jeg PES 5 i, er der for mig ingen tvivl om, hvilket spil der er mest realistisk. Men håber jeg kan få fat på FIFA engang..
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf homer simpson » 18. okt 2006 12:36

måske men vil bare have en rigtig fodbold fornæmmelse, problemet med fifa er at bolden er som klistret fast til spillernes føder og så savner jeg friheden i det.
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf HunkyDory » 18. okt 2006 12:38

Tjae. Jeg syntes nu Fifa har et mere realistisk touch. Og så detaljeret at jeg savler, hver gang jeg laver instant replay.
Det er virkelig lysår foran 06eren i forhold til mange ting.

Men jo, PES er også realistisk. Og jeg tror bestemt også at det faktum at når man har venner ovre, er der en del mere stemning for Fifa. Dvs. de rigtige hold, med rigtige navne.

Og så vil jeg heller ikke svigte de folk jeg plejer at tæske over xboxlive i fifa! ;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf HunkyDory » 18. okt 2006 12:40

homer simpson skrev:måske men vil bare have en rigtig fodbold fornæmmelse, problemet med fifa er at bolden er som klistret fast til spillernes føder og så savner jeg friheden i det.


Nej, det er absolut ikke tilfældet i det nye Fifa. langt fra.

Alle bevægelserne er også lavet rigtig realistisk, så når en spiller skal vende, skal han sætte af på foden, og kan ikke bare vende uden balance. Det gør spillet langsommere selvfølgelig. Men en del mere taktisk, og tro til rigtig fodbold.

På samme tid er den måde spillere accelerere på helt fantastisk, og de individuelle bevægelser er lavet så godt. Så Messi ligner messe i hans bevægelser, Crouch ligner Crouch, Christiano Ronaldo osv.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf homer simpson » 18. okt 2006 12:45

så se pes 6 der skal du tage højde for spillerns løbe hastighed ellers tæmmer han ikke bolden odentlig, og så de tusindvis af forskellige måder du kan score mål på, scored engang på et langskud fra min egen banehalvdel sådan vil ikke ske i fifa
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf the bifoman » 18. okt 2006 12:45

Hanniste skrev:På samme tid er den måde spillere accelerere på helt fantastisk, og de individuelle bevægelser er lavet så godt. Så Messi ligner messe i hans bevægelser, Crouch ligner Crouch, Christiano Ronaldo osv.

Det synes jeg så er løgn. Jeg kan ikke se den fjerneste forskel på, hvem det er jeg spiller med, om så det er Dinho eller Nesta...
Jeg ved ikk, om der er forskel på sværhedsgraderne i 07, men jeg synes osse det er utrolig let at komme til chancer, bare svært at score på dem. I modsætning til PES... :D
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster