Xboxlife forum

Ny gameplay trailer fra PES6 (X06)

For sport fanatikere.

Ny gameplay trailer fra PES6 (X06)

Indlægaf hanZen » 29. sep 2006 20:59

Så er der kommet en ny gameplay trailer fra PES 6 under dette års X06:

http://www.xboxyde.com/news_3637_en.html

http://www.jeuxvideo.tv/pro-evolution-s ... 25853.html

Enjoy ;)

Gameplaymæssigt ser det ganske fornuftigt ud, men rent grafisk mangler det lidt endnu! Glæder mig tilat prøve både dette og FIFA 07!

Dog tror jeg, at dette stammer fra en af de tidligere builds, da jeg ikke kunne se linjedommere, som eftersigende skulle være tilstede og løbe op og ned af linien!?
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Jumpman Junior » 29. sep 2006 23:13

Det kan vist kun blive godt. Jeg har størst forventning til netkoden, da selve gameplayet, efter min mening, er tæt på at være perfekt allerede.

Jeg har dog læst en forfærdelig nyhed, som jeg ikke håber er rigtigt. At spillet kun skulle understøtte 60 hz. Hvis det er tilfældet bliver jeg godt nok skuffet. Jeg ville være noget træt af at skulle ændre display settings frem og tilbage fra 50 til 60 hz.
Jumpman Junior
 


Indlægaf Morten Skou » 29. sep 2006 23:14

Hvorfor er det nødvendigt for dig at skifte TILBAGE til 50hz? Kører alle spil ikke fint ved 60?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Jumpman Junior » 29. sep 2006 23:17

Der er skam linjedommere med i begge klip.
Jumpman Junior
 


Indlægaf Vultures » 29. sep 2006 23:20

Det ser jo helt fantastisk ud. Begriber simpelthen ikke, at nogle folk foretrækker FIFA-serien frem for denne serie.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Jumpman Junior » 29. sep 2006 23:23

Jo, de fleste spil kører ok, Oblivion er dog nærmest ikke spilbart på 60 hz.
Men mit tv viser ikke korrekt 16:9 format når input er 60 hz, og når nu PES for første gang er i ægte 16:9, vil det være skide ærgeligt, synes jeg. Men jeg ved heller ikke om det er rigtigt, men på coveret jeg har set, er der en lille sticker der står 60 hz på, og efter sigende skulle den ikke være på coveret med mindre det kun kører 60 hz, og altså ikke både 50 og 60 hz. Men nu må vi se.
Jumpman Junior
 


Indlægaf hanZen » 29. sep 2006 23:23

Jumpman Junior skrev:Der er skam linjedommere med i begge klip.


Kunne jeg ikke se!?

Hmm kigger lige igen :D

Edit: Du har ret - jeg sidder nok bare og stener lidt! Hehe. Jeg synes dog, at kampen med Italien er bedst/flottest!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Jumpman Junior » 29. sep 2006 23:43

Alcoholocaust skrev:Det ser jo helt fantastisk ud. Begriber simpelthen ikke, at nogle folk foretrækker FIFA-serien frem for denne serie.


Heller ikke her. Der er så stor forskel på PES og tidligere FIFA udgivelser at det næsten er forkert at sammenligne de to. Tror faktisk aldrig jeg har haft ringere fodboldspiloplevelse end med FIFA spillene. Pinligt dårligt feel på banen.
Men jeg har på fornemmelsen, at FIFA kunne blive ok i år, nu da EA har genopfundet den dybe tallerken og givet fodbolden sin egen fysik som PES og andre gode fodboldspil altid har haft. Faktisk håber jeg sgu FIFA bliver fedt med den nye game engine. Konami kunne helt sikkert godt bruge lidt konkurrence for at udvikle på andre områder end lige spillet på banen. Fifa har sgu mange kvaliteter som PES kunne lære noget af. Og her taler jeg ikke om gameplay, men om de nye next-gen tiltag, som live feed fra forskellige ligaer IRL, De geniale "Scenarios" og meget mere.

Selv PES' achievements er latterlige og fantasiløse. Hvorfor satser de ikke lidt på disse ting også, kan man spørge sig selv. Måske fordi de ved, at ingen når dem til sokkeholderne når vi snakker det som det hele drejer som om i sidste ende, nemlig GAMEPLAY og FEEL.
Men igen, jeg håber de får lidt konkurrence på dette område i år, så vi til oktober næste år, vil se et "rigtigt" next-gen PES fra Seabass og drengene.
Jumpman Junior
 


Indlægaf Jumpman Junior » 29. sep 2006 23:44

hanZen skrev:
Jumpman Junior skrev:Der er skam linjedommere med i begge klip.


Kunne jeg ikke se!?

Hmm kigger lige igen :D

Edit: Du har ret - jeg sidder nok bare og stener lidt! Hehe. Jeg synes dog, at kampen med Italien er bedst/flottest!


Ja, enig. Det ser satme godt ud. Det er sgu meget tæt på "the real thing"
Jumpman Junior
 


Indlægaf HunkyDory » 30. sep 2006 00:08

JA, grafikken er godt nok ikke noget særligt, men bevægelser fra spillernes og boldens side er helt fantastiske. Jeg glæder mig til at se hvor mange gameplay-mæssige ændringer de har fået lavet.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Sokatten » 30. sep 2006 11:44

Jumpman Junior skrev:Fifa har sgu mange kvaliteter som PES kunne lære noget af. Og her taler jeg ikke om gameplay, men om de nye next-gen tiltag, som live feed fra forskellige ligaer IRL, De geniale "Scenarios" og meget mere.


Tror egentlig Konami ville være fint tilfreds hvis de bare fik samme licenser. Jeg læste et eller andet sted, at Konami aldrig mente det var lige konkurrencevilkår som det ser ud nu.

Men dengang hvor PES hed Internation Superstar Soccer på den gamle Super Nintendo der var der allerede scenarios. Hvorfor de fjernede dem igen ved jeg ikke, men de var der altså allerede dengang =)
Sokatten
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf redrumdk » 3. okt 2006 21:47

Hold kæft, et kæmpe straffe der bliver begået mod italien! Må sige at den film ser endnu bedre ud end dem vi har set tidligere. Dette spil BLIVER godt! og så kan folk sige, at det først er i 07 at vi først vil se next-gen pes, hvilket er dybt mærkeligt udtalt...DETTE er next-gen fodbold! I love konami!
redrumdk
Niveau 2
 
Indlæg: 128



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster